• 1
  • 2
2024-01-17, 20:36
Medlem
Jag är mamma till två små barn och tänker flytta till Skellefteå, är det värd att flytta just nu bor jag i Linköping!
Citera
2024-01-17, 20:40
Jag bor i Uppsala. Vad finns i Skellefteå mer än att allt bara blivit dyrare för alla iom fabriken Northvolt. Om man inte råkar få jobb just där så finns noll vinst med att flytta till Skellefteå. Vad finns ens där?
Citera
2024-01-17, 21:00
Medlem
Smarree88s avatar
Tycker du om långa, hårda, kalla och mörka vintrar kan det vara något för dig
Citera
2024-01-17, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babusjka
Jag bor i Uppsala. Vad finns i Skellefteå mer än att allt bara blivit dyrare för alla iom fabriken Northvolt. Om man inte råkar få jobb just där så finns noll vinst med att flytta till Skellefteå. Vad finns ens där?
Aa jag förstår min man jobbar där därför 😂
Citera
2024-01-17, 21:12
Medlem
Det gör jag absolut inte 😭
Citera
2024-01-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S2024
Jag är mamma till två små barn och tänker flytta till Skellefteå, är det värd att flytta just nu bor jag i Linköping!

Citat:
Aa jag förstår min man jobbar där därför 😂

Om det är värt det? Det är väl bara du som kan svara på om du vill bo med din man eller inte?
Citera
2024-01-17, 21:16
Medlem
Smarree88s avatar
Citat:
Det gör jag absolut inte 😭

Men om du gillar att vara ute i naturen typ fiska, åka skoter, jaga och sport som ishockey (Skellefteå AIK) kan det vara något för dig 😌

Söker man lägenhet via Riksbyggen prioriterar dom sökande från andra kommuner 👍
Citera
2024-01-17, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Om det är värt det? Det är väl bara du som kan svara på om du vill bo med din man eller inte?

Det vill jag, men men det är lite svårt att bestämma jag har varit där några gånger på besök och det kändes som by 😅 inget att göra.. det är stor skillnad mellan Linköping och Skellefteå därför 😑
Citera
2024-01-17, 21:21
Medlem
Nja är inte intresserad av sport eller natur 😅
Citera
2024-01-17, 22:27
Medlem
Skellefteå är en trevlig stad. Expanderar och förbättrar sig. Nej det är inte bara hockey och natur
Mer snö och kyla, absolut, men det handlar om kläder och sunt förnuft.
Flytta tycker jag.
Citera
2024-01-17, 23:29
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Räkna fingrarna på de du måste ha närmare samröre med....och paddla fortare om du hör banjomusik.
Citera
2024-01-18, 01:58
Medlem
IceEyess avatar
Flytta men välj någon annan stad.

Skellefteå är som en grå parentes i Norrland, intetsägande och magert utbud. Linköping är ungefär samma skrot, en trist och ful stad med hög gängkriminalitet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in