2024-02-09, 20:39
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Jisses... dom debatterna har jag/ vi haft med er tokar i 15 år, det leder ingenstans för ni accepterar ju inte fakta.

Hela den hjärndöda monologen om ryzk historia är mest lögner , putin får ju ha sina fantasier men han försöker ju framställa det som nån jävla sanning.

Vad för debatt? Att undvika underbygga sina påståenden är inte "debatt". Dessutom är det första gången jag ser dig.
Citera
2024-02-09, 20:40
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Jag tror du lyssnade på en annan intervju eller så är det du som ljuger.
100s miljoner kommer att se intervjun det är det viktiga.
Japp men knappast fördelaktigt för putin
Citera
2024-02-09, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
Jag tror du lyssnade på en annan intervju eller så är det du som ljuger.
100s miljoner kommer att se intervjun det är det viktiga.
Hundratals miljoner kommer att se intervjun och återigen få den bild de redan hade av Putin bekräftad.

Möjligen kommer folk överraskas av hur extremt tråkig gubben är att lyssna på.
Citera
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Ska faktiskt vara ärlig innan denna intervjun va ja lite orolig att ryssarna skulle invadera Sverige. Samt att Putin va värsta Hitler. Nu. Inte ett dugg orolig faktiskt och kan förstå hur han tänker. Inte direkt min nya idol men fan hellre han än en senildement biden.
Fortfarande samma gamla mytoman som fram till invasionen av Ukraina inför hela världens media förnekade att något sådant skulle ske. Lita aldrig på en mytoman
Citera
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vad är din definition av intervju? Borde han blivit avbruten mer?
Det var enbart frågor som Putin har godkänt i förväg, och han ifrågasatte aldrig Putins svar. Det var ett PR-stunt för Putin och Trump, inget annat. En riktig journalist hade inte tagit den så långt upp i röven som Tucker gjorde.
Citera
2024-02-09, 20:44
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Okej, jag är "pro Putin enligt EnCarte". Vi har nu det avstökat och kan gå vidare.

Vilka lögner anser du att Putin kom med under intervjun?
Lögner och lögner. Han förvränger verkligheten. Jag har visat att det finns två sidor av hans påstående om hans "Nato ansökan". Du väljer att tro på Putin, då du valt sida.
Han slänger ut sig påståenden som han inte kan backa upp, som Nordstream. Då vill du att man ska motbevisa det. Men det är du och Putin som ska visa att det är så, om man menar att det är sant.
Citera
2024-02-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werner.Sombart
Mycket intressant och trevligt samtal mellan de två hedersmännen. Bra att Putin fick lägga ut texten om historia, kriget och dess grundorsaker m.m. Tucker har gjort en insats för sanning och fred.

Tänk er vilken skillnad det är mellan den intelligenta och kunniga Putin och hans motsvarighet i USA, pedofilen och den senildementa Biden. Är det något som är riktigt jävla skrämmande så är det att den permanenta makten i USA är så förfallen att det enda de har kvar är en pedofilpresident.

Självklart kommer de allra mest fanatiska mentalsjuka rysshatarna inte påverkas av detta historiska samtal, men den normale mannen på gatan ges här tillfälle till förkovran och självständigt tänkande.

Putin är en massmördare och tyrann.

Ukraina var en del av medeltids riket Kievrus som delades upp mellan fyra bröder på 1500 talet.
Därför tror psykopaten Putin att Ukraina är en del av Ryssland, fast Ryska och Ukrainska
är så olika som Svenska och Nederländska.

Som om Kristersson helt plötsligt skulle tro att Danmark var en del av Sverige.
Citera
2024-02-09, 20:47
Medlem
För den som inte orkar se hela.

https://www.youtube.com/watch?v=gd9qktZnVJQ
Putin’s most insane moments in Tucker Carlson interview
Citera
2024-02-09, 20:48
Medlem
Landsfaderns avatar
Citat:
Vilka lögner anser du att Putin kom med under intervjun?
- Putin anklagade Zelensky för att förbjuda förhandlingar med Ryssland. I själva verket är förhandlingar med Putin som är förbjudna men inte med en annan rysk president.
- Putin påstår att USA kontrollerar världens medier när de allra flesta är privatägda. I Ryssland är de flesta medierna statsägda.
- Putin påstår att Evan Gershkovich sitter i ryskt fängelse för spionage men kan inte presentera några bevis.
- Putin påstår att det fanns löften att NATO inte skulle expandera österut. Den slutgiltiga texten uteslöt dock inte en sådan expansion.
- Putin har inga bevis för att USA ska ha stöttat separatister i Tjetjenien.
- Putin upprepade ett obevisat påstående om att Boris Johnson avrådde Ukraina från att teckna ett fredsavtal med Ryssland.
Citera
2024-02-09, 20:48
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Det var enbart frågor som Putin har godkänt i förväg, och han ifrågasatte aldrig Putins svar. Det var ett PR-stunt för Putin och Trump, inget annat. En riktig journalist hade inte tagit den så långt upp i röven som Tucker gjorde.

Intressant reflektion, jag håller dock inte med.
Citera
2024-02-09, 20:49
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Lögner och lögner. Han förvränger verkligheten. Jag har visat att det finns två sidor av hans påstående om hans "Nato ansökan". Du väljer att tro på Putin, då du valt sida.
Han slänger ut sig påståenden som han inte kan backa upp, som Nordstream. Då vill du att man ska motbevisa det. Men det är du och Putin som ska visa att det är så, om man menar att det är sant.

Om det är din definition så förstår jag hur du kommer till den slutsatsen, men då ljuger många andra länder som också påstår sig veta vem som utförde dådet.
Citera
2024-02-09, 20:50
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Idag hände något.

Tucker Carlsons intervju med Vladimir Putin ligger kvar på alla platformar. X, Youtube, rumble och på Tuckers egen webbsida.

Idag hände något. När nyheter som inte är från Corporate media inte plockades ner av Techplattformarna.

Idag hände nåt. När Bill Kristol hotade med att Tucker Carlson skulle förbjudas att Tucker inte skulle få resa in i USA igen.

Idag hände nåt. När EU-parlamentarikern VerWhatsHisName. Guy Verhofstadt hotade med inreseförbud till EU.

Idag hände något.

Idag hände ingenting. Sluta låtsas leva ett förtryckt liv, och att en politiker föreslår något betyder inte att hen hotar eller ens har makten att få det att hända.

Tänk att Putins manifest skulle få folk att tro att det här förändrar någonting, det han pratade om är exakt det folk förväntat sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in