Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-24, 19:07
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Du kan inte ge upp eller hur? Du har inte normala friska gränser när det kommer till sociala relationer eller hur? Du kan inte ta kritik eller hur? Du känner dig väldigt grandios när du får trycka till andra eller hur?

Synd att du förstörde tråden för så många, du och dina gelikar.

Och jag tänker inte svara dig mer, oavsett vad du skriver. För du är inte värd min tid med din skit som du sprider.
Äntligen! Så djävla skönt att du äntligen begriper att du är helt ointressant Hej då, lilla vän!
2024-05-24, 19:10
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Fast vipan tycker du inte själv att det är lite sjukt att vara så extremt känslomässigt investerad i ett teveprogram? Ditt hat är onormalt
Okidock. Men ni som hatade Pål, Markus, Robble m.fl är friska och sunda? Intressant att man är investerad i ett tv-program vad det nu innebär??? Tack för att du finns fina människa!!
2024-05-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Minns knappt heller, var antingen förra året eller för två år sen, minns svagt att en blev framröstat och sen dom andra två fick en duell och vinnaren gick till final, men minns inte säkert när eller vem det var. Någon får gärna rätta mig!
Det var förra säsongen. Emilia gick direkt till final genom vinst i Plankan, Pelle blev framröstad och Emilio och Franz gjorde upp i örådsduellen om den sista finalplatsen.
2024-05-24, 19:21
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Minns knappt heller, var antingen förra året eller för två år sen, minns svagt att en blev framröstat och sen dom andra två fick en duell och vinnaren gick till final, men minns inte säkert när eller vem det var. Någon får gärna rätta mig!
Måste kolla senare på Tv4 play. Bara att ta fram det avsnittet. Vem fan var det som vann och vilka fler var med? Om Marcus skulle vinna glömmer man det inte annars har man glömt det efter fem minuter. Möjligen om lata Simone tar det vilket vore en skräll.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-24 kl. 19:26.
2024-05-24, 20:05
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Du har extremt starka känslor mot någon på tv och skriver 100 inlägg om dagen om den, det är inte friskt.
Tack för att du läser alla mina 100 inlägg varje dag och engagerar dig. Känner mig hedrad. Skickar ett handhjärta till dig från mig.
2024-05-24, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Var inte så säker på det. Alex har avsatt ett rum hemma hos sej där han stoltserar med många Robinson-attiraljer. Brev, tavlor, immunitetsarmband, osv. Dessutom sitter skylten uppspikad ovanför dörren där det står "Gränslandet". Hur patetiskt är inte detta!?
Han har ju också påbörjat ett projekt med stollen Pelle Lilja som vann förra säsongen.
Ställer Alex inte upp i Robinson kommer han förmodligen dyka upp i Sveriges Mästerkock, Hela Kändis-Sverige bakar eller varför inte i någon av de andra värdelösa tvsåpor som TV4 spyr ut.

Ja eller så dyker han upp i elitstyrkans hemligheter där han kånkar tunnor och bär kamrater upp och ned i backar för kung och fosterland med sin stelopererade rygg för att sedan åka ut då han ställs mot en tjej i fighten men vägrar att slå. Hej och hå vad det går.
2024-05-24, 20:12
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Är väl bra att engagera sig i något..
Nej, helst ska tråden vara helt tom. Om dom godhjärtade får tycka.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-24 kl. 20:17.
2024-05-24, 20:16
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
Ja eller så dyker han upp i elitstyrkans hemligheter där han kånkar tunnor och bär kamrater upp och ned i backar för kung och fosterland med sin stelopererade rygg för att sedan åka ut då han ställs mot en tjej i fighten men vägrar att slå. Hej och hå vad det går.
Speciellt som han inte klarade att dela en kokosnöt och den duktiga Lars vann med råge.
2024-05-24, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Är väl bra att engagera sig i något..
On T : Alex kom äntligen först..först av plankan ,hoppas Marcus vinner- inte en tjej i år igen.

va fan vann inte pelle lilja i fjol eller har jag fått alzheimers?
2024-05-24, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Speciellt som han inte klarade att dela en kokosnöt och den duktiga Lars vann med råge.

ja den var fin. Lars var ju faktiskt ganska kul trots sin dryghet. det bästa var när han skulle klå Zayera på sin immunitet. det gick ju bra. sann underhållning.
2024-05-24, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goranperssonsanal
va fan vann inte pelle lilja i fjol eller har jag fått alzheimers?
Just det stridisen vann ju..känns bara som ingen tjej är värdig i år.
2024-05-24, 20:27
Medlem
Det som är lite kul är att Pål och alex är vänner och har kontakt idag. Och att han enbart försökte få ut honom var för att han tog hand med mark om det lol.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in