2008-04-28, 13:24
Medlem
jangos avatar
Uttrycket "fuck her brains out" får en ny innebörd.
2008-05-02, 12:15
Medlem
flygandeflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MunchenCalling
lol
nog snarare den attityden som inte faller i god jord, definitivt inte hos mig.

Jag gillar smarta tjejer, men mer den typen som inte har något behov av att flasha det. Den andra typen (läs: du) tål jag inte....oavsett om hon är mer eller mindre smartare än mig

flasha kunskaper
... Man skall alltså vara en smart tjej utan att öppna munnen. haha. Fint hörru.
2008-05-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Jag har märkt att män i allmänhet inte tål att kvinnor är smartare än de själva.
Jag har personlig erfarenhet av detta, innehar en intellegens högt över genomsnittet

Vackra kvinnor säger sig ofta "klä ner" sig, dvs gör sig fulare än vad de är.
Nu måste vi dessutom göra oss dummare än vad vi är.
Skall detta verkligen vara nödvändigt?

(PS tala gärna om hurpass intelligenta ni är själva, när ni svarar, bara för statistikens skull)

Skojar du? det finns inget sexigare och mer intressant med en kvinna som är smartare än en själv. Blir bara avtänd på kvinnor som leker dummare än dom är..
2008-05-02, 16:58
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Att tråden inte heter "Hatar män intelligenta kvinnor"

utan "varför hatar män intelligenta kvinnor" är anledning nog att inte skriva mer än det här för mig
2008-05-02, 17:02
Medlem
bullybrugds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
Att tråden inte heter "Hatar män intelligenta kvinnor"

utan "varför hatar män intelligenta kvinnor" är anledning nog att inte skriva mer än det här för mig
Bra poäng!
Själv tycker jag som sagt intelligens är sexigt, och motsatsen direkt avtändande.
Däremot så har jag svårt för besserwissrar och viktigpettrar, oavsett kön.

Det är nog där skon klämmer för ts.
2008-05-02, 17:33
Medlem
dr_strangeloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flygandeflax

flasha kunskaper
... Man skall alltså vara en smart tjej utan att öppna munnen. haha. Fint hörru.

Nu attackerar du bara halmgubbar. Ingen gillar människor som skryter med sina kunskaper
2008-05-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarissa
Jag orkar inte läsa igenom tråden,
men känner mig absolut manad att skriva någonting..
Finns det någonting mer ointelligent eller osmakligt än
att själv sitta och tala om att man är intelligent?
Att sedan dessutom försöka få det till än mer speciellt eftersom man är kvinna får det hela att bli ännu mer patetiskt..
Det är just kvinnor som Ts som får oss övriga att bli anti- feminister!
Det finns inte många män i tråden som avstått från att berätta att de är intelligenta.

Är de det osmakligaste du kan tänka dig?
2008-05-03, 00:29
Medlem
För att kvinnor är alldeles för känsliga för att komma till konkreta slutsatser. Jag har en kvinna i mig som jag får slåss mot varje dag.
2008-05-03, 16:09
Medlem
Ja tror inte att män har något imot kvinnor som är smartare än dem själva men ofta kan jag känna avsky mot folk som tror dem är smartare än mig men inte är det.. kan ha med det o göra. Umgås med en tjej nu som är klokare än mig och ja måste säga att ja dras till henne.
2008-05-03, 17:38
Medlem
Skäggbiffens avatar
Män hatar inte intelligenta kvinnor , det finns inget som heter intelligent kvinna därför inget att hata.
2008-05-05, 22:53
Medlem
the Lemurs avatar
Har aldrig hört en man som säger att han hatar intelligenta kvinnor. Däremot finns det ju lägen när man kan behöva välja en korkad brud. Till exempel om man har brådis att få nån i säng och det kräver trix och lögner. Då blir det ju enklare om hon inte är så slug.
Att det skulle vara sexigt med intelligens låter som rent flum och exakt sånt crap killar tvingas säga när de inte har tillgång till den korkade bruden och istället måste limma på en smart Det känns likadant att knulla en dum brud och visst fan kan de vara lika sexiga.

Sen vem man vill dela sitt liv med är ju en helt annan sak. I realiteten väljer man ju ändå inte som man väljer soffa.
2008-05-07, 22:18
Medlem
Caties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the Lemur
Har aldrig hört en man som säger att han hatar intelligenta kvinnor. Däremot finns det ju lägen när man kan behöva välja en korkad brud. Till exempel om man har brådis att få nån i säng och det kräver trix och lögner. Då blir det ju enklare om hon inte är så slug.
Att det skulle vara sexigt med intelligens låter som rent flum och exakt sånt crap killar tvingas säga när de inte har tillgång till den korkade bruden och istället måste limma på en smart Det känns likadant att knulla en dum brud och visst fan kan de vara lika sexiga.

Fast det är nog bara korkade män som resonerar som du gör. Jag tror faktiskt, och vet, att intelligenta män är kräsnare än så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in