Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-10, 23:12
Medlem
Såg jag fel eller hade Alex tatuerat Jesus på knogarna? Är inte det jävligt omoget.. kommer han in i Robinson är han kvar tills immunitet tar slut sen åker han då han är talanglös precis som den där TikTok-brandmannen Mark
Marcus får inte vinna då är det riggat
2024-05-10, 23:16
Medlem
fonders avatar
När som helst kan Ci: s immunitetsförgörare dyka upp, har jag en känsla av. Hoppas i så fall att den är hos rätt person.
2024-05-10, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Såg jag fel eller hade Alex tatuerat Jesus på knogarna? Är inte det jävligt omoget.. kommer han in i Robinson är han kvar tills immunitet tar slut sen åker han då han är talanglös precis som den där TikTok-brandmannen Mark
Marcus får inte vinna då är det riggat
Jodå, Det står J E S U S och ett stort kors på magen. Tror han har tatuerat hela lekamen för att dölja alla gamla nålstick. Sen har han satt in en ny tandrad för knarkare brukar ha ruttna tänder. Hela människan är en stor bluff och det där hånleendet efter varje mening tolkar kärringar som att han är så trevlig.
2024-05-10, 23:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag har läst din historik och jag gläds över ditt misslyckade liv 😀

Nu ska jag sova. Njut av dina plågor 😂. Apa!
Vem fan bryr sig om att du ska sova? Hoppas att dina vägglöss äter upp dig!
2024-05-10, 23:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
När som helst kan Ci: s immunitetsförgörare dyka upp, har jag en känsla av. Hoppas i så fall att den är hos rätt person.
Vore extra kul om hon gett den till Pål. Då kommer facebook explodera och speciellt om han skulle sätta den på Alex.
2024-05-10, 23:29
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vore extra kul om hon gett den till Pål. Då kommer facebook explodera och speciellt om han skulle sätta den på Alex.

Hahaha, JA!
2024-05-10, 23:47
Medlem
Lidingö Markus vilken pajas han är.
Översittare som tror han vet och är bäst.
Alex, Robble och Pål hoppas jag tar hem detta.
2024-05-10, 23:52
Medlem
Citat:
Jodå, Det står J E S U S och ett stort kors på magen. Tror han har tatuerat hela lekamen för att dölja alla gamla nålstick. Sen har han satt in en ny tandrad för knarkare brukar ha ruttna tänder. Hela människan är en stor bluff och det där hånleendet efter varje mening tolkar kärringar som att han är så trevlig.

Vad är det för fel på missbrukare?
Han har lämnat det livet bakom sig och hjälper andra att komma ur sitt destruktiva beteende.
Många söker hjälp via Gud och Jesus, vad är problemet?
Håll dig till din lagliga alkohol som är ett lika farligt gift som droger. Pajas!
Klart värdig vinnare är Alex!
2024-05-11, 00:01
Medlem
Jag hoppas grabbarna går ihop och röstar ut ett par tjejer nu. Tjejerna kommer garanterat gadda ihop sig och rösta ut alla killar annars. Det hade jag gjort som tjej iallafall, det är ju garanterat lättare att bara möta tjejer i finalen.
2024-05-11, 00:25
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Måste dock varit ett helvete att lyssna till den släpiga rösten hos gränsländaren i flera dagar. Höra jag, jag, jag, jag, jag.........eller snarare jaaaaag, jaaaaag.....hatar den där heroinrösten.
Men nu ska jaaaag kriiigaaa i råbbinsåån
2024-05-11, 00:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Men nu ska jaaaag kriiigaaa i råbbinsåån
+
2024-05-11, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Raskortet i dagens avsnitt idag alltså. Oväntat att vi skulle få det, va?

Här har vi dubbelmoralen igen. I en omvänd situation gällande en del vad Robbledobble spydde ur sig, hade resulterat i diskvalificering.

Han drog inte raskortet mot Marcus!
Rooble förklarade att han redan visste vilka kommentarer han skulle få pga sin hudfärg. Vilket han ju redan fått här på flashback. Så att han skulle få kommentarer som Marcus påstår, bekymrade inte honom.
Rasismen i Sverige är tyvärr utbredd hos ignoranta, obildade människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in