2026-05-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Undra vem som är viktigast för Moa, Linda eller Isabell?! Tror att Moa och Isabelle är nära varann. Sen tror jag inte att Linda vill komma pga Isabelle. Och sen om Linda kommer, så kommer Isabelle inte att närvara pga Linda.

Spontant säger jag Isabelle på din fråga och att Moa vill att hon ska komma på studentmiddagen om dom nu ska vara hos Hampus och det är därför Linda inte nämns av Signe sen så kan Linda och Moa äta en student middag/fika ihop en annan dag om dom nu gör det.
Citera
2026-05-16, 20:21
Medlem
Det är väl inga problem så länge man inte har barn! Ensam kan man ju knulla runt hur mycket man vill kan jag tycka och ha märkliga förhållanden men med barn i bilden får man ju skärpa sig
Citera
2026-05-17, 09:24
Medlem
Igår var det springmeet i Östersund och Linda drog såklart på dans till sollefteå istället för att samla alla hennes ”ungdomar” för att äta nåt gott och titta på alla bilar som körde på gatan ovanför hennes hus och bara umgås med dom
Citera
2026-05-18, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Igår var det springmeet i Östersund och Linda drog såklart på dans till sollefteå istället för att samla alla hennes ”ungdomar” för att äta nåt gott och titta på alla bilar som körde på gatan ovanför hennes hus och bara umgås med dom
Hon har fyra vuxna barn som säkerligen hittar på saker med sina vänner än umgås med sin mamma en sån kväll. Inget konstigt.
De små barnen är borta i Norge, så i det här fallet hade jag gjort som Linda, åkt på dans 💃. Finns inget som är mer läkande för en trasig själ än att dansa.
Citera
2026-05-18, 18:06
Medlem
Citat:
Vill verkligen ungar i övre tonåren/unga vuxna umgås med sin mamma och glo på bilar ist för att vara med sina kompisar? Jag hade personligen alla dagar i veckan valt mina kompisar när jag var i övre tonåren/ung vuxen😂
Citera
2026-05-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Hon har fyra vuxna barn som säkerligen hittar på saker med sina vänner än umgås med sin mamma en sån kväll. Inget konstigt.
De små barnen är borta i Norge, så i det här fallet hade jag gjort som Linda, åkt på dans 💃. Finns inget som är mer läkande för en trasig själ än att dansa.

Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Vill verkligen ungar i övre tonåren/unga vuxna umgås med sin mamma och glo på bilar ist för att vara med sina kompisar? Jag hade personligen alla dagar i veckan valt mina kompisar när jag var i övre tonåren/ung vuxen😂

Jag är 10000% säker på att Moa vill faktiskt umgås med sin mamma en sån kväll bara dom 2 dessutom så fyllde Linda år i söndags det kunde dom ha firat i lördags hon, dom stora barnen och hennes mamma och ha ensamtid medans dom små va iväg med Hampus på Norge resan
Citera
2026-05-19, 14:36
Medlem
Citat:
Jag är 10000% säker på att Moa vill faktiskt umgås med sin mamma en sån kväll bara dom 2 dessutom så fyllde Linda år i söndags det kunde dom ha firat i lördags hon, dom stora barnen och hennes mamma och ha ensamtid medans dom små va iväg med Hampus på Norge resan
Jag är ledsen men jag är inte lika säker på att en 19 åring hellre är med sin morsa framför kompisar en lördagskväll, födelsedag eller inte😂
Citera
2026-05-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Jag är ledsen men jag är inte lika säker på att en 19 åring hellre är med sin morsa framför kompisar en lördagskväll, födelsedag eller inte😂

vi kommer ingen vart med våran diskussion MEN jag kan svara med vet av egen erfarenhet att det finns ungdomar som faktiskt vill umgås med sina föräldrar speciellt nu innan skolavslutningen när det är "korvstoppning" delux det blir för mycket med kompisar och skolan precis som vi vuxna kan känna emellanåt när man har mycket att göra på jobbet men du kanske aldrig har känt så? men det är bra isånafall för dig att DU orkar att vara social hela tiden
Citera
2026-05-20, 15:59
Medlem
Citat:
vi kommer ingen vart med våran diskussion MEN jag kan svara med vet av egen erfarenhet att det finns ungdomar som faktiskt vill umgås med sina föräldrar speciellt nu innan skolavslutningen när det är "korvstoppning" delux det blir för mycket med kompisar och skolan precis som vi vuxna kan känna emellanåt när man har mycket att göra på jobbet men du kanske aldrig har känt så? men det är bra isånafall för dig att DU orkar att vara social hela tiden
Ja jag har ju själv 4 tonåringar/unga vuxna så vet också vad jag pratar om MEN självklart finns det ungdomar som avstår en lördagskväll med vänner för att umgås med sina föräldrar👍. Och ja jag var betydligt mer social som tonåring än nu som vuxen😂
Citera
2026-05-21, 21:03
Medlem
Anso10765s avatar
Mystiskt att Linda inte lagt ut nån video på över en månad o inte en förklaring?
Citera
2026-05-22, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Mystiskt att Linda inte lagt ut nån video på över en månad o inte en förklaring?
Hon kanske har kommit till insikt av att hon inte har något av värde att berätta längre. Hennes liv intresserar ingen annan. Trodde att hon kanske skulle berätta anledningen till uppbråttet men det får vi nog aldrig veta trots att deras liv legat ute för allmän beskådan i så många år. Nu har hon valt sitt liv att leva och jag önskar henne allt gått.
Citera
2026-05-22, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Hon kanske har kommit till insikt av att hon inte har något av värde att berätta längre. Hennes liv intresserar ingen annan. Trodde att hon kanske skulle berätta anledningen till uppbråttet men det får vi nog aldrig veta trots att deras liv legat ute för allmän beskådan i så många år. Nu har hon valt sitt liv att leva och jag önskar henne allt gått.

Jag tror också att det är så som du skriver sen varför Hampus lämnade familjen kommer vi aldrig att få veta nånting om inte ens av Linda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in