Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-24, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Håller helt klart med. Jag tror att produktionen helst vill ha me kemo för att han åkte ut för fort och fick ingen riktig chans och rooble för att han stod för underhållningen. Pontus behövs inte alls. Ingen tv karaktär alls och bara tråkig. Glad att lars tog hans plats lol
Kemo skickades hem för att han missat att ta obligatoriska vaccineringar.
2024-05-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Fråga: Är det bekräftat att det kommer en ny Robinson-säsong (i höst)? Har TV4 uppmanat i reklam att söka till en ny säsong?
Japp. För att i början av säsongen la dom upp castinginfo om dom som vill söka för nästa säsong
2024-05-24, 16:17
Medlem
Epicwebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag har aldrig förstått sådana vänsteråsikter. Varför tävla? Ge pengarna till den fattigaste deltagaren istället.
Vad är en vänsteråsikt? Jag poängterade bara att han antagligen inte gör det för pengarna.
2024-05-24, 16:39
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Självklart blockar man om idioter skriver på ens insta. Varför ska man tolerera sånt på sin sida?
Man ska "umgås" med människor man tycker är trevliga.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg: idag : JAG HAR ALDRIG SKRIVIT NÅGOT PÅ ALEX INSTA. JAG SKREV ETT INLÄGG PÅ ROBINSON TV4.
Läs för h-vete!
2024-05-24, 17:00
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Rooble gjorde precis en story där han skrev att det är inte sista gången som ni ser mig. Undrar om han mena att han kommer tillbaka till nästa säsong

Hoppas fan inte det. Är så jäkla trött på att se honom och behöva lyssna på hans jobbiga röst. Han och Zayera var SÄMST på allt men trodde de var kung/drottning som var bäst på allt och styrde spelet. Verklighetscheck?
2024-05-24, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epicweb
Vad är en vänsteråsikt? Jag poängterade bara att han antagligen inte gör det för pengarna.
Då missförstod jag dig. Flera i tråden har tidigare sagt att han inte bör vinna, för att han har gott om pengar. Den åsikten brukar komma varje år och började väl när Jan Emanuel vann mot Jan Dinkelspiel, för många år sedan.
2024-05-24, 17:19
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Tror definitivt inte att han kommer tillbaka för en tredje gång
Var inte så säker på det. Alex har avsatt ett rum hemma hos sej där han stoltserar med många Robinson-attiraljer. Brev, tavlor, immunitetsarmband, osv. Dessutom sitter skylten uppspikad ovanför dörren där det står "Gränslandet". Hur patetiskt är inte detta!?
Han har ju också påbörjat ett projekt med stollen Pelle Lilja som vann förra säsongen.
Ställer Alex inte upp i Robinson kommer han förmodligen dyka upp i Sveriges Mästerkock, Hela Kändis-Sverige bakar eller varför inte i någon av de andra värdelösa tvsåpor som TV4 spyr ut.
2024-05-24, 17:20
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Som jag skrev i ett tidigare inlägg: idag : JAG HAR ALDRIG SKRIVIT NÅGOT PÅ ALEX INSTA. JAG SKREV ETT INLÄGG PÅ ROBINSON TV4.
Läs för h-vete!

Varför skrev du då "och självklart är jag blockad från herr Strandbergs sida"? i ditt inlägg.

Du ljuger ju.

Orginalcitatet från dig:
Citat:
Trodde Jesus kunde gå på vatten. Hade fel. Varför visades det inte när Alex tappade balansen och föll? Ett surprise moment av Mastiff kanske?
Skrev ett giftigt inlägg om herr Strandbergs härskarteknik på Insta. Inlägget borttaget och självklart är jag blockad från herr Strandbergs sida.
Säger allt om honom tycker jag. Är oerhört tacksam över att jag i mitt spekulerande i början av tråden hade FEL om att allt var riggat till Strandbergs favör.
Senast redigerad av sirsia0 2024-05-24 kl. 17:25.
2024-05-24, 17:24
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Varför skrev du då "och självklart är jag blockad från herr Strandbergs sida"? i ditt inlägg.

Du ljuger ju.
Varför skulle jag ljuga om det?
Vad är det du inte fattar?
Fattar du inte att Alex läser alla inlägg på Instas Robinson sida?
Han blev väl skakis och blockade mej i förebyggande syfte.
Så sorgligt att gemene man inte genomskådar honom. Jag tycker faktiskt synd om er.
2024-05-24, 17:43
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Vilken annan skribent i tråden har jag hatat? Jag tycker du är lite småaktig nu. Oj..så får man inte skriva nej för då utövar man härskarteknik. Glömde det. Fy på mej.
Dom är sura i tråden för att Gud knuffade ner herr Pundare i vattnet. Själv var det länge sen jag var så glad som när jag såg monstrets skalle ta sig upp ur havet. Nu hoppas jag att Simone tar hem alltihop om fina Markus röstas ut. Både Simone och duktiga Lars vann över herr P.
2024-05-24, 17:51
Medlem
Vipans avatar
Herr Narkoman, som gömde knarksprutorna bland barnens grönsaker borde läsa i denna tråd så förstår han att han inte är lika populär som hos dom kåta tanterna på faceboook. Att ta bort negativa kommentarer på Instagram gör att det blir en trollfabrik av stora mått. Självklart ska allt stå med och inte bara gulligull. Säkert många som kritiserat pundaren Alex men raderas omedelbart. Därför är flashback ett bra forum där sanningen kommer fram.
2024-05-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord
Hoppas fan inte det. Är så jäkla trött på att se honom och behöva lyssna på hans jobbiga röst. Han och Zayera var SÄMST på allt men trodde de var kung/drottning som var bäst på allt och styrde spelet. Verklighetscheck?
Jag tror dock om han väljer att komma tillbaka är att han definitivt kommer att köra med en helt annan taktik då han vet svenska folket inte tyckte om just den och den var inte så effektiv lol. Och så snacka han om att träna armar mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in