2024-01-19, 21:47
Medlem
Jag har en stilla liten undran...
Hur kommer det sig att det är snöoväder när Krisse-Ly och Rasmus går ut med hundarna men både före och efter det är det solsken och barmark 🤔🧐
Citera
2024-01-19, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Han är inte ett dugg manlig utan omogen och manipulativ. När han frågar vad en kvinna vill ha så handlar det om att han är förbannad över att hans love bombing-taktik inte fungerar som han har tänkt.

Man säger fina saker och är snäll för att man menar det, inte med baktanken om att få tillbaka lika mycket.

Om man märker att det inte är besvarat så är det läge att gå. Man kan inte bli förbannad för att den andra personen inte känner likadant.

Han verkar inte ens intresserad av att lära känna henne (då hade vetat vad hon vill ha) utan bara av att få henne att känna som han vill. Han verkade trevlig först men nu framstår han snarare som creepy.
Tack, du formulerade precis det jag ville få fram.
Citera
2024-01-19, 21:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Karolina 31 ser ut som en hora!
Linda Rosing 2.0
Citera
2024-01-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holaconsuela
Har Mohamed, personlig tränare, öht varit med i ett enda avsnitt, ens i bakgrunden? Han presenterades i första avsnittet som deltagare men har inte synts till ALLS vad jag sett. Har dock bara sett 1,5 avsnitt.

Min gissning är att liraren lämnade programmet eftersom man inte såg honom mer haha.
Citera
2024-01-19, 21:50
Medlem
IdunLos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Tycker tvärtom. I början verkade han bara vara trevlig för att få ligga. Det var den bilden jag hade.
Nu i slutet struntade han i sådana aspekter och sa det han tänkte. Med andra ord så sluta han vara en simp. Och DET är manligt.

Cajsa däremot visade INGENTING så fattar inte ens att hon blev ledsen när han kastade bort ringen, som han borde gjort för länge sen.
Nej, det är inte manligt utan needy. Han ändrade bara taktik för att se om det skulle fungera bättre.

Det är manligt att inte fjäska för kvinnor öht och att gå utan att göra en grej av det när kvinnan inte är intresserad.
Citera
2024-01-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Absolut, kombon av hennes tatueringar och tanduppsättningen ger henne lite WT-stämpel, men hon verkar annars faktiskt vettig och ganska snygg för övrigt.

Hon har kanske inte haft råd att ta hand om sina tänder. Jag gillar henne skarpt, särskilt hur hon värnade om Amanda och var rak mot Sergio att hon stod på Amandas sida om ryktena skulle visa sig vara sant. Hon är en sån vän som varje kvinna behöver. Jag hoppas att hon och Rasmus blir lyckliga tillsammans. Och att Rasmus får lite pli på hennes vovve !
Citera
2024-01-19, 21:51
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Kan Vi prata om de här ultraproduktplacerade vinglasen i mässing ?

Dom är med överallt i serien, tom. nere på Cypern, dom är skit för att vinglas i metall snabbt leder bort kylan från drycken.
Metall är som bekant en mycket bra värmeledare.
Champagne blir rumsblaskig och varm på direkten i ett glas av metall, medans glas har en liten isolerande effekt.

Dessutom WT-varning på dessa jävla glas, många kommer köpa dom nu, lika många kommer slänga dom eller ställa längst bak i skåpen om 1-2 år.
Citera
2024-01-19, 21:54
Medlem
Citera
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Hon har kanske inte haft råd att ta hand om sina tänder. Jag gillar henne skarpt, särskilt hur hon värnade om Amanda och var rak mot Sergio att hon stod på Amandas sida om ryktena skulle visa sig vara sant. Hon är en sån vän som varje kvinna behöver. Jag hoppas att hon och Rasmus blir lyckliga tillsammans. Och att Rasmus får lite pli på hennes vovve !

Jo hon verkar vettig för övrigt, nästan lite för bra för Rasmus, jag tycker Rasmus skulle passat bättre med hon "finskan" som är med den lite rödlätta killen.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie74
Är det någon som irriterar sig på de guldiga glasen som dyker upp i varenda scen?
Love Is Blind-signum, öht dokusåpa från USA-signum, tror det har att göra med att alkoholreklam är otillåten i tv.
Citera
2024-01-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Om jag vore Oscar skulle jag få väldigt kalla fötter när jag ser hur stora både Meiras morsa och syrra är.... You cant deny genetics, så där kommer Meira också se ut inom några år.

Japp, han såg framtiden rakt i ögonen men ignorerade den
Senast redigerad av Nossralp 2024-01-19 kl. 22:20.
Citera
2024-01-19, 21:58
Medlem
snegdas avatar
Men alltså jag mår psykiskt dåligt varje gång jag hör snubben säga "hej mitt hjärtans fröjd och eviga längtan"

ba spyr ur sig komplimanger hela tiden.... vet inte om jag ska skratta eller gråta, det är hemskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in