• 1
  • 2
2000-07-25, 23:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Seriös fråga till sexköparna

Hmm.... Innan ni börjar diskutera med "Eric" vill jag bara påpeka att det är en av busungen "Ollons" alternativa namn.... Så Eric är alltså Ollon....

Han skrev en ungefär likadan text på en annan tråd ("Allvarligt talat") under sitt riktiga namn 3 minuter senare (17.20).... Jämför gärna texterna....

Så alla som håller med Ollon kan ni i fortsättningen utgå ifrån att det är han själv...

Nu vet ni det....

Citera
2000-07-26, 12:25
Medlem

*asgarv*

Stackarn blir mer och mer paranoid.
Vad tycker du om saken, Eric, är han inte lite rolig?
Citera
2000-07-26, 13:19
äldre konto (old)
Ej medlem

Såja..... Lilla Ollon.... Börja inte gråta nu bara för att jag avslöjade dig återigen....
Citera
2000-07-26, 17:13
Medlem

Ollon: Han är verkligen komisk. Hade ett par polare här i helgen och vi läste igenom dina och Nils/etc:s dialog. Man får sig verkligen ett garv! Den där killen Nils inlägg blir bara mer och mer desperata! När han inte lyckades att överbevisa dig med siffror så börjar han pladdra om att du är flera personer, att du är med i en världsomspännande sekt...otroligt! Skål för Nils, den token behöver det!!
Citera
2000-07-27, 03:25
Medlem

Vet ni vad det värsta med Ollon är?
Är det att han alltid kommer med ovidkommande inlägg? -Nej
Är det att han föraktar prostituerade? -Nej
Är det att han skriver uppenbara lögner? -Nej
Är det att han lever i en fantasivärld? -Nej

Det största felet med Ollon är att när Ollon gör ett inlägg
i en tråd ska genast 10 privatdetektiver skriva "Haha avslöjad! Erik=Ollon" odyl
Sedan ska 20 andra skriva "Käften Ollon" "Knulla din mamma" etc.
Om inte Ollon själv förstör tråden (denna tex) så gör hans belackare det.
Räkna efter hur många inlägg ovan detta som behandlar ämnet och hur många som behandlar Ollon! Jag får det till 5 On topic, 8 On Ollon, 2 Off topic. Detta blir det 9:e inlägget som Ollon orsakar! jag kommer nu att skapa "Ollontråden" En tråd där man avslöjar och diskuterar Ollon. Så nästa gång ni ser ett meddelande av Ollon, svara inte i tråden utan i den särskida soptunna som Ollontråden utgör!
Citera
2025-09-18, 19:51
Medlem
Avsugning...de flesta fina kvinnor gör inte det. "Bara horor gör det"....precis.
Citera
2025-09-18, 20:13
Medlem
Denna tråden är ju äldre än många som skriver här

För att svara på frågan så är det en enkel kalkyl för mig. Jag har hög sexualdrift och gott om pengar, men sällan tid eller ork att få till det den vanliga vägen. Jag är inte intresserad av ett förhållande heller, utan bara kravlöst sex.
Citera
2025-09-18, 20:23
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111

Ja det är en tråd från fordom minsann.

Svaret på frågan är dock enklare än man tror.

Om kvinnan du attraheras av och tänder på säljer sex och inte är intresserad av ett ömsesidigt sexuellt förhållande utan monetär ersättning, då är det köpa som gäller.

Det går inte att ersätta med ett förhållande där det är gratis. Även under sådana möjligheter vill det till att attraktionen finns, vilket den inte alltid gör.

Av den anledningen är den ledande frågan, varför köpa när man kan få det gratis alltid falsk, och människor som ställer den fråga outar sig som ideologiskt kompromotterade fundamentalister, eller också bara oärliga. För den tar ingen hänsyn till individen, och attraktion.
Citera
2025-09-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bocken (old)
Det verkar som om de flesta som köper sex här på forumet är s.k.
kompletteringsköpare. Dvs. Förutom sex med prostituerade har man även
sex med andra kvinnor som man inte betalar för.

Jag undrar vad det är som gör att ni nyttjar köpefruntimmer ibland trots att ni s.a.s. "kan få sex utan att köpa" ?
Får ni något av hororna som inte andra tjejer kan ge?
Tänder ni på själva grejen att KÖPA sex?
Är det ett lyxigare alternativ till onani?
Annat?

Anledningen till att jag frågar är att jag helt enkelt inte kan se mig själv
som sexköpare. Jag betalar inte för sex.
Massuppfitta mig nu inte som Ollons kusin eller nåt.
Jag anser att prostitution borde vara lagligt som i Danmark. Varför ska staten
hindra vuxna människor från att göra överenskommelser. Är bara nyfis
på hur efterfrågan uppstår.

Jag kan få det mesta jag önskar utan att betala för det. Undantaget kanske då är en trekant som var lättare att få till som ung men inte direkt enkelt idag. Det kan jag däremot köpa. Men ändå är det inte det som gör att jag köper sex.

För mig är det enklare och smidigare än att fixa sex den konventionella vägen, dvs via diverse kontaktappar, krogen och andra ställen där man kan få till det. Jag är ingen fotomodell men har haft en viss framgång med kvinnor i mitt liv. Men oftast ligger det ju en del arbete bakom ett ligg även om jag också blivit uppraggad på krogen innan jag druckit upp min första öl, halvt blivit våldtagen av en kollega samt fått till det via nätet på kanske en halvtimme max. Men som sagt oftast är det en del arbete och det har ju också hänt att den tilltänkta sexpartner ändrat sig. En gång t o m när vi låg nakna i en säng.

Så att betala för sex är enklare och smidigare.
Citera
2025-09-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsk1111

För att svara på frågan så är det en enkel kalkyl för mig. Jag har hög sexualdrift och gott om pengar, men sällan tid eller ork att få till det den vanliga vägen. Jag är inte intresserad av ett förhållande heller, utan bara kravlöst sex.
Bra inlägg!
Så är det nog för många. Det finns massor av mogna svenska tjejer som gillar att knulla och få betalt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in