2024-01-23, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallekisjocke
Inte att frglmma att de attackerar smfretag och vgrar lmna ut information till de som granskar deras attacker.

Klla: https://www.skaraborgsnyheter.se/eko...asar-mot-ekot/
Tack fr att du hittade denna trden. Trodde den hade blivit slngd i papperskorgen fr all evighet. Ja public service r helt skamlsa. Det vrsta r att vi betalar 10 miljarder varje r till dessa antidemokrater och propagandister.
Citera
2024-01-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Tack fr att du hittade denna trden. Trodde den hade blivit slngd i papperskorgen fr all evighet. Ja public service r helt skamlsa. Det vrsta r att vi betalar 10 miljarder varje r till dessa antidemokrater och propagandister.

Kan ocks ses som 10 miljarder per r att frstra fr smfretag. Mnga fel hos public service.
Citera
2024-01-24, 14:10
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Samling i huvudstaden och Tessinparken den 3 februari kl 16.00 fr demonstration mot SVT och Sveriges Radio. Sverige vilseleds av SVT och SR p ett stt som hotar landets framtid:

Allvarliga problem frtigs eller behandlas osakligt.
Phittade problem och skrmsel har blivit en taktik fr att vilseleda
Mnniskofientliga ideologier har blivit normen och indoktrinering kring dessa r satt i system fr att forma tnkandet hos barn och vuxna.
Fria medier och opinionsbildare smutskastas eller stngs ute
https://www.karleksmanifestation.nu/

Kommer det bli en stor demonstration och kan de lyckas att frndra public service eller det sovande folkets tankar?

Gick in p deras sida och kan inte greppa om det rr sig om vnsterextremister eller hgerextremister...
sger ju en del om hur lika dom r.
Citera
2024-01-24, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Gick in p deras sida och kan inte greppa om det rr sig om vnsterextremister eller hgerextremister...
sger ju en del om hur lika dom r.
Frgan handlar inte om vnster eller hger. Att resonera i dessa termer r helt meningslst i dagens Sverige.
Citera
2024-02-03, 06:54
Medlem
Vderprognosen fr kl 16 idag r 4-5 plusgrader, lite blsigt och uppehll s br fungera bra att ha fackeltg i Stockholm.

Jag sg i morgonfldet att Riks hade frgat ut SwebbTVs ansvarige utgivare om deras deltagande i protest mot SVT....
.......kommer TV4s nyhetsmorgon ta upp detta.
Citera
2024-02-03, 15:42
Medlem
Ngon som snder live?
Citera
2024-02-03, 18:52
Medlem
Lgger upp lnk i efterskott, kommer skert fler videos.

https://www.youtube.com/live/qXBVK4h...RvYhKHwEySW0np
Citera
2024-02-03, 18:54
Bannlyst
Citat:
Samling i huvudstaden och Tessinparken den 3 februari kl 16.00 fr demonstration mot SVT och Sveriges Radio. Sverige vilseleds av SVT och SR p ett stt som hotar landets framtid:

Allvarliga problem frtigs eller behandlas osakligt.
Phittade problem och skrmsel har blivit en taktik fr att vilseleda
Mnniskofientliga ideologier har blivit normen och indoktrinering kring dessa r satt i system fr att forma tnkandet hos barn och vuxna.
Fria medier och opinionsbildare smutskastas eller stngs ute
https://www.karleksmanifestation.nu/

Kommer det bli en stor demonstration och kan de lyckas att frndra public service eller det sovande folkets tankar?

Jag har skrivit det hr massa gnger. SR r extremt viktig. Nu lyssnar jag p opera p p2, det skulle aldrig funnits ngra kommersiella skrpkanaler som gjorde det fr att bevara vrt kulturarv.

Samma sak med Sport. Folkgd media sluter upp folket istllet fr att gra kommers av idrottshjltar.

Folkgd media for the win.
Citera
2024-02-03, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Jag har skrivit det hr massa gnger. SR r extremt viktig. Nu lyssnar jag p opera p p2, det skulle aldrig funnits ngra kommersiella skrpkanaler som gjorde det fr att bevara vrt kulturarv.

Samma sak med Sport. Folkgd media sluter upp folket istllet fr att gra kommers av idrottshjltar.

Folkgd media for the win.
Om du lskar public service s fr du grna betala fr den. Blir problematiskt att alla ska betala fr den speciellt om man aldrig tar del av den. Man skulle kunna dela upp betalningen p radion och SVT. Det finns med all skerhet radiokanaler bara fr klassisk musik.
Citera
2024-02-03, 19:10
Bannlyst
Citat:
Om du lskar public service s fr du grna betala fr den. Blir problematiskt att alla ska betala fr den speciellt om man aldrig tar del av den. Man skulle kunna dela upp betalningen p radion och SVT. Det finns med all skerhet radiokanaler bara fr klassisk musik.

Det handlar om samhrighet. Om jag kollar sport p kanal 5, s r det inte samma sak, bara fr dom som betalar fr det. Nr det gller politik, s kan vi faktiskt frndra dom. Eftersom att jag och kanske du ger statsmedia och vi kan frndra oss efter folkviljan. Det kan man inte sga om Bonnier till exempel. Eller hur?
Citera
2024-02-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Det handlar om samhrighet. Om jag kollar sport p kanal 5, s r det inte samma sak, bara fr dom som betalar fr det. Nr det gller politik, s kan vi faktiskt frndra dom. Eftersom att jag och kanske du ger statsmedia och vi kan frndra oss efter folkviljan. Det kan man inte sga om Bonnier till exempel. Eller hur?
Jag knner ingen samhrighet med de p public service, snarare mr jag illa av dessa s kallade journalister. Jag avskyr dom. De har varit med och frstrt mitt hemland. Samhrigheten med andra mnniskor blir ocks svrt nr s f tar del av public service. P spret r i och fr sig populrt, men det hade lika grna kunnat visas p tv4. Det enda jag orkar lyssna p r p2.
Citera
2024-02-03, 20:04
Medlem
smoerreboms avatar
Hoppas det blir terkommande och att retoriken skruvas upp s att de vlgdda grisarna och hororna i grddfilen knner av att vi kan slakta dem nr som helst. De lever bara fr att vi tillter det.

Bra att det inte bara r en massa palestinadrgg som r ute och demonstrerar ox, det r demoraliserande. Det kommer att bli inbrdeskrig, frgan r bara nr och hur vl frberedda vi hinner bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in