Citat:
Ursprungligen postat av
Vipan
Jag tror inte att Helene hade åkt till ön om hon visste vilket monster som fanns där. Tv4 är vidriga som lät det ske och det måste vara dioter som kom på detta. Fy fan. Dom tyckte det var en bra sak att återförena en ung duktig tjej med Robinsons största mobbare. Hade knappt lust själv att följa såpan när jag såg det rödhåriga stora äcklet. Och samma släpiga heroinröst. Usch!
Jag såg aldrig de två första veckorna, brukar ju ändå inte hända något intressant så tidigt i säsongen, så jag missade när Helene försvann från Gränslandet men hur gick det egentligen till?
Antar att hon kom sist i någon utslagstävling men förlorade hon på riktigt eller valde hon att "förlora" för att hon inte ville vara kvar och tvingas umgås med Alex?
Jag har full förståelse om hon valde att lämna självmant, jag gillade hennes sätt 2022 att försöka tävla sig fram till en vinst och inte fulspela sig fram. Men det blev å andra sidan hennes fall då hon inte "öppnade sig" eller vad det nu var de andra hade för ursäkt att mobba henne. Och att då få möta en av mobbarna, gentlemannapundaren, igen var nog inte så kul.