• 1
  • 2
2024-01-26, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Under över tio års tid så har de missat att till och från leverera post till mig.
Jag har gjort över 16st anmälningar till Postnord om saknad post. 5st anmälningar till post och telestyrelsen. Ingenting har hjälpt!
Jag har försökt att polisanmäla min post som stulen men de vägrade att ta emot anmälan.
Detta har kostat mig tusentals kronor i påminnelse och förseningsavgifter. En gång fick jag en delgivning från kronofogden för att varken räkning, påminnelse eller inkassobrev kommit fram..
För att inte tala om vad detta har kostat mig i fråga om energi och arbetstimmar.
Jag har skaffat Kivra och lagt de flesta räkningar på e-faktura men det kan alltid komma andra fakturor per post, och de vet man aldrig om de kommer fram!

Jag tror inte på det du skriver och påstår.
2024-01-26, 06:49
Medlem
Denna chef är alltså spelmissbrukare. Det förvånar mig inte. Personer som är det brukar ofta ha ett extremt begär efter pengar. Det är fullt i klass med narkotika missbrukare. Jag känner en personligen som lånade pengar av vänner och aldrig betalade tillbaka. Han hade hundratusentals kronor i skuld hos kronofogden och massor av stämningar hos tingsrätten för lån som han inte betalade sina skulder till olika kredit institut
2024-01-26, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Vem fan anställde honom ?
Det är fan terrorism mot landet att sno från den nervtråd i samhället som posten är.

Håller med om detta, företagare tvingas lägga ner för de har inte tid till att ringa posten varje dag eller råd till att ersätta produkter. Spelar ingen roll om man har track n trace.

Politiker kommer nog aldrig förstå eller engagera sig i såna frågor då de lever med helt andra villkor.
2024-01-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Man ska kvotera in alla med lojalitet mot annat än det svenska samhället, som postnord gör.

"Det är väl braaaa att dom kommer i aarbete, och betalar skatt"

Det är företagets ansvar att se till det är bra arbetsförhållanden. Mår någon psykiskt så bör de finnas processer och skyddspersoner från unionen på plats och tillgänglig.
2024-01-26, 16:54
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
(FB) Postnordchefen filmas när han stjäl på jobbet
Tack. Denna låses.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera