Citat:
Ursprungligen postat av
dendarborta
Håller med, skönt att se någon som inte viker sig för mobben. Och mobben har ju/är varit helt vansinnig mot Ola. Dröser av rabiata kärringar som fortfarande vräker ur sig hur hemsk han är på hans instagram för att han har preferenser (och som om inte kvinnor också har helt sjuka preferenser hela tiden och "listor" på allt de vill ha osv).
Ja det är fult, och nej det är inte kvinnligt med pojkaktig kärringfrisyr. Det är många sjuka jävlar nu för tiden som blir extremt provocerade av verkligeten eller att bara säga helt självklara saker.
Jag har ju inte följt mobben i medierna.
Konversationen då de sett varandra första gången
Ola:
"Du är ju korthårig."
Milly: Ja, det är jag. Jag har varit så orolig vad du ska tycka."
Ola: "Nej, det är JÄTTEFINT"
Milly till kameran: "Han vart ju helt tagen av mig."
Hon hade varit orolig, för hon VET att killar inte kan tycka att det är attraktivt.
Men nu tyckte hon det var så härligt att han inte hade invändningar mot kort hår.
Det korta håret kommer ikapp Ola när han inser att han inte har någon attraktion till Milly.
Det är troligen inte bara det korta håret han inte drogs till. Men snällare att skylla på det, då han dissar.
Milly: "Trodde du skulle säga förlåt"
Men jag håller faktiskt med honom. Hur kan det bli bättre om han skulle säga förlåt för att han sagt att det inte är attraktivt med kort hår.
Faktum kvartstår ju.
Nä, själv vill jag höra sanningen om någon dissar mitt utseende. Jag vill inte att folk ska ljuga.
Men som person är han riktigt självgod och outhärdlig på andra vis.