• 2
  • 3
2025-10-31, 01:44
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Bet365 skriver ju rakt ut i sin t&c att de kan göra det.

Ja jävlar, jag trodde att du skämtade men det står faktiskt att det är "förbjuden aktivitet"...
Herregud det måste nog vara nån slags världsrekord i dumhet. Så när man spelar på ett odds hos tattarna Bet365 så måste man alltså först scanna marknaden så inte något obskyrt spelbolag erbjuder något odds på andra sidan linan så att surebet uppstår.
Vem fan vill spela till sådanna villkor?

Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Då måste de ju fortfarande kunna bevisa att man har arbitrage spelat vilket väl är så gott som omöjligt för dem?

Nej det behöver de inte. Spelar du på tennisspelare A till 2 ggr och det finns något bolag som erbjuder 2.02 på spelare B så tar sig alltså Bet365 friheten att kunna voida ditt spel. Fan inte bara det, de kan stänga ditt konto också.
Beyond fucking belief...
Senast redigerad av LimitedByAsholes 2025-10-31 kl. 01:47.
Citera
2025-10-31, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LowDoseSARM
Limiterad är jag på flera sidor, använder andra personers accs nu (och några av mina egna som är kvar). Började med 10k, har 100k i rent vinst. Min ROI per bet är ca 4%. OM du är en vinnande spelare blir du limiterad, finns inget som kommer stoppa det på softbooks.
Tid beror lite på. Är ofta på datorn hemma där jag har en egen skärm bara för betting. Tar några sekunder att lägga ett bet.

Hur spelar du med andras konto?

Kambi (unibet, leovegas, ATG, Svenska spel osv) kräver bank id
Citera
Igår, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Ja jävlar, jag trodde att du skämtade men det står faktiskt att det är "förbjuden aktivitet"...
Herregud det måste nog vara nån slags världsrekord i dumhet. Så när man spelar på ett odds hos tattarna Bet365 så måste man alltså först scanna marknaden så inte något obskyrt spelbolag erbjuder något odds på andra sidan linan så att surebet uppstår.
Vem fan vill spela till sådanna villkor?

Nej det behöver de inte. Spelar du på tennisspelare A till 2 ggr och det finns något bolag som erbjuder 2.02 på spelare B så tar sig alltså Bet365 friheten att kunna voida ditt spel. Fan inte bara det, de kan stänga ditt konto också.
Beyond fucking belief...
De kan de knappast. De måste ju ha anledning
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här