• 1
  • 2
2024-02-09, 19:24
Medlem
Hur mycket kan man vinna på arbitrage betting innan spelbolagen limiterar än?
Citera
2024-02-09, 22:07
Medlem
Vad menar du med arbitrage-betting?

Jag har testat att utnyttja bonusar och på så viss ”slussa ut” dessa, men antar att det inte är vad du syftar på? Tjänade då 500-2000kr per sida på ca 20 hemsidor. Total vinst om 15 000 - 20 000.
Citera
2024-02-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajan
Vad menar du med arbitrage-betting?

Jag har testat att utnyttja bonusar och på så viss ”slussa ut” dessa, men antar att det inte är vad du syftar på? Tjänade då 500-2000kr per sida på ca 20 hemsidor. Total vinst om 15 000 - 20 000.
Ja menar typ att man hittar odds i tex en tennismatch där ena spelbolaget erbjuder tex 2.05 på ena spelaren. Andra bolaget erbjuder tex 2.15 den andra spelaren samtidigt.
Då kan du spela så att du garanterar vinst.
Citera
2024-02-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kddk
Ja menar typ att man hittar odds i tex en tennismatch där ena spelbolaget erbjuder tex 2.05 på ena spelaren. Andra bolaget erbjuder tex 2.15 den andra spelaren samtidigt.
Då kan du spela så att du garanterar vinst.

Inte så mycket då du måste spela för höga summor och då kollas ditt konto mer. Bättre är bara +EV betting, du kommer bli limiterad lika snabbt men du kan få mycket högre volym och vinst.
Citera
2024-02-11, 12:47
Medlem
babobaas avatar
Citat:
Hur mycket kan man vinna på arbitrage betting innan spelbolagen limiterar än?
Eftersom du ständigt tar "felsatta odds" på den ena eller den andra sidan så kommer detta uppmärksammas snabbare av oddsleverantören. Dock så är det något vi pro-spelare gör mer eller mindre från och till så jag skulle inte oroa mig för mycket om du nu har en edge med arbitrage. Första steget är ju att var vinstdrivande, sen kan man oroa sig för såna saker.
Citera
2024-02-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LowDoseSARM
Inte så mycket då du måste spela för höga summor och då kollas ditt konto mer. Bättre är bara +EV betting, du kommer bli limiterad lika snabbt men du kan få mycket högre volym och vinst.
Problemet med det är att det är svårt att veta vilket av spelen som det är värde på. Dessutom är det väldigt stor risk med värdespel. Man måste lägga typ 1000 spel innan det kommer jämna ut sig
Citera
2024-02-13, 17:34
Medlem
Fyllefyllots avatar
Oftast är det ju bara kolla vilken bookie som inte hänger med, medan alla andra har samma odds på den andra. Bra att kolla oddsförändringar också, normalt sett så är det ju bara någon som inte har hängt med.

Det där med surebets för övrigt var väl något som var värt det för typ 15-20 år sedan, idag känns det rätt blaha blaha, mycket gorm och risk och pengar uppbunda och olika regler och skit för olika bolag som man ska hålla på med osv osv osv osv och vinsten i princip obefintlig.
Citera
2024-02-16, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Oftast är det ju bara kolla vilken bookie som inte hänger med, medan alla andra har samma odds på den andra. Bra att kolla oddsförändringar också, normalt sett så är det ju bara någon som inte har hängt med.

Det där med surebets för övrigt var väl något som var värt det för typ 15-20 år sedan, idag känns det rätt blaha blaha, mycket gorm och risk och pengar uppbunda och olika regler och skit för olika bolag som man ska hålla på med osv osv osv osv och vinsten i princip obefintlig.
Jag har hittat 5 st arb/surebet situationer senaste veckan. Detta genom betfair exchange och Bet 365.
Enda problemet är att bet 365 tydligen inte accepterar arbing.
Citera
2024-02-19, 20:34
Medlem
Citat:
Problemet med det är att det är svårt att veta vilket av spelen som det är värde på. Dessutom är det väldigt stor risk med värdespel. Man måste lägga typ 1000 spel innan det kommer jämna ut sig

1000+ spel fixar man lätt på mindre än en månad.
Citera
2024-02-19, 23:45
Medlem
Citat:
1000+ spel fixar man lätt på mindre än en månad.
Hur då? Måste man inte typ ha en strategi?
Citera
2024-02-21, 12:31
Medlem
Citat:
Hur då? Måste man inte typ ha en strategi?

Finns tjänster som hittar valuebets åt dig. Jag kör Rebelbetting och kör väl 20-60 bets på vardagar, 50-150 på helger.
Citera
2024-02-22, 11:35
Medlem
Citat:
Finns tjänster som hittar valuebets åt dig. Jag kör Rebelbetting och kör väl 20-60 bets på vardagar, 50-150 på helger.
Vinner du på det? Vilken ROI har du? Blir du inte limiterad? Hur mycket tid lägger du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in