Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-17, 08:38
Medlem
tallulahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Med motiveringen ”nej jag vet att jag inte ville ha vinsten, men nu vann jag ju det så då är det mitt eller hur?”

Kan 100% höra hennes röst säga detta.
2024-05-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag får en känsla av att du är ett typexempel på en som ingen hade velat ha i en pakt. Lika bitter och hatisk som Zayda. Livet har gått och allt det goda som andra har fått har gått dig förbi antar jag.

Vem i helvete är Zayda? lär dig stava deltagarnas namn innan du öppnar käften

vilken säsong var denne Zayda med i?

Zayera Khan är med i Robinson 2024
2024-05-17, 10:38
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Gruppledaren Alma från Småland som låter som hon är på kick-off och ska coacha laget till att bajsa....

Vet inte om detta skrivits i tråden tidigare, men tycker Alma ser precis ut som en ”Rumpnisse” från Ronjafilmen.
2024-05-17, 11:19
Medlem
Vilka tror ni hamnar i final? Min gissning är Marcus, Olivia och möjligtvis maureen
2024-05-17, 11:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilka tror ni hamnar i final? Min gissning är Marcus, Olivia och möjligtvis maureen
Både Olivia och Maureen känns rimliga. Har däremot svårt att se Marcus ta sig förbi det sista örådet, där man ska stå inför de andra och motivera varför man förtjänar att hamna i final.

Annars är väl Alexander en lågoddsare att ta sig till final. Bör inte hamna sitt i tävlingar och så pass omtyckt att han kan glida förbi de sista öråden.
2024-05-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Både Olivia och Maureen känns rimliga. Har däremot svårt att se Marcus ta sig förbi det sista örådet, där man ska stå inför de andra och motivera varför man förtjänar att hamna i final.

Annars är väl Alexander en lågoddsare att ta sig till final. Bör inte hamna sitt i tävlingar och så pass omtyckt att han kan glida förbi de sista öråden.
Marcus kan vinna på plankan och komma direkt till final
2024-05-17, 12:44
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Pelle Flood, 28 år, jurist, Stockholm, Personlig sak: ögonbrynsfärg

Måste vara bög.

Ja, det är han 🏳️‍🌈
Tyvärr är ögonbrynsfärgen alldeles för mörk och fel för hans övriga färger, rejält rödbruna hade kunnat vara riktigt snyggt.

Synd att han åkte ut, han och Alexander borde vara i final.
2024-05-17, 12:52
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Alexander kommer tyvärr inte till final men han är stor favorit till vinsten både här på FB och i andra omröstningar. Olivia och Maureen kan mycket väl bli finalister men jag tippar på att tioåringen (Pål) segar sig ända dit och kanske t.o.m. vinner. Jag hoppas att han blir utröstad innan dess! Sticky Z bör få ett hederspris för alla gånger hon lyckats undvika sistaplatsen och lyckats klistra sig fast vid öråden.
2024-05-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Alexander kommer tyvärr inte till final men han är stor favorit till vinsten både här på FB och i andra omröstningar. Olivia och Maureen kan mycket väl bli finalister men jag tippar på att tioåringen (Pål) segar sig ända dit och kanske t.o.m. vinner. Jag hoppas att han blir utröstad innan dess! Sticky Z bör få ett hederspris för alla gånger hon lyckats undvika sistaplatsen och lyckats klistra sig fast vid öråden.
Är Marcus med till plankan så tar han direktplatsen till finalen. Han har tränat balans i massor.

Då riskerar Alex/Pål att inte komma dit utan det blir 2 tjejer istället.

Pål/Marcus/Alex behöver vinna plankan annars är de körda.
2024-05-17, 16:31
Medlem
Vipans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag får en känsla av att du är ett typexempel på en som ingen hade velat ha i en pakt. Lika bitter och hatisk som Zayda. Livet har gått och allt det goda som andra har fått har gått dig förbi antar jag.
Ja, du verkar väldigt munter och nöjd med livet.
2024-05-17, 16:55
Medlem
PreciousStoness avatar
Skål Pål ... 🍾 ... för din snara sorti ut ur Robinson! 😊
Med en månadsinkomst på 6 tkr hade du verkligen behövt vinsten, men du får ändå stöd utav de fyra pers som du sover sked med nere i Skaauunnää!

Zeyra blir den som åker först i nästa utslagskamp, såvida inte något moment innehåller behov utav fungerande hjärnceller, vilket innebär "bye-bye" Rooble med sina "mental issues"!
Rooble simmade snabbt och var då 1:a utav de nio tävlande, men när fokus och hjärnaktiviteter blev moment i tävlingen så rasade han ihop totalt och blev en utav de fyra sista som nu ska göra upp i en utslagskamp där den sista får lämna Robinson!

Alex och Olivia är immuna när Pål får lämna äventyret efter en i mina ögon sett väldigt lång tids vistelse som självutnämnd cocoskock och matvrak utan muskler!
Han har nog kunnat äta mer i Robonson än vad hans inkomster räcker till hemma i matbutiken.
2024-05-17, 17:44
Medlem
TheGhostLords avatar
Vem jag hoppas vinner årets Robinson? Anders såklart. Den enda kvar som har karaktär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in