• 1
  • 2
2024-02-10, 22:20
Medlem
Är det ovanligt att man tänder på att onanera medans en tjej kollar?
Citera
2024-02-10, 22:22
Medlem
bo-jerrys avatar
Tror inte det är ovanligt. Kinks finns i många förpackningar.
Citera
2024-02-10, 22:28
Medlem
Idumeas avatar
Har du hört talas om exhibitionism?
Citera
2024-02-10, 22:43
Medlem
Relativt vanligt ändå va? Kan ju knappast bara vara du och Louis C.K, iaf..
Citera
2024-02-10, 23:21
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Jag har sagt till min tjej att jag tycker om att se henne onanera, så ibland erbjuder hon sig att onanera medan jag ser på. Jag runkar inte under tillfället, men jag blir så upphetsad att min kuk bultar och det läcker försats. Jag har förklarat exakt detta för min tjej, och hon säger att detta är den bästa förklaringen för hur det känns för henne också när hon ser på mig när jag onanerar. Det är som att hennes vagina "krymper" eller kramar åt sig själv, stramar åt sig själv, per automatik, och ju kåtare hon blir desto våtare blir hon, ungefär som med försatsen.

Jag tycker att det är ganska dekadent oavsett vilken sida man är på.

Wtf, jag gav två svar, men lyckades ändå missa frågeställningen... Hmm, nej jag tycker bara det är störande att onanera när en tjej ser på. Obekvämt. Det är inte ovanligt men jag personligen gillar det inte.
Citera
2024-02-10, 23:28
Avstängd
Det e nog psyksjuka som tänder på sånt om bara tjejen ”tittar”.
Citera
2024-02-11, 20:32
Medlem
Onanera tillsammans med en tjej verkar spännande, medans man tittar på varandra. någon som testat?
Citera
2024-02-11, 20:35
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Onanera tillsammans med en tjej verkar spännande, medans man tittar på varandra. någon som testat?

Bajsar björnarna i skogen.

Klart man testat men det är bättre med hjälp av tjejerna.
Citera
2024-02-21, 09:26
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag onanerade när jag inte fick tillräckligt med sex å jag var öppen med det också, ibland så såg hon mig men oftast så visste hon vad jag gjorde eftersom jag stönar rätt högt när det går för mig. Hon började släppa till oftare ett tag men sen fick jag återgå till onanin, hon gillade det inte men hon accepterade det. Bättre det än att jag körde kuken i andra tyckte hon. Vi var ihop i 3 år.
Citera
2024-02-22, 18:33
Medlem
Min tjej går igång på att se mig runka😅
Citera
2024-02-25, 11:29
Medlem
Tjejer ha en tendens att gå igång på att se när man runkar. Kan användas som förspel, att man runkar medan tjejen showar med leksaker.
Citera
2024-02-25, 11:39
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Tjejer ha en tendens att gå igång på att se när man runkar. Kan användas som förspel, att man runkar medan tjejen showar med leksaker.
Yepp, i vart fall de som inte är allt för frigida.
Många kvinnor gillar att se ett eller flera stånd runt om sig när de vet att de är "orsaken" till det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in