Citat:
Ursprungligen postat av
Knarklangaren
...
Höll på o sätta kaffet i halsen
!!! Var fan är världen påväg?
vad fan är det jag ser på tv'n?
Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)
Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i
utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen
stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.
Lite
bakgrunds historia:
Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest
propaganda nyheter,
en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.
Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till
det mest basala
utav lösningar.
09:10 såg jag en
Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till
turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för
och göra en BBL
brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare
och smart person som
mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig
själva. Bläää
Så jävla dystopiskt och
bizzart.
Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och
skitigt och pissat ner mig
utav garv, sedan dumförklarat
hon och bett om att investera pengarna istället.
?
Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.
Var är världen påväg?
Vad var syftet med den nya fula röven?
fler likes på
instagram?
locka till sig fler araber som kan panga
hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?
Sååååå mörkt, detta är riktigt skrämmande utveckling.
Paradoxen är majestätisk