2024-01-28, 09:34
Medlem
Knarklangarens avatar
Höll på o sätta kaffet i halsen!!! Var fan är världen påväg? vad fan är det jag ser på tv'n? Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)

Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.

Lite bakgrunds historia:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för och göra en BBL brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare och smart person som mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig själva. Bläää

Så jävla dystopiskt och bizzart.

Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och skitigt och pissat ner mig utav garv, sedan dumförklarat hon och bett om att investera pengarna istället.

Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.

Var är världen påväg?

Vad var syftet med den nya fula röven? fler likes på instagram? locka till sig fler araber som kan panga hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?

Sååååå mörkt, detta är riktigt skrämmande utveckling.
Citera
2024-01-28, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarklangaren
Höll på o sätta kaffet i halsen!!! Var fan är världen påväg? vad fan är det jag ser på tv'n? Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)

Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.

Lite bakgrunds historia:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för och göra en BBL brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare och smart person som mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig själva. Bläää

Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och skitigt och pissat ner mig utav garv, sedan dumförklarat hon och bett om att investera pengarna istället.

Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.

Var är världen påväg?

Vad var syftet med den nya fula röven? fler likes på instagram? locka till sig fler araber som kan panga hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?

Har inte sett reportaget men innan jul hade Aftonbladet ett snyftreportage om en svenska kvinna som dött av Brazilian butt lift i Turkiet.
Det de inte berättade var att kvinnan var ett only fans luder.
Kanske samma luder som på TV4.
Citera
2024-01-28, 10:02
Medlem
feemaxxxs avatar
Fattar inte det där med "Buttlift" heller. Svenska tjejer som vill operera om deras proportionellt perfekta rövar till "negress"-rövar. Tror faktiskt inte att många killar går igång på det (förutom svarta och araber).
Samma med ankläppar.
Citera
2024-01-28, 10:10
Medlem
Jadu.. själv hade jag mitt "moment" när löpsedlarna exploderade över 'Miley Cyrus twerk'. Då kändes det som att världen rämnade omkring mig lite faktiskt, när jag försökte förstå vem Miley Cyrus var, vad en twerk är, när jag såg videon där en ung kortklippt tjej nästan visade fiffin under ett framträdande och gjorde konstiga grimaser. Då kände jag verkligen historiens vingslag, Sodom och Gomorra.

Men ja, BBL är verklien helt bisarrt, men kanske inte så förvånande. En naturlig utveckling av anknäbbar och silikonpattar. Det måste vara ett tecken på att vi inte riktigt mår så bra i den här kulturen vi skapat, någonting är ruttet.
Citera
2024-01-28, 10:15
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Ja med en stämpel " White Trash"
Det är ju det jag vill ha.
Citera
2024-01-28, 10:16
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Jadu.. själv hade jag mitt "moment" när löpsedlarna exploderade över 'Miley Cyrus twerk'. Då kändes det som att världen rämnade omkring mig lite faktiskt, när jag försökte förstå vem Miley Cyrus var, vad en twerk är, när jag såg videon där en ung kortklippt tjej nästan visade fiffin under ett framträdande och gjorde konstiga grimaser. Då kände jag verkligen historiens vingslag, Sodom och Gomorra.

Men ja, BBL är verklien helt bisarrt, men kanske inte så förvånande. En naturlig utveckling av anknäbbar och silikonpattar. Det måste vara ett tecken på att vi inte riktigt mår så bra i den här kulturen vi skapat, någonting är ruttet.

Jag är emot all skönhetsoperationer, otroligt osexigt. Men det är ändå viss skillnad på BBL/fettsugning och ankläppar/bröst. Det senare är ändå en förändring av något du inte kan göra naturligt. Du har de bröst och läppar du har.

BBL är dock enbart lat (och farlig) genväg för tjejer som inte orkar gå till gymmet. Har ingen förståelse för det, särskilt när det är såna otroliga risker involverade.
Citera
2024-01-28, 10:22
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Mer last i bagaget, ja.
Mer krut i durken, snarare.
Citera
2024-01-28, 10:27
Medlem
Citat:

Lite bakgrunds historia:

Var är världen påväg?

Om du är vad du heter - knarklangaren - så är du väl van vid att se folk slänga stora pengar på att förstöra sina kroppar och liv. Jag förstår inte vad du spelar upp dig över. Är det provsmakning av varorna du kränger tro?
Tittar på TV4 gör ingen normal, frisk och intelligent man heller!

Men! Om nu bara en enda förälder till nåt OF-offer stannar upp och tänker till att "jag ska kanske inte låta dottern åka till turkiet och bli mejslad i rumpsteken!" Är det då inte värt att din morgontripp blev lite krusad på ytan?
Du kunde valt DisneyChannel istället för att låta dig bli upprörd.
Citera
2024-01-28, 10:35
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Om du är vad du heter - knarklangaren - så är du väl van vid att se folk slänga stora pengar på att förstöra sina kroppar och liv. Jag förstår inte vad du spelar upp dig över. Är det provsmakning av varorna du kränger tro?
Tittar på TV4 gör ingen normal, frisk och intelligent man heller!

Men! Om nu bara en enda förälder till nåt OF-offer stannar upp och tänker till att "jag ska kanske inte låta dottern åka till turkiet och bli mejslad i rumpsteken!" Är det då inte värt att din morgontripp blev lite krusad på ytan?
Du kunde valt DisneyChannel istället för att låta dig bli upprörd.

Nej, jag langade enbart steroider när jag var yngre från öst.
Jo, jag är van vid o se folk lägga stora summor på o förstöra sina kroppar.

Men jag har mognat nu och ser världen för va den är.

Du har fullständigt rätt i att se på tv 4 gör ingen frisk, jag vaknade för tidigt och behövde bakgrundsljud i hushållet på grund utav min tinnitus från att inte använt hurlörar i över 10 år i byggbranschen, råkade bli 4:an.

Jag blir upprörd utav idioter som måste gråta ut i tv, japp. Min morgon är förstörd och det sista hoppet för mänskligheten är borta.
Citera
2024-01-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Jag är emot all skönhetsoperationer, otroligt osexigt. Men det är ändå viss skillnad på BBL/fettsugning och ankläppar/bröst. Det senare är ändå en förändring av något du inte kan göra naturligt. Du har de bröst och läppar du har.

BBL är dock enbart lat (och farlig) genväg för tjejer som inte orkar gå till gymmet. Har ingen förståelse för det, särskilt när det är såna otroliga risker involverade.
Ja, det har du kanske rätt i, man kan ju faktiskt forma sin rumpa med träning.

I vilket fall, BBL verkar så otroligt korkat att jag knappt vet hur man ska formulera en vettig mening kring fenomenet. Helt absurt.
Citera
2024-01-28, 10:49
Bannlyst
Om de inte opererar sig så ta en titt på ett gym. Många kvinnor ser numera ut som hälften häst från midjan och neråt med groteskt fula äckliga arslen och tajta horkläder som skär in i röven och den andra halvan är vilsen i tiktok och annat skräp.
Citera
2024-01-28, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Det är inte alls korkat eller fel.
Det är som att bygga ett vackert konstverk.

Vad som är galet är att bygga miljontals med granater och bomber, när vi mycket hellre kan använda virus.
Javisst. Jag tänkte själv göra en 'norwgian elbow extension' till sommaren, förlänga armbågarna så de sticker ut en decimeter som spetsiga horn - då blir jag lika sexig som davidstatyn!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in