Resultat: Vem vill du skall vinna årets Robinson?
Alexander Strandberg (åkt ut)
51,67%
571 röster
Alma Skoog (åkt ut)
5,07%
56 röster
Marcus Håkanson
9,14%
101 röster
Maureen Asic
4,80%
53 röster
Olivia Lindegren
11,67%
129 röster
Pål Schakonat (åkt ut)
9,86%
109 röster
Rooble Gedi (åkt ut)
2,26%
25 röster
Simone Sjöström
2,90%
32 röster
Zayera Khan (åkt ut)
2,62%
29 röster
2024-05-12, 23:01
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Håller med. Jag blev på riktigt bra humör. Patetiskt att se jycken stå och grina runt Anders hals. Sen lill-hitler när man såg endast ögonvitorna. Sååå djävla bra program ikväll.

Verkligen, framför allt att se Hitlers största dröm i hela livet avslutas var jättekul. Jag beställde min favoriträtt och såg om avsnittet efter att först ha sett det i natt
2024-05-12, 23:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Man kan inte vara riktigt klok om man är förtjust i denna patetiska djäveln, bara hans obehagliga ansiktsuttryck och kroppsspråk säger en hel del om honom. Ci är för snäll som överhuvudtaget gett honom immunitetsförgöraren, jag hade skrikit "Fuck you" efter hur han behandlade Ci när hon ville gå på förhandling.
Gav Ci förgöraren till honom verkligen? Då är hon inte den jag trodde utan en riktig satkärring. Bra att åsnan inte fick använda den. Jag tror hela produktionen kände avsky för åsnan när det begav sig. Anders har inte ställt såna där frågor till någon innan utan varit mer neutral.
2024-05-12, 23:05
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Frågade en annan men hur kan man heja på Pål eller Robble?

Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Så du menar att hans ocharmiga beteende får dig och heja på honom? Rimligt... Men okej.

Menar du hans konstiga minspel och ondskefulla skratt när du säger "ocharmiga beteende"?
Jag tycker Pål är den roligaste deltagaren i årets säsong och typ den enda tillsammans med Pelle som fattar att det "bara är ett brädspel".

Rooble tycker jag också är rätt rolig. Varför gillar du inte Rooble?
Senast redigerad av mendokse 2024-05-12 kl. 23:07.
2024-05-12, 23:05
Medlem
fonders avatar
Citat:
Gav Ci förgöraren till honom verkligen? Då är hon inte den jag trodde utan en riktig satkärring. Bra att åsnan inte fick använda den. Jag tror hela produktionen kände avsky för åsnan när det begav sig.

Ja, Pål säger att psykopaten har haft den i handen och hotat med den. Ci är för snäll faktiskt, av mig hade fanskapet inte fått ett skit som hjälp på vägen.
2024-05-12, 23:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jo, Pål och Zayra hade Live i kväll och då berättade Pål om detta. Marcus hade bett om den helt enkelt, hade jag varit Ci så hade jag sagt åt honom att dra åt helvetet.

Undrar om det verkligen stämmer? Då hade ju Marcus använt den på dagens Öråd och plockat av Pål hans immunitet I så fall.

Inget finns om detta i vare sig synk, när deltagarna pratar med varandra sinsemellan i avsnitten osv.

Live på sociala medier av deltagarna (oavsett vem/vilka som gör dessa!) betyder att det de säger = sanningen. Den kan ju vara färgad/vinklad ...
2024-05-12, 23:07
Avstängd
Citat:
Verkligen, framför allt att se Hitlers största dröm i hela livet avslutas var jättekul. Jag beställde min favoriträtt och såg om avsnittet efter att först ha sett det i natt
Samma här. Jag åkte och köpte 2 Mariestad på ICA.
Jag har plus och ska kolla alla avsnitt inatt.
Senast redigerad av Vipan 2024-05-12 kl. 23:09.
2024-05-12, 23:07
Medlem
Någon som vet hur många öråd det är kvar?
Marcus, Pål och Alex borde väl vara dom som röstats bort först isåfall. Finns väl inga andra som har presterat speciellt bra på tävlingar?
2024-05-12, 23:08
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Håller med. Jag blev på riktigt bra humör. Patetiskt att se jycken stå och grina runt Anders hals. Sen lill-hitler när man såg endast ögonvitorna. Sååå djävla bra program ikväll.
Letade upp en bild, Pelle ser ju inte klok ut.
https://image.svenskdam.se/image-102...compression=70

Håller med bra avsnitt.
2024-05-12, 23:09
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Undrar om det verkligen stämmer? Då hade ju Marcus använt den på dagens Öråd och plockat av Pål hans immunitet I så fall.

Inget finns om detta i vare sig synk, när deltagarna pratar med varandra sinsemellan i avsnitten osv.

Live på sociala medier av deltagarna (oavsett vem/vilka som gör dessa!) betyder att det de säger = sanningen. Den kan ju vara färgad/vinklad ...

Nja, varför skulle de ljuga om något sådant? Produktionsteamet hade tydligen sagt till honom att den är ogiltig, jag tror på det faktiskt. Hur mycket plats för vinkling finns kring något så konkret? Nej.
2024-05-12, 23:12
Medlem
fonders avatar
Citat:
Samma här. Jag åkte och köpte 2 Mariestad på ICA.
Jag har plus och ska kolla alla avsnitt inatt.

Underbart!

Om du skulle ha lust och ork, skriv gärna (inom spoilertagg) vad som pågår.
2024-05-12, 23:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Letade upp en bild, Pelle ser ju inte klok ut.
https://image.svenskdam.se/image-102...compression=70

Håller med bra avsnitt.
Hahaha....jag tänkte nästan använda den som avatar. Så där såg han ju ut om vartannat på ö-rådet.
2024-05-12, 23:15
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nookie
Någon som vet hur många öråd det är kvar?
Marcus, Pål och Alex borde väl vara dom som röstats bort först isåfall. Finns väl inga andra som har presterat speciellt bra på tävlingar?
Brukar vara två kvar.
Ett nästa vecka, blir ett knepigt öråd då det finns en duell kvar.

Ett öråd i finalveckan där några utslagna deltagare får rösta.

Alex kommer in med en immunitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in