Seriös fråga till sexköparna
Antag att jag känner för att knulla en asiatisk tjej ikväll? Eller vill testa en snygg negress med stora bröst imorgon till lunch. Hur bär jag mig åt då enklast?
A) Springer på krogen eller olika diskotek ikväll och försöka leta upp en sådan thailändska eller negress. Lyckas kanske hitta någon efter några timmars sökande. Försöker ragga upp henne. Går bra efter viss möda. Dansar med henne och pratar med henne. Sen när diskot stänger och vi ska hem försöker jag se om det finns nån möjlighet att vi går hem till henne eller hon hem till mig (vet att det är svårt första kvällen, men man kan ju prova lite försiktigt). Men märker att detta är ingen tjej som går till sängs med en kille första natten. Dessutom bor hon hemma hos sin syster. Hon är heller inte pigg att gå hem till en främmande kille efter bara några timmars bekantskap. Hon är lite gammaldags. Nåja, det accepterar jag. Vi byter telefonnummer och vi ringer varandra nästa dag. Vi träffas på stan, strövar runt lite. Vi äter middag, åker till Gröna Lund, går på bio, efter en vecka bjuder jag hem henne. Och äntligen får jag knulla henne på natten...
B) Slår ett telefonnummer till en eskort. Ett par timmar senare knullar vi. Sedan är allt glömt.
Alternativ A är ju givetvis trevligt och det kan ju hända att man blir kära i varandra vilket givetvis är väldigt lyckat. Men antag jag inte är kär i henne utan bara vill knulla henne? Ja, då får jag arbeta ganska intensivt och uppvakta henne och hålla på och antagligen spela teater också. Och det kanske inte är helt rätt mot henne heller. Sedan får jag vänta en hel vecka innan jag får henne på rygg.
Alternativ B är som synes enklare, men där ingår förstås ingen kärlek. Men vill man knulla inom ett dygn och har speciella önskemål (tex negress med stora bröst) är alternativ B klart bäst......