• 1
  • 2
2024-02-15, 04:18
Medlem
Finns ju mängder av olika falanger. Hur skall jag välja rätt gäng.
Måste jag klippa någon för att bli fullvärdig?
Klä mig på ett visst sätt? Räcker Adidas, och becknarväska från säg Gucci?
Måste jag bo i orten? Är det någon åldersgräns. Är det kört om jag är över 25?
Hur snabbt kan jag avancera om jag all-in?
Hur lär jag mig snabbast Rinkeby svenska?
Är rätt kass på musik, så rappa får någon bruscha lära mig.
Alla tips emottages tacksamt. Avser att göra gängkarriär.
Citera
2024-02-15, 04:21
Ta tungt MC-kort, köp en Harley-Davidson så har du halva inne i ringmusklerna. Odla dessutom skägg som på min selfie i avataren så kommer homoklubbarna att vilja ha dig.
Citera
2024-02-15, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsimp
Ta tungt MC-kort, köp en Harley-Davidson så har du halva inne i ringmusklerna. Odla dessutom skägg som på min selfie i avataren så kommer homoklubbarna att vilja ha dig.
MC klubbar är passé. Jag aspirerar på en elscooter där man snabbt och enkelt kan knäppa folk som är konkurrenter.
Citera
2024-02-15, 04:31
Medlem
Hur ser anställningsvillkoren ut? Typ får jag pension om jag mot förmodan lever så länge?
Kan jag gå till arbetsförmedlingen och dom rekommenderar rätt gäng för mig? Någon med kännedom. Det här är ett blomsterlande yrke. Så jag vill haka på.
Citera
2024-02-15, 04:33
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
MC klubbar är passé. Jag aspirerar på en elscooter där man snabbt och enkelt kan knäppa folk som är konkurrenter.
Annonsera då i undre världen att du är villig att skjuta eller mörda någon riksdagspolitiker av alla i tex Moderaterna eller SD. Ta betalt i förväg genom skuldebrev utfärdat så att du kan sälja det vidare och är riktat mot någon som kan betala. Låt de gängkriminella ha dina pengar så länge i utbyte mot att du har skuldebrevet.

Låna ljuddämpad pistol och eller "leksakspistol" med exceptionellt starkt gift på små pilar. Kör runt normalt med ett leende med din elscooter i Stockholm tills rätta lägen uppstår. När du kör förbi tex Strömmer, Bildt mfl så avlossar du en pil som sätter sig i skinkan eller benet och som dödar dem inom någon minut.
Senast redigerad av mrsimp 2024-02-15 kl. 04:39.
Citera
2024-02-15, 04:40
Medlem
Citat:
Annonsera då i undre världen att du är villig att skjuta eller mörda någon riksdagspolitiker av alla i tex Moderaterna eller SD.
Ta betalt i förväg genom skuldebrev utfärdat så att du kan sälja det vidare och är riktat mot någon som kan betala. Låt de gängkriminella ha dina pengar så länge i utbyte mot att du har skuldebrevet.

Låna ljuddämpad pistol och eller stark leksakspistol med exceptionellt starkt gift på små pilar och kör runt normalt med din elscooter i Stockholm tills rätta lägen uppstår. När du kör förbi tex Gunnar så eller Bildt så avlossar du en pil som sätter sig i skinkan och dödar inom någon minut.
Trodde man fick arbetsverktyg gratis. Måste ha en pickadol 24/7. Svårt att råna någon mitt på stan utan. Börjar jag vifta med pistolen får jag allt när jag gör mantel rörelser.
Citera
2024-02-15, 04:44
Citat:
Trodde man fick arbetsverktyg gratis. Måste ha en pickadol 24/7. Svårt att råna någon mitt på stan utan. Börjar jag vifta med pistolen får jag allt när jag gör mantel rörelser.
Du ska inte ha äkta pistol. Det är för stor risk. En laglig låtsaspistol och en avbitartång för fingrarna räcker om du bara ska råna. Satsa på att göra ett enda stort jobb för att därefter inget mer.
Citera
2024-02-15, 04:47
Medlem
Har lite idéer om hur man kan effektivisera verksamheten. Jag är inte helt dum i huvudet. Kan faktiskt nästan alfabetet. Och vet att 1+1=3 . Är streetsmart.
Citera
2024-02-15, 04:50
Medlem
Citat:
Du ska inte ha äkta pistol. Det är för stor risk. En laglig låtsaspistol och en avbitartång för fingrarna räcker om du bara ska råna. Satsa på att göra ett enda stort jobb för att därefter inget mer.
Har man kurser hur man torterar någon med avbitartång, gör en home-invasion eller jackar en fin bil. Asså jag är otroligt snabblärd.
Citera
2024-02-15, 04:53
Citat:
Har man kurser hur man torterar någon med avbitartång, gör en home-invasion eller jackar en fin bil. Asså jag är otroligt snabblärd.
Ingen aning men handbojor och tändvätska räcker väl långt. Plus kanske plastpåse men det beror på vad du vill ska döda eller göra ont.
Citera
2024-02-15, 04:54
Medlem
Citat:

mcklubbarna ör ute vem är liksom rädd för ett göng kulmagade gubbar?
Citera
2024-02-15, 04:54
Medlem
Utpressning och bedra pensionär verkar vara ett stort tillväxtområde. Några licenser behöver man inte. Det är bara att köra på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in