• 4
  • 5
2025-06-25, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiilbohnk
Jag är kvinna och vill gärna titta på. Tyvärr har det varit bara ett fåtal som låtit mig göra det. Otroligt upphetsande!

Tråkiga män du har träffat på, är ju skönt som fan att ligga bredvid varandra och se den andre onanera. Gärna i kombination med snuskigt prat, berätta sköna fantasier och upplevelser från tidigare sex.
Citera
2025-06-28, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigrav
Tråkiga män du har träffat på, är ju skönt som fan att ligga bredvid varandra och se den andre onanera. Gärna i kombination med snuskigt prat, berätta sköna fantasier och upplevelser från tidigare sex.

Tja, man får sällan allt man önskar
Citera
2025-06-29, 10:23
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Sexologens kommentar:

Det är vem kvinnan är i relation till dig som sätter graden av spänning i detta stunt.

Det finns sannolikt kvinnor som kan bli stimulerade av att se på när du ruskar tupp.

Men var mycket noga med att inhämta och dokumentera samtycke innan.
Citera
2025-06-29, 17:09
Medlem
Tjejer jag vart med har gillat att showa för mig med leksaker och frukt och grönt, medan jag tittat på och runkat. Men det är för jäkla svårt att hålla sig från att hoppa in i leken så att säga. En tjej bad regelbundet om att få sprutfilmer skickade. Hon ville kolla på det när hon pillade på sig själv på jobbet.
Citera
2025-07-08, 12:00
Medlem
Det har jag gjort ofta på nakenstrand, man måste vara försiktig bara, och göra det i små steg och vara säker på att flickan eller kvinnan vill se på..
Citera
2025-07-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiilbohnk
Jag är kvinna och vill gärna titta på. Tyvärr har det varit bara ett fåtal som låtit mig göra det. Otroligt upphetsande!

Kom upp i 50 inlägg så man skicka dig ett PM, gillar när en kvinna tittar
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in