2024-01-28, 13:46
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Vad grundar du det på hycklar jävel.
Jag accepterar människor.
Du använder människor till att håna och döma och kasta skit på.

Body-art och sinnessjuk kropps modifikation med plast har inget med varandra att göra, din idiot.

Ingrepp man riskerar att dö av är idioti, speciellt när man hade kunnat lösa det genom att köpa vikter för en lax och lagt ner 90 minuter i veckan på det hemma i vardagsrummet för samma resultat.
Citera
2024-01-28, 13:51
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Body-art och sinnessjuk kropps modifikation med plast har inget med varandra att göra, din idiot.

Ingrepp man riskerar att dö av är idioti, speciellt när man hade kunnat lösa det genom att köpa vikter för en lax och lagt ner 90 minuter i veckan på det hemma i vardagsrummet för samma resultat.
Du är idioten här.
Folk har alltid riskerat livet för utseendets skull.
Det kallas att leva.
Du lever inte.
Du är död.
En meningslös zombie som aldrig tänkt en originell tanke.
Citera
2024-01-28, 13:54
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarklangaren
Höll på o sätta kaffet i halsen!!! Var fan är världen påväg? vad fan är det jag ser på tv'n? Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)

Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.

Lite bakgrunds historia:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för och göra en BBL brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare och smart person som mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig själva. Bläää

Så jävla dystopiskt och bizzart.

Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och skitigt och pissat ner mig utav garv, sedan dumförklarat hon och bett om att investera pengarna istället.

Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.

Var är världen påväg?

Vad var syftet med den nya fula röven? fler likes på instagram? locka till sig fler araber som kan panga hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?

Sååååå mörkt, detta är riktigt skrämmande utveckling.
Undrar ens om en kuk når in i röven på dessa rumpor?
Citera
2024-01-28, 13:55
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Du är idioten här.
Folk har alltid riskerat livet för utseendets skull.
Det kallas att leva.
Du lever inte.
Du är död.
En meningslös zombie som aldrig tänkt en originell tanke.

Sök hjälp, du är mentalt på nivån av en påse gamla blöjor som har stått i solen i en vecka.

Visst jag föddes som en niopoängare, så inte mycket att behöva ändra på, men jag riskerar min hälsa när jag utövar extremsport, minst en gång i månaden, din sopa.
Citera
2024-01-28, 13:56
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
Det var ju ändå inte hans ända det va frågan om.Ja i aktuella tjejens fall blev det visst TBL - Turkish Butt lift

Haha, den första som fick mig spotta jordnötter över hela golvet här hemma.

Hans ända? haha, jag dööööör...

I slut-ändan så blev det pappan som fick betala för ändan misstänker jag.

Vad kostar det o lyfta röven i Sverige? är det så mycket billigare i turkiet, eller är det en resa man vill baka in?

Lyfter män rumpor och förstorar dem? ser att på tv att det är mycket fula män som förstorat läppar, lyft ansiktet o skit, kolla in Ranelid, ser förjävligt ut.
Citera
2024-01-28, 14:03
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
.
Mina tatueringar är ett eget experiment inte i syfte att göra mig snygg och vika ut mig, jag har inte sociala medier men en väldigt framgångsrik YT kanal. Men visar inte trynet.

Jag tatuerade mig redan som 15 åring för att jag visste att jag var en upprorsmakare och rebel redan då.
?
Det är kanske så att du likt många andra försöker hitta din identitet och ditt värde.
Inget är värre än känslan av att vara värdelös.
Folk gör nog nästan vad som helst för att lindra den känslan litet.
Citera
2024-01-28, 14:03
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Sök hjälp, du är mentalt på nivån av en påse gamla blöjor som har stått i solen i en vecka.

Visst jag föddes som en niopoängare, så inte mycket att behöva ändra på, men jag riskerar min hälsa när jag utövar extremsport, minst en gång i månaden, din sopa.

Snälla sluta, nu måste jag dammsuga storarums golvet här hemma. nötter o folk öl överallt.

"påse gamla blöjor" (ge mig luft) haha....

Du föddes som en 9/10 ingen buttlyft för dig då. Hade varit kul o gå i skorna som en 9-10 pängare för en dag och bara dissa damer till höger o vänster.

Men seriöst, hade du accepterat o ligga med en fru och veta om att röven är fejk och en turkisk kebabtekniker varit där och skurit. Själv tycker jag det är avtändande som fan, det ska vara naturligt.
Citera
2024-01-28, 14:05
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:

Haha.
Så du är värd något därför att du utövar extremsport?
Hur är du bättre än mig som opererar in silicon muskler för att likna Arnold Schwarzenegger.?
Citera
2024-01-28, 14:08
Medlem
WitchcultTodays avatar
Detta är väl dock ingenting nytt? Sådant har väl varit poppis i åtminstone 20 års tid?

Men visst, gör det väl inte mindre "sorgligt"

Vore ju en fin och trevlig tanke om alla kunde tycka om sig själva ändå. Utan diverse ingrepp. Även att accepteras för den man är "naturligt"

Liten som stor rumpa, små som stora bröst osv.

Sedan kan jag tycka att det är upp till var och en vad de gör med sina kroppar, egentligen.

MEN det gör ändå liiite ont i hjärtat när tjejer som inte ens fyllt tjugo tror och tycker detta är nödvändigt.

"Måste" man och fortfarande vill för sin egen skull kan man ju göra det lite senare i livet om det är så...

Fast vore ju fantastiskt om folk kunde älska sig själva som de var. Kan tycka att små s.k imperfektioner gör folk till sig själva och gör dem vackra och intressanta.

Nu finns en hel ung generation som ser exakt likadana ut.
Senast redigerad av WitchcultToday 2024-01-28 kl. 14:10.
Citera
2024-01-28, 14:17
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Detta är väl dock ingenting nytt? Sådant har väl varit poppis i åtminstone 20 års tid?

Men visst, gör det väl inte mindre "sorgligt"

Vore ju en fin och trevlig tanke om alla kunde tycka om sig själva ändå. Utan diverse ingrepp. Även att accepteras för den man är "naturligt"

Liten som stor rumpa, små som stora bröst osv.

Sedan kan jag tycka att det är upp till var och en vad de gör med sina kroppar, egentligen.

MEN det gör ändå liiite ont i hjärtat när tjejer som inte ens fyllt tjugo tror och tycker detta är nödvändigt.

"Måste" man och fortfarande vill för sin egen skull kan man ju göra det lite senare i livet om det är så...

Fast vore ju fantastiskt om folk kunde älska sig själva som de var. Kan tycka att små s.k imperfektioner gör folk till sig själva och gör dem vackra och intressanta.

Nu finns en hel ung generation som ser exakt likadana ut.
Säg dina meningslösa predikningar till oss som lider av micro penis. Du har totalt fel.
Citera
2024-01-28, 14:17
Medlem
smickras avatar
Citat:
...

Höll på o sätta kaffet i halsen!!! Var fan är världen påväg? vad fan är det jag ser på tv'n? Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)

Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.

Lite bakgrunds historia:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för och göra en BBL brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare och smart person som mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig själva. Bläää

Så jävla dystopiskt och bizzart.

Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och skitigt och pissat ner mig utav garv, sedan dumförklarat hon och bett om att investera pengarna istället.?

Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.

Var är världen påväg?

Vad var syftet med den nya fula röven? fler likes på instagram? locka till sig fler araber som kan panga hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?

Sååååå mörkt, detta är riktigt skrämmande utveckling.

Paradoxen är majestätisk
Citera
2024-01-28, 14:35
Medlem
Citat:
Fatta att dö bara för att man är för lat för att göra ett par set med squats i veckan....hon hade behövt att lära sig att älska sig själv snarare, vilken värdelös djävla skitman som grinar i teve, han borde pryglas på torget.
Det ser ut som att hon tidigare opererat brösten och sprutat in skit i läpparna. För att inte nämna de "utmanande" kläderna och bilderna hon tycks ha tagit.

Jag har träffat en del kvinnor med bröstförstoring - ingen har kommit från en normal familj med sunda värderingar. Har de inte växt upp med bara en bimbo-morsa, så är det från familjer där föräldrarna är extremt ytliga.

Nu har jag inte sett intervjun, men baserat på citaten i tråden så verkar pappans sammanfattning vara att man inte ska operera sig i Turkiet. Men inget om att man ska älska sig själv som man är, att man inte ska vara så ytlig och operera sig?

Tragiskt att se vad som blivit av det svenska folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in