Citat:
Ursprungligen postat av
Puma006
Hur man tar bort plus TV4-plus abonnemang, vet jag inte. Kolla i inställningarna. Fördelen med plus är många avsnitt släpps på måndagen i flera program. Måste inte ha plus då det går se på gratis men då finns inga fördelar.
Kom ut igår att det blir Robinson i minst två säsonger till i höst och våren 2025.
Petra Malm gör comeback i höstsäsongen, jag hade hoppas att det skulle bli någon annan.
https://nojeslivet.newsner.com/nyhet...-rutan-vi-har/
Tack för ditt svar 👍.
Jo, man får gå in på tv4play om man vill ändra till att slippa betala.. Så det kan vara värt att ta ett break från det nu, och kanske börja uppgradera abonnemanget igen till hösten när nästa Robinson med Petra kommer (om det är något bra vill säga .. ? ) .
Det är faktiskt värt att betala för att slippa reklamen.
Jag tycker Petra är rättså ok. Nu blev jag lite trött på Anders som är som en lekledare som inte kan bli arg. I övrigt så är han glad och lite lurig, medans Petra kan upplevas lite stel som följer ett manus. Hon gjorde det bra som fick Emilio att inte avbryta sin medverkan i förra säsongen.
Så jag tycker det är bra att de ”växlar” programledare.
I ”länken” du angav, så stod det att Robinson hade premiär på SVT 1997 med Anders som programledare, men det var väl Harald Treutiger som var det..? Så ”står det fel” , på nöjeslivets sida..?
Jag hade gärna sökt, men p g a skador så kan jag ej göra det.
Det är roligt när de kan hitta många olika karaktärer som medverkar, och jag tror att de tänker så i ”castingen”.
T ex skall någon vara gay, någon skall ha invandrar eller orten- bakgrund, eller så någon brat från Stockholm, då vi identifierar oss enklast med människor som har en liknande bakgrund som oss själva.
Nog om det.
Jag tror det blev en rättså lång Robinson-tråd ! Denna gången.. och man kan ju undra vad det beror på ? 🤔 ..