• 4
  • 5
2024-01-30, 14:46
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigdenyngre
Närhelst Lamottes hjässa dyker upp i medier så är den kliniskt renrakat med hyvel. Inte en millimeter hårstrå kan skönjas någonstans. Jag misstänker att han har måne eller är skallig på toppen men varför måste allting hela tiden vara blankt rakat? Varför kan han inte låta naturen få vara som den vill och ha hår på sidorna om det är toppflintighet han lider av?

Nu fick jag upp en rolig bild i huvet där Lamott har George Costanza-frilla.

Men skämt å sido. Kan det vara för att det är lättare att få in ett slätrakat huvud i nåns röv?
Citera
2024-01-30, 15:36
Medlem
Hörde en teori om att dom leker med sig själv och kör en brake dance på skallen, och skaver bort håret
Samma källa antydde att gubbar med munk ring sitter bakåtlutade på en stol och leker med sig själva , då skaver man bort håret mot väggen.

Källan blev senare i livet bedömd som idiot.
Citera
2024-01-30, 17:49
Moderator
manamanahs avatar
Hår- och kroppsvård --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2024-01-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Man fönar ju busken på kuken och så rövskägget förstås. För övrigt, ett slätrakat huvud på en tunnhårig kille är nog att föredra om man inte vill se ut som en munk.

Ok jag använder handduk där personligen. Har iofs ingen buske just runt kuken.
Citera
2024-01-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Kritik mot invandring individers beteende är inte rasism. Att ifrågasätta invandringen är inte heller rasism.

Finns det bostäder.
Kommer samhället att klara av sina uppgifter med kraftigt ökad befolkning.
Vad kostar invandringen
Vad är positivt/negativt
Hur kommer utvecklingen att bli
Vad händer om invandrare blir en majoritet
Vad händer med socialförsäkringarna
Vad händer om invandrare inte vill ”anpassa” sig.
Kan ett samhälle bli bra om vi i grunden har helt olika grundläggande värderingar
Varför väljer muslimer att komma till ett kristet land.

Frågor som inte är rasistiska.

Att skapa sig en åsikt baserat på sina upplevelser erfarenheter och slutledningsförmåga är inte rasism.

Kör inte med det kortet.

Att du påstår att Sverige är ett kristet land visar vilket dumhuvud du är.
Citera
2024-01-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagalskarbogar
Att du påstår att Sverige är ett kristet land visar vilket dumhuvud du är.

Sverige är ett kristet land. Vår värdegrund vilar på kristendom vår flagga har ett kors. Ansgar kristnade Sverige. Vår moral och heder vilar på kristen etik i alla fall för oss som äldre.

Vi döps i kyrkan gifter oss i kyrkan vi har begravningsceremonin i kyrkan. Så Sverige är ett kristet land. Men jag kan inte påstå att svenskarna är troende kristna.

Men det är som är ett dumhuvud. Inte jag.
Du är en typisk nutidsmänniska. Förmodligen hade du tillhört dem som hyllade Hitler. Det är så med nutidsmänniskor. De ser inte om samhället förändras till det sämre. De är rädda fega och står inte för eget tänkande.
Citera
2024-01-30, 22:35
Medlem
Semperexians avatar
Någon militärisk/macho/incel Andrew Tate-grej kanske
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto