• 4
  • 5
2024-02-16, 02:20
Medlem
Jormapormas avatar
Åk fast för ngt brott och åk till kåken ett år eller två. Sen är du färdigutbildad, ready to go.
Citera
2024-02-16, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Åk fast för ngt brott och åk till kåken ett år eller två. Sen är du färdigutbildad, ready to go.
Hur skall jag nätverka med gängkriminella på kåken. Liksom vem skall jag alliera mig till. Kommer jag bli rövknullad i fängelset av något rivaliserande gäng? Suga kuk? Hört att det tufft att vara kåkfarare i Sverige. Om jag nu skall göra en volta? Tackar för tips.
Senast redigerad av Perpetuate 2024-02-16 kl. 02:45.
Citera
2024-02-16, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Finns ju mängder av olika falanger. Hur skall jag välja rätt gäng.
Måste jag klippa någon för att bli fullvärdig?
Klä mig på ett visst sätt? Räcker Adidas, och becknarväska från säg Gucci?
Måste jag bo i orten? Är det någon åldersgräns. Är det kört om jag är över 25?
Hur snabbt kan jag avancera om jag all-in?
Hur lär jag mig snabbast Rinkeby svenska?
Är rätt kass på musik, så rappa får någon bruscha lära mig.
Alla tips emottages tacksamt. Avser att göra gängkarriär.
Rinkebysvenska är en bra början men arabiska, turkiska, kurdiska och holländska kan även vara bra att börja lära dig med den utmärkta appen.......Babbel (köp i app kan förekomma).

Gillar du kemi och metallslöjd i skolan.....gissa vad du bör satsa på att vara underleverantör på.
Vapensmeder med skattebefrielse
Citera
2024-02-16, 07:56
Medlem
Citat:
Typ en kaffevolta eller längre tid. Earn my stripes så att säga. Får jag garanterat massa street-cred för. Bra idé. Tackar. Får gå och banka och råna någon försvarslös åldring.

Det ger mer street cred om du har tagit någon med "respekt". Att banka på en åldring är inte mycket att hurra för.

Du väljer själv hur dom ska behandla dig inne på kåken. Du får automatiskt erbjudanden om du kommer in som en tungviktare snarare än någon ynkrygg som gett sig på en pensionär.
Citera
2024-02-16, 22:41
Medlem
Måste finnas efterfrågan på någon som kan ordna med sprängningar nu. Dom Hässelby åkte in. Den enes död är den andras bröd. Jag är peppad till max.
Citera
2024-02-18, 03:45
Medlem
Brainstormat med mig själv. Starta typ Foodora för kriminell verksamhet. Kan beställa en bombning, skjutning och indrivning. Ha en komplett ā la carte meny med kriminella aktiviteter. Eliminerar mellanhänder. Vad tycker ni om det affärsupplägget? Tycker det låter fett själv.
Citera
2024-02-18, 03:55
Medlem
Måste komma på något coolt öknamn på mig själv. Alla förslag beaktas seriöst. Djur och dans känns lite passé med tanke på räven och foxtrot. Funderat lite grann på Späckhuggarn, trots att min min engelska är risig. Kan jag googla. Är Killer Whale på engelska. Då kommer folk frukta mig när jag går på stan. Shit här kommer Späckhuggaren. Vad sägs?
Citera
2024-02-18, 06:30
Medlem
Citat:
Du behöver inte bilen annapeon för nu låter det mera att du vill byta personlighet.
Börja med att hota affärsinnehavare eller rikemansområden att om ni inte ger mig pengar så händer det och det.
Eller flytta in husfolk och anklaga dom ör en massa saker hände mig.
Om du inte fårpengar så klistra igen dörrar och annat samt surströmmingsterror.
Senast redigerad av mikael2 2024-02-18 kl. 06:40.
Citera
2024-02-18, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Ett snabbt och enkelt tips är att skjuta dig själv innan någon annan gör det, helst i huvudet, då kommer du bli tyngsta killen direkt.

Alla kommer vara sjukt impade över hur grym du är på att sikta jämfört med dina kompanjoner.
Väntar på en leverans av AR-15. Kalasjnikov är gammalmodigt. Jag vill inte spela i lingonserien. Allt eller inget. Som wannabe gangster måste man leva snabbt.
Såg för övrigt en gammal gubbe med Porsche Carrera och Rolex. Planerar på att mula honom. Har många järn i elden just nu. Skall börja posta på TikTok och Instagram snart så kan ni kolla när jag steker med bruschorna i Dubai och Marbella.
Senast redigerad av Perpetuate 2024-02-18 kl. 09:08.
Citera
2024-03-15, 16:45
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Hur skall jag nätverka med gängkriminella på kåken. Liksom vem skall jag alliera mig till. Kommer jag bli rövknullad i fängelset av något rivaliserande gäng? Suga kuk? Hört att det tufft att vara kåkfarare i Sverige. Om jag nu skall göra en volta? Tackar för tips.

Jag har ingen erfarenhet men jag tror det där med rövknullning inte händer här i Sverige. Om jag vore du så skulle jag vara en trevlig kille och bli vän med dina medbrottslingar.

Lycka till!
Citera
2024-03-15, 18:31
Medlem
Citat:
Hur har det gått? Vad har du gjort under den månad som gått för att nå ditt mål? Några viktiga milstolpar som passerats?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in