• 1
  • 2
2024-02-23, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Vinner du på det? Vilken ROI har du? Blir du inte limiterad? Hur mycket tid lägger du?

Limiterad är jag på flera sidor, använder andra personers accs nu (och några av mina egna som är kvar). Började med 10k, har 100k i rent vinst. Min ROI per bet är ca 4%. OM du är en vinnande spelare blir du limiterad, finns inget som kommer stoppa det på softbooks.
Tid beror lite på. Är ofta på datorn hemma där jag har en egen skärm bara för betting. Tar några sekunder att lägga ett bet.
Citera
2024-02-25, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LowDoseSARM
Limiterad är jag på flera sidor, använder andra personers accs nu (och några av mina egna som är kvar). Började med 10k, har 100k i rent vinst. Min ROI per bet är ca 4%. OM du är en vinnande spelare blir du limiterad, finns inget som kommer stoppa det på softbooks.
Tid beror lite på. Är ofta på datorn hemma där jag har en egen skärm bara för betting. Tar några sekunder att lägga ett bet.
Tack för svaren. Har testat deras "Free trial". Verkar funka bra. Vilken edge(Enligt deras mått att räkna) måste det vara för att du vill spela? Har du i snitt även legat på ca 4 % enligt deras sätt att räkna edge? Alltså Brukar deras Edge som de säger stämma?
Citera
2024-02-29, 14:34
Medlem
Citat:
Tack för svaren. Har testat deras "Free trial". Verkar funka bra. Vilken edge(Enligt deras mått att räkna) måste det vara för att du vill spela? Har du i snitt även legat på ca 4 % enligt deras sätt att räkna edge? Alltså Brukar deras Edge som de säger stämma?

Stämmer rätt bra. När du betalar för det får du ju högre värde, så kommer öka sakta. De lägger ut videos en gång i månaden som visar hur många bets som slog CLV (i %), brukar ligga rätt så högt.
Citera
2025-08-29, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LowDoseSARM
Tjena, tänkte bara ställa en fråga ifall du ser detta. När man blir "limiterad", låser de pengarna på ditt konto eller får du ta ut dem men blir bannad? Tack.
Citera
2025-08-29, 17:05
Medlem
Citat:
Jag har hittat 5 st arb/surebet situationer senaste veckan. Detta genom betfair exchange och Bet 365.
Enda problemet är att bet 365 tydligen inte accepterar arbing.

Vad menar du? De vet givetvis inte om du sysslar med arbitrage eller nåt annat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in