2026-05-12, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Jag är en av tanterna som tycker om S men som även kan se den andra sidan av myntet. Barn ska inte exponeras på detta sätt. Hon kanske tycker att det är roligt och spännande nu men det kommer en framtid och då kanske hon tycker att hon borde ha sluppit detta. Jag tycker att H ska sluta att lägga ut barnen han kan nöja sig med att visa vad N och han gör tillsammans. Det behövs kanske inte 2 videos i veckan för så mycket händer inte vad vi ser. Vi har sett nog av barnen nu låt dem vara ifred. Det är visst bara E som har förstått detta så en stor eloge till honom för att han har en fristad för dessa barn.

Nej det är bara obehagligt!
Kan se framför mig hur dopaminet flödar hos Hampus när han får likes och kommentarer efter att dessa videos läggs upp.

Nästan så man skulle tanka ner alla videos där barnen exponeras på ett USB-minne och skicka till honom där man tackar för alla klipp på de söta små barn med påhittade onda avsikter.

Det kanske hade fått honom att tänka över det hela.
Citera
2026-05-12, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Nej det är bara obehagligt!
Kan se framför mig hur dopaminet flödar hos Hampus när han får likes och kommentarer efter att dessa videos läggs upp.

Nästan så man skulle tanka ner alla videos där barnen exponeras på ett USB-minne och skicka till honom där man tackar för alla klipp på de söta små barn med påhittade onda avsikter.

Det kanske hade fått honom att tänka över det hela.

Ska citera mig själv då jag glömde nämna och ifrågasätta varför man inte gör ett digitalt album utav det hela istället där alla familjemedlemmar och nära anhöriga kan glädjas åt det hela ist för att hela världen ska se.
Citera
2026-05-13, 19:03
Medlem
Nu är Linda ute och äter med Moa 😅
Citera
2026-05-13, 20:15
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Märkligt att det inlägget kom just idag... vilket sammanträffande.
Citera
2026-05-13, 20:29
Medlem
Eller hur. Hon måste ju rädda upp situationen och spekulationerna 😅 Annars är det ALDRIG npt om Moa.
Citera
2026-05-13, 20:52
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumSKALLEN123
Vad är det som egentligen lockar med denna typ av förhållanden? Killen i videon låter/beter sig ganska homosexuellt.

Tydligen en massa barn inblandade också vilket gör allt ännu skummare, har inte så bra koll på familjen men jag skulle nog gissa på att kärringen fått i sig säd från riktiga maskulina skogshuggare som "pumpat och dumpat" och sedan får betahanarna ta hand om notan.

Det borde väl du veta, du verkar ju gå igång på dynamiken?

När det gäller sexuella beteenden finns det sällan en enda tänkbar bakgrund till varför de utövas. Vissa är bizarrofiler och går igång på tabubrottet som sådant, andra vill vara "alternativa" utan att egentligen tända på detta sexuellt, men vanligast är nog förnedringsfetisch eller dominans/underkastelse. Det är fler män som köar efter att vara "cucks" än tjejer som vill ha fördelen av att ha två pojkvänner. Och det är betydligt ovanligare med tjejer som längtar efter att tillhöra en man som har flera, även om det förekommer att undergivna tjejer går med på sådana (det sker då av andra anledningar, t ex masshysteri (i sekter och liknande) eller helt enkelt för att de är undergivna).
Citera
2026-05-13, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Att det alltid ska ätas på snabbmatställen. Kan hon inte laga någon vettig mat längre??
Citera
2026-05-13, 22:35
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Eller hur. Hon måste ju rädda upp situationen och spekulationerna 😅 Annars är det ALDRIG npt om Moa.

Undrar mest hur flickan känner det, när hennes mor mest vill träffa henne för att kunna visa för internet att de visst ses.
Citera
2026-05-14, 08:08
Medlem
Man får hoppas att Moa inte läser här inne för hon behöver inte läsa att hennes mamma bara umgås med henne för att folk inte ska se henne som en helt värdelös morsa 🙄
Citera
2026-05-14, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Att det alltid ska ätas på snabbmatställen. Kan hon inte laga någon vettig mat längre??

Gissar att det va Moas förslag för den restaurangen har typ nyss öppnat i Östersund
Citera
2026-05-14, 14:38
Medlem
Citat:
Det är ju ett statement från Lindas sida att flytta till en liten tvåa, tio mil bort, där det med nöd och näppe finns plats för de minsta barnen, om de är villiga att dela säng. Hon har dessutom övergett huset i Strömsund, så det finns ingen fysisk plats för den äldsta dottern någonstans i Lindas liv. Jag tror att hon bestämde, när dottern och sonen valde att lämna Fritzl-källaren för att bo hos Erik, att de "valt sida" och att de numera tillhör fienden. Vill dottern ha ett umgänge så måste hon aktivt söka upp Linda men med tanke på att hon har två någorlunda fungerande föräldrar på hemmaplan, så blir det naturligtvis så att mor och dotter glider isär.

Jag tror att Linda kommer att sluta som en extremt bitter och ensam kvinna. Hon har skapat en stor familj men så fort någon inte dansar efter hennes pipa blir de förvisade, en efter en. Barnen kommer naturligtvis inte att söka hennes sällskap i framtiden, när de själva har familjer och det dessutom finns värme och gemenskap i det som Erik och Hampus skapat i sina respektive nya liv. I Lindas liv finns bara Linda och de som är villiga att vara henne till lags i alla lägen.
Citat:
Citat:
Jag tvekar inte en sekund på att L är fullt medveten om den påverkan detta har på barnen. Problemet ligger nog snarare att hon anser att hennes behov trumfar barnens. Hur relationen till respektive barn än ser ut, så är det tydligt att den förändrats sedan L:s flytt.

Det kan självklart vara så enkelt som att dottern har haft fullt upp, och kanske bara missade att lista L som en gäst på studentmottagningen. En tanke som slår mig är dock att det kanske snarare är L:s relation till andra familjemedlemmar som sätter stopp? Äldsta brodern, farföräldrar, H:s dotter. Sistnämnd är ett faktum, och hon bor trots allt där studentmottagnigen ska arrangeras.
Citera
2026-05-14, 16:20
Medlem
Undra vem som är viktigast för Moa, Linda eller Isabell?! Tror att Moa och Isabelle är nära varann. Sen tror jag inte att Linda vill komma pga Isabelle. Och sen om Linda kommer, så kommer Isabelle inte att närvara pga Linda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in