Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
Då måtte du ha letat i byrålådan! De flesta tjejer tycks finna sig i att vara intellektuellt underlägsna sin parter.. 'En hel del Låtsas t o m vara underlägsna för att överhuvudtaget få en partner!
Så man kan nog anta att du har haft extrem otur... eller också har något annat problem som gör att du inte kan etablera en normal relation till kvinnor.
mvh
tt
Håller med om att en del faktiskt låtsas, även om det inte hänt mig.. Det är synd, fast det kanske är för att deras kille är lite omogen/dum så de måste sänka sig för att ligga under, så att säga.. Många killar vill ju faktiskt känna ett visst "övertag" över tjejen..
Skulle väl egnetligen inte kunna påstå jag letat så ingående, då jag mest har relativt ytliga intryck samt vad polare berättar om deras relationer..
Menar inte på något sätt att tjejer är dumma eller så, bara det att jag själv pojke och därför letar bland tjejer :P
De senaste 2 åren har jag varit tillsammans med en tjej, som dock nyligen dumpade mig.. Just för att hon kände sig intellektuellt underlägsen >.<