2024-02-13, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Global.nedkylning
Nej det räcker inte. Förklara tydligt vad du menar för det här saknar logik helt och hållet.
För mig det räcker att både e svenskar. Nu kan alla rasister som skriver här torka sig i röven för det var ingen babbe . Hon har garanterat anmält att efter samlag eftersom han inte kunde hjälpa henne klättra och hon har ångrat sig och vände det till våldtäkt. Fast tror inte det var våldtäkt.
Citera
2024-02-13, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
För mig det räcker att både e svenskar. Nu kan alla rasister som skriver här torka sig i röven för det var ingen babbe . Hon har garanterat anmält att efter samlag eftersom han inte kunde hjälpa henne klättra och hon har ångrat sig och vände det till våldtäkt. Fast tror inte det var våldtäkt.

TROR

Du TROR inte det var en våldtäkt för att ..?
Du har inga argument, du är bara IQ-befriad och bestämmer dig att någonting ska vara på ett visst sätt, sen när du blir ombedd att förklara varför så kan du inte ge några svar.
Jag garvar åt din existens
Citera
2024-02-13, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Global.nedkylning
TROR

Du TROR inte det var en våldtäkt för att ..?
Du har inga argument, du är bara IQ-befriad och bestämmer dig att någonting ska vara på ett visst sätt, sen när du blir ombedd att förklara varför så kan du inte ge några svar.
Jag garvar åt din existens
Men jag vet att både e svenskar
Citera
2024-02-13, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertilkarlos
Men jag vet att både e svenskar

Det betyder ingenting. Ens nationalitet har noll relevans med huruvida ett brott har begåtts eller ej. Att du använder detta som bevis för att en våldtäkt inte har ägt rum håller inte.

Att båda parter är svenska kan bara bevisa att de kan kommunicera med varandra och om något gör det GM ännu mer skyldig än vad han redan är eftersom han inte kan säga att hon inte förstod vad han menade.
Att båda är svenskar är inte ett bevis på någonting, punkt slut. Släpp det
Citera
2024-02-13, 05:28
Medlem
Incel / SD logik: Alltid tjejens fel med vissa undantag om GM inte är svenne
Citera
2024-02-13, 07:56
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
GM verkar redigt alkad. 3 flaskor vin, 4 whiskey, 1 öl... till sig själv i princip

Det står ju i och för sig att tjejen säger att det kändes som att mannen fyllde på hennes glas hela tiden. Vi kan nog utgå från att hon inte var helt nykter heller.
Citera
2024-02-13, 08:01
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Som sagt, jag säger ingenting. Rätten har dömt och du kommer och skriker att rätten dömt fel, att hon ljuger och att hon ångrade sig. Vad har du för belägg för de? Alltså riktiga belägg för själva fallet, mer än att du påstår

1. Kvinnor horar ut sig
2. Kvinnor ljuger

Eller är det allt du har att komma med?

Kvinnan säger själv att hon spelade med för att inte verka tråkig, för att han skulle tycka om henne, för att få fördelar på arbetsplatsen.
Vad är det som säger att hon initialt inte var med på det som hände på toaletten (eller åtminstone gav sken av att vara med på det) och sen efter en stund bestämt sig för att avbryta?
Om det skulle vara så anser du att en våldtäkt begåtts då?
Citera
2024-02-13, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det knullas hej vilt på arbetsplatser då folk blir förälskade och blir tillsammans, får barn, eller blir sambor, gifter sig osv. Men fan inte tonåringar. Detta är en pedofil möjligen då han är så mycket äldre än flickan.
Hon var 19 så du kan sluta fantisera.
Citera
2024-02-13, 09:00
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Du låter som en svennehatande blatte. Föreslår du flyttar tillbaks. Hur man kan skylla på ett brottsoffer är ju för jäkla äckligt.

ofta är det en invandrare från Mellanöstern/ Afrika som begår sexualbrott i Sverige, dessa kan inte kontrollera impulser utan deras handlingar utgår ifrån en låg begåvning analfabetism. Oavsett ovannämnda information så behöver det inte vara en neger i detta fallet, skriv gärna ut namn och övrig information om släkt osv på GM i detta avskyvärda brott.
Citera
2024-02-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Så han använde kniv i detta fall?

Eller är exemplet kanske snarare "Ge mig din mobil" med lugn röst. "OK här får du den" av någon som är full.

Fast så var det ju inte. Hon sa aldrig ''OK ligg med mig'' därav är det ett brott. Om jag går efter dig in på en toalett och låser dörren och med lugn röst då säger ''ge mig mobilen'' och tar den utan att du gett tillåtelse för det så är det alltså inte ett brott i din mening, eftersom att du inte tydligt och uttrycklingen sa ''NEJ! STOP!!!''?

Är du efterbliven?
Citera
2024-02-13, 09:31
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Om personen är är större och gissningsvis starkare av biologiska orsaker, och in en gränd säger "Ge mig din mobil" med lugn röst. Varpå den lite mindre personen lämnar ifrån sig mobilen, är det då ett rån? Eller en mer rättvis jämförelse är kanske att den större personen helt enkelt tar telefonen ur handen med orden "Jag tar din mobil, jag vill ha den".

Det är ju ganska exakt så lite mer rutinerade gangsters bruka råna folk. Varför besvära sig med att vifta med kniv mot någon stor jävel som kan vålla problem? När man vet att det är som att plocka godis från ett barn att bara gå fram till någon full svennebanan i kostym vid en bankomat, och bara be om pengarna. Nu begriper jag också att alla häftiga tangentbordsriddare självklart skulle kungfua skiten ur en stor snubbe som ser lite läskig ut. Men de flesta blir trots allt livrädda och bara gör som han säger.

De flesta poliser skulle nog säga att det är ett rån faktiskt.
Jo, men kanske finns det ett problem för den som "gav bort" sin mobil att bevisa att den blev stulen. Det är ju ord mot ord "han gav den ju till mig".

Jag har inte läst tråden men även om jag var en ung liten tjej så skulle jag inte gå in på en liten toalett med en 20 år äldre man om jag var full. Det måste funnits massor med folk runtomkring som hon bara kunde skrikit "han försöker få in mig på toaletten" till. Om hon inte gjorde det så har hon fått en livsläxa: bli inte full med äldre gubbar.
Citera
2024-02-13, 09:34
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtomfiskar
Fast så var det ju inte. Hon sa aldrig ''OK ligg med mig'' därav är det ett brott. Om jag går efter dig in på en toalett och låser dörren och med lugn röst då säger ''ge mig mobilen'' och tar den utan att du gett tillåtelse för det så är det alltså inte ett brott i din mening, eftersom att du inte tydligt och uttrycklingen sa ''NEJ! STOP!!!''?

Är du efterbliven?
VARFÖR gick hon in på toaletten med en okänd man? Skulle de pinka ihop?

Anser du att alla kvinnor är totalt handikappade och inte kan styra sitt eget liv, och att de behöver hjälp mot alla män? Borde de inte vara inlåsta i sitt hem i så fall? Typ som små barn på dagis.

Jag fascineras över den tankevärld som en del har. Att alla kvinnor är totalt hjälplösa. De vet inte ens om att de kan säga nej om någon bjuder in dem på en toalett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in