• 1
  • 2
2000-07-25, 23:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Seriös fråga till sexköparna

Hmm.... Innan ni börjar diskutera med "Eric" vill jag bara påpeka att det är en av busungen "Ollons" alternativa namn.... Så Eric är alltså Ollon....

Han skrev en ungefär likadan text på en annan tråd ("Allvarligt talat") under sitt riktiga namn 3 minuter senare (17.20).... Jämför gärna texterna....

Så alla som håller med Ollon kan ni i fortsättningen utgå ifrån att det är han själv...

Nu vet ni det....

Citera
2000-07-26, 12:25
Medlem

*asgarv*

Stackarn blir mer och mer paranoid.
Vad tycker du om saken, Eric, är han inte lite rolig?
Citera
2000-07-26, 13:19
äldre konto (old)
Ej medlem

Såja..... Lilla Ollon.... Börja inte gråta nu bara för att jag avslöjade dig återigen....
Citera
2000-07-26, 17:13
Medlem

Ollon: Han är verkligen komisk. Hade ett par polare här i helgen och vi läste igenom dina och Nils/etc:s dialog. Man får sig verkligen ett garv! Den där killen Nils inlägg blir bara mer och mer desperata! När han inte lyckades att överbevisa dig med siffror så börjar han pladdra om att du är flera personer, att du är med i en världsomspännande sekt...otroligt! Skål för Nils, den token behöver det!!
Citera
2000-07-27, 03:25
Medlem

Vet ni vad det värsta med Ollon är?
Är det att han alltid kommer med ovidkommande inlägg? -Nej
Är det att han föraktar prostituerade? -Nej
Är det att han skriver uppenbara lögner? -Nej
Är det att han lever i en fantasivärld? -Nej

Det största felet med Ollon är att när Ollon gör ett inlägg
i en tråd ska genast 10 privatdetektiver skriva "Haha avslöjad! Erik=Ollon" odyl
Sedan ska 20 andra skriva "Käften Ollon" "Knulla din mamma" etc.
Om inte Ollon själv förstör tråden (denna tex) så gör hans belackare det.
Räkna efter hur många inlägg ovan detta som behandlar ämnet och hur många som behandlar Ollon! Jag får det till 5 On topic, 8 On Ollon, 2 Off topic. Detta blir det 9:e inlägget som Ollon orsakar! jag kommer nu att skapa "Ollontråden" En tråd där man avslöjar och diskuterar Ollon. Så nästa gång ni ser ett meddelande av Ollon, svara inte i tråden utan i den särskida soptunna som Ollontråden utgör!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in