• 1
  • 2
2024-01-25, 21:06
Medlem
I mitten av decrmber stal en chef på en Postnordcentral i Stockholm flera paket. På film syns när han sprättar upp paket. Han stal ett presentkort som han handlade med på Stadium. Han misstänks nu för brott.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...n-stjal-paket/
Citera
2024-01-25, 21:27
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqwertyuionm
I mitten av decrmber stal en chef på en Postnordcentral i Stockholm flera paket. På film syns när han sprättar upp paket. Han stal ett presentkort som han handlade med på Stadium. Han misstänks nu för brott.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...n-stjal-paket/

Vad är det för fel på folk?

Fick de aldrig lära sig skillnaden på mitt och ditt och lojalitet till den hand som föder dig?

Så här blir det med en gudlös uppfostran och där mammon är Gud.
Citera
2024-01-25, 21:53
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Bara psykopater och tjyvar som lockas till chefspositioner, bättre att förbjuda dessa.
Citera
2024-01-25, 22:05
Medlem
Gångstilen tyder på "viss typ"

fan vad bra att dom kommer i arbete, mycket lojala mot att ha fått chansen till högsta position i företaget.
Citera
2024-01-25, 22:07
Medlem
Skändigt.

Tänk vad folk gör för 500 spänn. pinsamt ju.
Citera
2024-01-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Gångstilen tyder på "viss typ"

fan vad bra att dom kommer i arbete, mycket lojala mot att ha fått chansen till högsta position i företaget.

Ja gångstilen är väldigt "Babbe
Framåtlutad "pitbull-style" med hängande armar. Ser ut som han muckar med nån på krogen Lol
Senast redigerad av OGfog 2024-01-25 kl. 22:23.
Citera
2024-01-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OGfog
Ja gångstilen är väldigt "Babbe
Framåtlutad "pitbull-style" med hängande armar. Ser ut som han muckar med nån på krogen Lol

Ja den har man ju alrdig nånsin sett förr
Citera
2024-01-25, 22:39
Medlem
Hegamons avatar
Jag tycker han har vita händer på filmen. Det är ytterst vanligt att arbetstagare stjäl på jobbet. Det gäller även chefer, eftersom det blir en frestelse, dessa vet att försändelserna innehåller pengar.

Utifrån personlighetstypen på mannen, har han säkert varit en sådan som kollegorna absolut inte misstänkte. Eftersom tjuvar på arbetsplatserna ofta är påfallande normala och även ordentliga.
Citera
2024-01-25, 22:43
Medlem
Ett presentkort försvann för mig på postgången här vid jul. Tog kontakt med bolaget jag skulle få det av och förklarade att det försvunnit och de har skickat ett nytt. Det är ju inte konstigt om platta brev med ett kort i försvinner om sådana som denna snubbe jobbar på stället.
Citera
2024-01-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Ett presentkort försvann för mig på postgången här vid jul. Tog kontakt med bolaget jag skulle få det av och förklarade att det försvunnit och de har skickat ett nytt. Det är ju inte konstigt om platta brev med ett kort i försvinner om sådana som denna snubbe jobbar på stället.

Väldigt konstigt att det statligt styrda Posten funkade i ca 70 år.
När det bara arbetade svenskar.

https://www.friatider.se/postnord-so...pper-utvisning
Citera
2024-01-25, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tycker han har vita händer på filmen. Det är ytterst vanligt att arbetstagare stjäl på jobbet. Det gäller även chefer, eftersom det blir en frestelse, dessa vet att försändelserna innehåller pengar.

Utifrån personlighetstypen på mannen, har han säkert varit en sådan som kollegorna absolut inte misstänkte. Eftersom tjuvar på arbetsplatserna ofta är påfallande normala och även ordentliga.

Är det en svensk vet han att det gör skada för hela samhällstilliten.
Är det en turk så skiter han i vilket.
Citera
2024-01-25, 23:29
Medlem
Fan vad förbannad man blir av sånt.

Det är en sak att sno med sig lite käk från sin restaurang, även om det inte är önskvärt,
men att svensken inte längre ska kunna skicka brev till varann är våldtäkt på hela samhällskroppen.

Vem fan tror han att han är ?

Är det en svartfot så utvisa omedelbart!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in