2024-02-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Gick in p deras sida och kan inte greppa om det rr sig om vnsterextremister eller hgerextremister...
sger ju en del om hur lika dom r.

Det r nog varken vnster eller hger.
Citera
2024-02-04, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Vderprognosen fr kl 16 idag r 4-5 plusgrader, lite blsigt och uppehll s br fungera bra att ha fackeltg i Stockholm.

Jag sg i morgonfldet att Riks hade frgat ut SwebbTVs ansvarige utgivare om deras deltagande i protest mot SVT....
.......kommer TV4s nyhetsmorgon ta upp detta.

Blev ett fint fackeltg.
Citera
2024-02-04, 02:44
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Haha, nej det var inte 500 foliehattar p plats. 15-20 st frvirrade sjlar kanske, alla sg ut som nyvakna knallkorkar

Jag kan hlla med om en hel del av de sekunder a Wilgerts tal som jag klarade av att se .
Men han kom ju naturligtvis in p att NATO r dligt och skert nmnde han vaccinet ocks och alla i demonstrationen ser ju ut som att de behver en rejl dos med neuroleptika och elchocker.
Citera
2024-02-04, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Lnk
https://samnytt.se/video-stor-demont...mot-svt-och-sr

Finns ven filmer p bl a Frihetsnytt utlagda.
Citera
2024-02-04, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sundhetsstyrelsen
Fnigt lite folk var det inte sett till att det anordnades av den lite udda frihetsrrelsen.

Vilka r frihetsrrelsen egentligen?
Citera
2024-02-04, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Fint!

Fint fackeltg!
Citera
2024-02-04, 02:48
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tching
Vilka r frihetsrrelsen egentligen?

En blandning av schizofrena nazister schizofrena newage krringar och dylikt.
Huvudsaken r att man har obehandlad schizofreni.
OBS: det hr fanemig inte "trams"
Citera
2024-02-04, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatteverk1
Som vanligt, i frvg beskrivs det som att de kommer skapa frndring och nn slags revolution men istllet blir det en demonstration som samlar fnigt lite mtp stadens storlek. De som kommer dit r redan vertygade, de som gr frbi skrattar inombords ver hur mycket demonstranterna bara liknar en flock drar. Sen pgr livet som vanligt fr Sveriga och alla inblandade

Men har det varit ngon strre demonstration mot SVT tidigare?
Citera
2024-02-04, 02:50
Medlem
Aja Bajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Jag kan hlla med om en hel del av de sekunder a Wilgerts tal som jag klarade av att se .
Men han kom ju naturligtvis in p att NATO r dligt och skert nmnde han vaccinet ocks och alla i demonstrationen ser ju ut som att de behver en rejl dos med neuroleptika och elchocker.
Det kanske r drfr det inte blir nnu strre demonstrationer. Om det ska vara ett helt paket av sikter, som man antas st fr om man r dr, r det kanske en hel del som drar sig fr att komma.
Citera
2024-02-04, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
En blandning av schizofrena nazister schizofrena newage krringar och dylikt.
Huvudsaken r att man har obehandlad schizofreni.
OBS: det hr fanemig inte "trams"

Hehe, ingen serisare information?
Citera
2024-02-04, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aja Baja
Det kanske r drfr det inte blir nnu strre demonstrationer. Om det ska vara ett helt paket av sikter, som man antas st fr om man r dr, r det kanske en hel del som drar sig fr att komma.

Ja. Det r trist att det ska bli siktspaket.
Citera
2024-02-04, 02:51
Medlem
skoputss avatar
Varfr r det ett s stort fokus p straff i talen? Arrangrerna skulle vinna p att tagga ner och frmedla hopp istllet. Nu fr dom bara med sig de redan frlsta, och sjlv studsar jag bakt. Flera bra saker sades och SVT och SR kommer sannolikt att tiga om demonstrationen, vilket r under all kritik.

Men. Att skrika att ansvariga ska i fngelse r bara fr mycket. Istllet borde en sanningskommission krvas, och att ansvariga chefer blir avskedade, utan fallskrm. Jag str mig ofantligt p public service, men kan omjligt slla mig till de aggressiva tonerna. Var finns ett forum (irl) fr en saklig och balanserad kritik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in