2024-01-22, 21:05
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
För att börja med OF så är det inte bara att ta några bilder som du sedan postar och så tjänar du pengar.
Det handlar enormt om marknadsföring innan du kommer att tjäna några pengar öht.
Snygga tjejer med hundratusentals följare på sina sociala medier lyckas med detta ganska omgående, du har varken det eller utseendet.

Dessutom: Inom få års tid så kommer OF att ha tagits över av AI-bilder gjorda av incels.
Istället så bör du därför behålla kuken och lära dig rita med AI.
Men om jag börjar på en en sådan camsite då? Det lär väll dröja innan AI kan ersätta.
Citera
2024-01-22, 21:09
Medlem
sommarlovs avatar
Men, vet ni inte att kinesiska män redan idag med filter i kameran ser ut som kvinnor och har det som heltidsjobb!
Du behöver inte ens sminka dig, bara trycka på en knapp och sitta där och tigga om gåvor.
https://www.youtube.com/watch?v=JOr44WEoolY&t=50s
Citera
2024-01-22, 21:10
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackaren22
Men om jag börjar på en en sådan camsite då? Det lär väll dröja innan AI kan ersätta.

Det tror jag inte.
Citera
2024-01-22, 21:37
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Frågor:
Är könskorrigering gratis?
Vad krävs för att få byta kön?
Tror ni att jag skulle kunna tjäna mycket pengar?

Hur desperat kan man vara.. börja jobba på din självkänsla, egenvärde och självrespekten ist.

Och det bästa av allt... Det är att det är gratis. Kul va 😁
Citera
2024-01-22, 21:41
Medlem
Full-Retards avatar
Tror det finns tillräckligt med C-folk föf att betala för allt.
Citera
2024-01-22, 21:44
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Det är skitsmart att operera bort kuken endast för att försöka tjäna lite pengar på OF! Genialisk idé! Förstår inte varför inte ALLA män gör detta? Alla som INTE gör så måste ju vara totala idioter.

Det är ju heller ingen fara ifall du misslyckas med att tjäna nämnvärt med pengar, för då kan du ju bara bli bög och börja ta kuken i röven. Det är ju så att säga inte direkt någon uppoffring att operera bort kuken för att vika ut sig på OF endast för en inkomst.

Kör hårt för fan! Mycket smart idé! Borde nästan nomineras till ett Nobelpris i ekonomi, om det nu finns något sådant.
Årets affärsidé och affärsman om inte annat!
Citera
2024-01-22, 21:55
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Det är skitsmart att operera bort kuken endast för att försöka tjäna lite pengar på OF! Genialisk idé! Förstår inte varför inte ALLA män gör detta? Alla som INTE gör så måste ju vara totala idioter.

Det är ju heller ingen fara ifall du misslyckas med att tjäna nämnvärt med pengar, för då kan du ju bara bli bög och börja ta kuken i röven. Det är ju så att säga inte direkt någon uppoffring att operera bort kuken för att vika ut sig på OF endast för en inkomst.

Kör hårt för fan! Mycket smart idé! Borde nästan nomineras till ett Nobelpris i ekonomi, om det nu finns något sådant.
Årets affärsidé och affärsman om inte annat!
Jag anar en viss ironi i ditt svar.
Citera
2024-01-22, 22:04
Medlem
Citat:

Det vore ju enklare och framför allt en lite mindre insats
Om du kör en Christer lindarv och bara erbjuder analt med trosorna på
Citera
2024-01-22, 22:04
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:

Det är inte en gnutta mer ironi i mitt svar än i ditt inlägg:

Citat:
Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan?
Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Du är en 25 årig man som inte känner sig som en kvinna, utan vill byta kön endast för att KANSKE tjäna lite pengar - sen om inga stålar kommer, behöva stå där utan kuk livet ut. Det är ju helt normalt att resonera så och inget att skämmas för.

Du är en vuxen man och bestämmer själv över din kropp. Vill du operera bort kuken, så kört hårt!
Blir ju dessutom en kuk mindre där ute i ett samhälle redan fullt av (unga arga) män. Win-win
Citera
2024-01-22, 22:15
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Hej Flashback, jag förstår inte varför folk betalar för OF när det finns hur mycket porr som helst gratis på internet men uppenbarligen så tjänar dessa OF kreatörer väldigt mycket pengar så...

Jag är en 25 årig man som funderar på att könskorrigera mig till kvinna och starta en OF för att tjäna pengar, vad tror ni om min plan? Jag har redan halvlångt, tjockt och lockigt hår. Jag har även ett ganska smalt ansikte så tror att jag hade varit attraktiv som kvinna. Jag känner mig inte som en kvinna utan vill bara byta kön för pengarnas skull, tror det skulle vara värt det.

Frågor:
Är könskorrigering gratis?
Vad krävs för att få byta kön?
Tror ni att jag skulle kunna tjäna mycket pengar?

Haha!

Det blir säkert lyckat. Slutar med att du ser ut som snickarn på teve fyra som sadlade om och ser helt förjävlig ut. Efter ett par videos på OF så inser du att du ser ut som ett freak och ingen vill se dig och det slutar med socialbidrag och självmord.

Kör hårt!
Citera
2024-01-22, 22:23
Medlem
bo-jerrys avatar
Även om det kan låta märkligt är jag övertygad om att det finns en marknad för din idé också. Kolla bara att ingen redan gjort det. Ingen kommer ihåg silvermedaljören.
Citera
2024-01-22, 22:35
Medlem
VackraYazmines avatar
Vet du hur svårt OF är? Även skitsnygga tjejer har ofta svårt att få ihop en liten peng där. Och du kommer gå back om du ska operera brösten och andra åtgärder först.

Fattar du ens vad ett könsbyte gör med din kropp? Att du behöver tugga hormoner resten av livet?

Enklare vore väl att redigera och förändra bilder i datorn på dig så du ser ut som en tjej och sedan lägga upp på OF?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in