Vderprognosen fr kl 16 idag r 4-5 plusgrader, lite blsigt och uppehll s br fungera bra att ha fackeltg i Stockholm.
Jag sg i morgonfldet att Riks hade frgat ut SwebbTVs ansvarige utgivare om deras deltagande i protest mot SVT....
.......kommer TV4s nyhetsmorgon ta upp detta.
Haha, nej det var inte 500 foliehattar p plats. 15-20 st frvirrade sjlar kanske, alla sg ut som nyvakna knallkorkar
Jag kan hlla med om en hel del av de sekunder a Wilgerts tal som jag klarade av att se .
Men han kom ju naturligtvis in p att NATO r dligt och skert nmnde han vaccinet ocks och alla i demonstrationen ser ju ut som att de behver en rejl dos med neuroleptika och elchocker.
En blandning av schizofrena nazister schizofrena newage krringar och dylikt.
Huvudsaken r att man har obehandlad schizofreni.
OBS: det hr fanemig inte "trams"
Som vanligt, i frvg beskrivs det som att de kommer skapa frndring och nn slags revolution men istllet blir det en demonstration som samlar fnigt lite mtp stadens storlek. De som kommer dit r redan vertygade, de som gr frbi skrattar inombords ver hur mycket demonstranterna bara liknar en flock drar. Sen pgr livet som vanligt fr Sveriga och alla inblandade
Men har det varit ngon strre demonstration mot SVT tidigare?
Jag kan hlla med om en hel del av de sekunder a Wilgerts tal som jag klarade av att se .
Men han kom ju naturligtvis in p att NATO r dligt och skert nmnde han vaccinet ocks och alla i demonstrationen ser ju ut som att de behver en rejl dos med neuroleptika och elchocker.
Det kanske r drfr det inte blir nnu strre demonstrationer. Om det ska vara ett helt paket av sikter, som man antas st fr om man r dr, r det kanske en hel del som drar sig fr att komma.
En blandning av schizofrena nazister schizofrena newage krringar och dylikt.
Huvudsaken r att man har obehandlad schizofreni.
OBS: det hr fanemig inte "trams"
Det kanske r drfr det inte blir nnu strre demonstrationer. Om det ska vara ett helt paket av sikter, som man antas st fr om man r dr, r det kanske en hel del som drar sig fr att komma.
Varfr r det ett s stort fokus p straff i talen? Arrangrerna skulle vinna p att tagga ner och frmedla hopp istllet. Nu fr dom bara med sig de redan frlsta, och sjlv studsar jag bakt. Flera bra saker sades och SVT och SR kommer sannolikt att tiga om demonstrationen, vilket r under all kritik.
Men. Att skrika att ansvariga ska i fngelse r bara fr mycket. Istllet borde en sanningskommission krvas, och att ansvariga chefer blir avskedade, utan fallskrm. Jag str mig ofantligt p public service, men kan omjligt slla mig till de aggressiva tonerna. Var finns ett forum (irl) fr en saklig och balanserad kritik?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!