Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-28, 11:42
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
TV 4 borde få nåt slags kalkonpris i TV-världen för högsta antal spoilers. Nu har de lyckats spoila ett avsnitt av känguru-Robinson också genom att inleda med en bild av vinnaren av immunitetshalsbandet.

De är fan helt otroliga!

2024-05-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
TV 4 borde få nåt slags kalkonpris i TV-världen för högsta antal spoilers. Nu har de lyckats spoila ett avsnitt av känguru-Robinson också genom att inleda med en bild av vinnaren av immunitetshalsbandet.

De är fan helt otroliga!

Haha Tv4 i ett nötskal,inte första o sista gången för den delen heller!
2024-05-28, 12:24
Medlem
TJudges avatar
Kul att Olivia vann!

Kul också att hunken Alex fortfarande leder omröstningen. Vilken kille alltså! 5 gånger populärare än någon annan! Alex är klart bäst, han borde vunnit med tanke på allt.

Sen att några patetiska individer här försökte driva en hatkampanj mot honom, var ju väldigt kul.

/Domaren
Senast redigerad av TJudge 2024-05-28 kl. 12:27.
2024-05-28, 12:38
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Haha Tv4 i ett nötskal,inte första o sista gången för den delen heller!

Sannerligen inte! De spoilar även påföljande avsnitt med en bild från örådet med vinnaren av immunitetshalsbandet! Dårar! Är det Samhall TV 4 hyrt in? TV 4 spänningsdödare i världsklass!

Ni som följer den australiska upplagan bara blunda de första sekunderna, så försvinner stillbildsspoilern, som inleder avsnittet.
2024-05-28, 12:49
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano

De är fan helt otroliga!

Jag fattar inte varför dom inte visar hela nästkommande program i sina framåtblickar när dom ändå håller på. Jävla idioter.

Jag spolar alltid förbi dessa jävla framåtblickar och förklaringar av tävlingarna eftersom det spoilas så mycket. Tyvärr är skitboxen från Tele2 så jävla seg så man hinner se lite ändå.
2024-05-28, 12:51
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Alltså nu var det som så att jag utgick ifrån KLOCKSLAGET när TS skrev sin kommentar och det innebar ATT det redan FANNS att se på TV4 Play och man behövde inte sitta och gissa = Olivia hade vunnit och därefter min kommentar

Det är också förjävligt om man kan se finalen på play innan det visas på vanliga tv'n.
2024-05-28, 12:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är också förjävligt om man kan se finalen på play innan det visas på vanliga tv'n.

Om det kan man ha många åsikter eftersom vi alla har olika möjligheter att sitta på plats i soffan och titta på regional TV-sändning på angiven dag och plats! Just Finalavsnittet kunde TV4 Play kanske sända tidigast just det klockslag som det sänts på regional TV och att de släpper de andra avsnitten vid midnatt samma dag som de sänds på kvällen i regional TV bryr jag mig inte om. Utan det är just Finalavsnittet som retar upp folk som mest att det släpps redan vid midnatt samma dag som irriterar.

Nu jobbar jag inte på TV4 så min åsikt struntar de högaktningsfullt i utan det får väl folk kontakta TV4 Play och klaga på om så är.
2024-05-28, 14:37
Medlem
Citat:
Alltså nu var det som så att jag utgick ifrån KLOCKSLAGET när TS skrev sin kommentar och det innebar ATT det redan FANNS att se på TV4 Play och man behövde inte sitta och gissa = Olivia hade vunnit och därefter min kommentar

Ingen har gissat. Han gav en halvhjärtad gratulation som du feltolkade på grund av bristfälliga engelskkunskaper.
2024-05-28, 14:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsad
Ingen har gissat. Han gav en halvhjärtad gratulation som du feltolkade på grund av bristfälliga engelskkunskaper.

Och jag förklarade att om h*n ville veta så var det klart att se på TV4 Play.

Så nu kan du sluta att haka upp dig på det inlägget!
2024-05-28, 15:31
Medlem
1754s avatar
Citat:
Om det kan man ha många åsikter eftersom vi alla har olika möjligheter att sitta på plats i soffan och titta på regional TV-sändning på angiven dag och plats! Just Finalavsnittet kunde TV4 Play kanske sända tidigast just det klockslag som det sänts på regional TV och att de släpper de andra avsnitten vid midnatt samma dag som de sänds på kvällen i regional TV bryr jag mig inte om. Utan det är just Finalavsnittet som retar upp folk som mest att det släpps redan vid midnatt samma dag som irriterar.

Nu jobbar jag inte på TV4 så min åsikt struntar de högaktningsfullt i utan det får väl folk kontakta TV4 Play och klaga på om så är.

Så är det. Folk har olika vanor. Flashbacktrådar om t.ex Robinson går knappt att följa längre eftersom playfolket inte kan hålla sig i sin playtråd, utan även går in i vanliga tråden och spoilar. En tråd som är ganska död numera dessutom.

Tidigare har dom inte släppt finalavsnitt före avsnittet sänds på tv. Det verkar man ha frångått nu tråkigt nog.

Tv4 bryr sig inte om tittares åsikter, så det är ingen ide att kontakta dom.
2024-05-28, 17:12
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Jag har sulan kvar. Segt värre kan jag säga. Är grymt glad att jag hade fel😉
Haha 😃 samma här
2024-05-28, 18:13
Medlem
Citat:
Och jag förklarade att om h*n ville veta så var det klart att se på TV4 Play.

Så nu kan du sluta att haka upp dig på det inlägget!

Personen hade redan sett avsnittet, så det var inte nödvändigt. Men det var fint att du ville hjälpa till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in