• 1
  • 2
2024-01-29, 19:31
Närhelst Lamottes hjässa dyker upp i medier så är den kliniskt renrakat med hyvel. Inte en millimeter hårstrå kan skönjas någonstans. Jag misstänker att han har måne eller är skallig på toppen men varför måste allting hela tiden vara blankt rakat? Varför kan han inte låta naturen få vara som den vill och ha hår på sidorna om det är toppflintighet han lider av?
Citera
2024-01-29, 19:34
Avstängd
Grisus-Kristuss avatar
Smart av honom.
Allt han behöver är en peruk, när han är ute privat.
Citera
2024-01-29, 19:44
Medlem
Johan_08s avatar
För effektivitet såklart!
När man duschat behöver man bara smeka av vattnet från huvudet, ingen onödig tid spills på att föna håret.
Citera
2024-01-29, 19:54
Medlem
Han vill stärka bilden av sig själv som en sunkig rasistisk skinnskalle. Det fattar du väl?
Senast redigerad av Jagalskarbogar 2024-01-29 kl. 20:05.
Citera
2024-01-29, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_08
För effektivitet såklart!
När man duschat behöver man bara smeka av vattnet från huvudet, ingen onödig tid spills på att föna håret.

Haha, föna håret?

Är du slät mellan benen?

Men det är väl praktiskt att kunna slänga på en peruk och vara anonym, han har rört upp en del känslor och rankas antagligen inte speciellt högt av ganska många

Men hans val att raka skalpen känns jävligt ointressant, extremt ointressant
Citera
2024-01-29, 19:59
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Vet faktiskt inte, men det ser helt sjukt ut. Han ser ut som en cancersjuk sjuttonåring.
Citera
Bannlyst
Citat:
Bögar

Nej min kuk är lång och hårig.
Min behåring på huvudet är dock kort, av samma skäl som JL - Effektivitet.
Jag skakar bara av mig vattnet på morgonen och är snabbt i bilen för slavsysslor!

Fast hår signalerar styrka och manlighet, slätrakat huvud för tankarna till sjukdom och svaghet.

Att ha lite vax på fingertopparna och dra genom håret raserar knappast min dag
Citera
Medlem
GertBennys avatar
Haha ja det har du rätt i. Han ser alltid ut som en biljardkula! Joakim La Motte - hör min önskan och låt håret på sidorna växa ut! Då får du en aura av integritet och auktoritet och blir högerns version av Göran Greider!
Citera
2024-01-29, 20:00
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Vet faktiskt inte, men det ser helt sjukt ut. Han ser ut som en cancersjuk sjuttonåring.

Detta kan vara det roligaste och mest träffsäkra jag läst på länge på FB
Citera
2024-01-29, 20:01
Medlem
Johan_08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Fast hår signalerar styrka och manlighet, slätrakat huvud för tankarna till sjukdom och svaghet.

Att ha lite vax på fingertopparna och dra genom håret raserar knappast min dag

Vissa väljer att ha håret på toppen eller på snoppen
Citera
2024-01-29, 20:04
Bannlyst
Citat:
Vissa väljer att ha håret på toppen eller på snoppen

Hår på huvudet med ett renrakat kön för att vara mer inbjudande till avsugningar är kombon jag kör, flintskallig är väl aldrig något en människa väljer frivilligt?

Har han för övrigt inte rakade ögonbryn vilket späder på läskigheten något enormt, säg hans namn 3 ggr i badrumsspegeln så hoppar han fram ur ett rökmoln med skyddsväst och säger att vi måste prata om integrationen
Citera
2024-01-29, 20:13
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Har han för övrigt inte rakade ögonbryn vilket späder på läskigheten något enormt, säg hans namn 3 ggr i badrumsspegeln så hoppar han fram ur ett rökmoln med skyddsväst och säger att vi måste prata om integrationen
Menar du att det är läskigare med eller utan rakade ögonbryn?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in