2024-01-28, 14:40
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Haha.
Så du är värd något därför att du utövar extremsport?
Hur är du bättre än mig som opererar in silicon muskler för att likna Arnold Schwarzenegger.?

En fly-kick i ditt fejsa hade varit på sin plats, ala "karate-kid"

Är du doktor som opererar, vad gör du för operationer?

Beskriv hur man gör ett röv inplanerati detalj, vad jg förstpr så kan fett åka in i blodet och patientens hjärta stannar.

Vad tar du betalt för ett röv jobb?

Hade röv implantat buisness sålt bra i afrika?
Citera
2024-01-28, 15:06
Medlem
Heauxms avatar
Just därför gjorde jag min Brazilian buttlift i Stockholm istället. Mycket säkrare och tryggare. Trots att det är dyrt som fan.
Citera
2024-01-28, 15:55
Medlem
Ghastens avatar
Ja riktigt idioti. En idiot mindre i världen. Hon var myndig annars kunde föräldrarna låst in henne på psyket.
Citera
2024-01-28, 16:19
Medlem
calvinclowns avatar
Det här med brazilian butts är bara för att främja bilden av feta människor. Titta på Victoria secret för 10 år sen och bakåt innan woke tog fart så ser ni vad som egentligen är åtråvärd. Jag förstår inte hur folk vill göra sig feta och otympliga så här.
Citera
2024-01-28, 16:43
Medlem
Eatlers avatar
Är du tatuerad kastar du sten i glashus. Finns inget pinsammare än människor som behöver definiera sig själva med någon annans konst på sin hud. Tänk att ta sig själv på så stort allvar.
Citera
2024-01-28, 16:46
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Fattar inte det där med "Buttlift" heller. Svenska tjejer som vill operera om deras proportionellt perfekta rövar till "negress"-rövar. Tror faktiskt inte att många killar går igång på det (förutom svarta och araber).
Samma med ankläppar.

Exakt så är det! Denna sjuka trend som får vita kvinnor att förstora sina rövar. Vi vita män vill inte ha denna skit, vi gillar normala tjejer.
Citera
2024-01-28, 17:26
Medlem
lunarluddes avatar
Jag fattar inte skönhets ingrepp överhuvudtaget, unga som gör det dessutom är helt sjukt, i slutändan blir det mycket sämre än det var före, kolla bara på Bianca Ingrosso, hon var ju riktigt fin innan hon började med massa operationer.
Citera
2024-01-28, 17:31
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Plastic is fantastic..

Det är ju inte "plastic". BBL så suger du ut fett från andra delar på kroppen och sprutar sedan in detta fett i nämnda röv för att få den fetare och fylligare.

Faran med detta är att fett kan komma in i blodomloppet och det är då du får proppar osv. och mular.
Citera
2024-01-28, 17:32
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Jag fattar inte skönhets ingrepp överhuvudtaget, unga som gör det dessutom är helt sjukt, i slutändan blir det mycket sämre än det var före, kolla bara på Bianca Ingrosso, hon var ju riktigt fin innan hon började med massa operationer.

Hemska tanke på hur denna Bianca kommer se ut om 20-25 år. Heeeelt sönderopererad. Lär inte vara någon vacker syn i alla fall.
Citera
2024-01-28, 17:40
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AGHORIBABA1008
Det är ju inte "plastic". BBL så suger du ut fett från andra delar på kroppen och sprutar sedan in detta fett i nämnda röv för att få den fetare och fylligare.

Faran med detta är att fett kan komma in i blodomloppet och det är då du får proppar osv. och mular.

Skönhetsoperationer då.
Citera
2024-01-28, 17:53
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Bläh. Tycker varken stora rövar, stora läppar, eller för stora bröst är snyggt på en tjej. Ser bara sjukt och onaturligt ut. Varje gång jag ser en annars snygg tjej med ankläppar vänder jag bort blicken för att slippa se eländet.
Citera
2024-01-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Exakt så är det! Denna sjuka trend som får vita kvinnor att förstora sina rövar. Vi vita män vill inte ha denna skit, vi gillar normala tjejer.
Instämmer.
Tror allt började med alla dessa rap - videos på dessa groteska rövar.
Det är dessa ideal som spritt sig, trender utifrån och påverkat europa.
Även dessa stora fejk korvläppar.
En rumpa på en kvinna ska va nätt och feminint formad som på en ballerina.
Babianröv går fetbort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in