2025-04-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naradon11
Ja, det r hennes bonuspappas efternamn. Han r britt.

Mrkligt att namnet r s stor del av hennes identitet om det bara r hennes bonuspappas
Citera
2025-04-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ingen tvingade honom att frst fria och sedan ka till Grekland med henne.

Det r jag vl medveten om, men samtidigt s kanske han ville ge det ett frsk men kunde inte komma ver trskeln att han inte gillade och aldrig skulle komma att gilla hennes utseende, du kan inte tvinga ngon till krlek genom grupptryck.

Att Ola r galen rder inga tvivel om ,men fr det r han inte tvungen att gifta sig med en korthrig, godistande och cigarettrkande marshmallow.
Citera
2025-04-03, 15:12
Citat:
Ursprungligen postat av Vasvas
Mrkligt att namnet r s stor del av hennes identitet om det bara r hennes bonuspappas

Nu gissar jag hejvilt men jag tror att hennes styvpappa har agerat som hennes pappa.
Hon har berttat i kapslarna att nn i hennes familj har ett beroende problem och hon gr till ett stdmte fr anhriga. Jag tror att det handlar om hennes pappa. Hennes pappa var inte heller p brllopet.
Citera
2025-04-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasvas
Hur r det mjligt att hon har samma efternamn som bonuspappan? Bytte hon och mamman namn samtidigt? Vad hette hon innan?
Citera
2025-04-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det r skert inte du heller
joo
Citera
2025-04-03, 16:40
Medlem
Otroligt cringe diskussion om efternamn. Vad gller familjen Loveless fr jag knslan av att mamman gift upp sig och att hon och dttrarna nu lgger sig till med ett verdrivet verklassmanr fr att kompensera fr detta.
Senast redigerad av Valrossa 2025-04-03 kl. 16:42.
Citera
2025-04-03, 16:46
Medlem
S otroligt triss reunion.

Gamla vanliga snack om att stlla Ola emot vggen, produktionen och vriga deltagare fr nog finna sig i att det inte gr att stlla en narcissist emot vggen.

Tror fortfarande mnga har missfrsttt, Carolina och Jakob blev de inte uppstndelse p sociala medier ver nr Carro inte fann Jakob attraktiv, men Ola och Milly var det sttet Ola la fram det p och att han pekade ut en attribut som var knslig fr henne, hade rckt att sga att attraktionen inte fanns punkt

Oskar och Alicia ingenting, Oskar och milly ingenting Alicia och Tim ingenting. Gsp gsp gsp enda spnnande var vl att Karin var 🤰 men de kndes nstan lite vntat av alla par att det just skulle va dom, aldrig brkat och ett helt perfekt frhllande utt stt.
Citera
2025-04-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Otroligt cringe diskussion om efternamn. Vad gller familjen Loveless fr jag knslan av att mamman gift upp sig och att hon och dttrarna nu lgger sig till med ett verdrivet verklassmanr fr att kompensera fr detta.
Gift upp sig? Loveless lter ju som ett jttefnigt namn
Citera
2025-04-03, 18:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Hur kunde JLC hinna lgga ut ett avsnitt 09:11 med deras reaktioner p Reunion nr avsnittet slpptes 09:00 p Netflix?
08:00 slpptes det.
Citera
2025-04-03, 18:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Helt vrdels och meningsls tertrff.
Ola fick inte st till svars fr sitt sjuka beteende. Men han har varit p tantraretreat och det sger vl en del.
Ja, ntligen fick vi det bekrftat! Har han trffat en tantra-tant, tro?

Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Roligt nd att de tog upp Olas humanden och att han frklarar: h, det r ett humlebckshummande som jag lrde mig p en tantraretreat. Det blir s mnga trdar som fltas samman. Holy Fuck-dokumentren, relationen med Bea och allt dremellan. Det finns s mycket mer jag vill veta om detta. Det r ocks tydligt att han ses som en guru bland killarna i serien, och redan frn start har det varit uppenbart att han knns sektkompatibel.

Yes, en snabb googling p Humlebck ger kursgrden fr tantra, tantras centrum i Sverige.... Tnk att han sa det s stolt.

Deras tantrakurser brjar p 5000:- gngen!
Citera
2025-04-03, 18:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Men det r ju ett riktigt mrkligt efternamn nd... "Krleksls"...
Alla jvla Svenssons hr i trden visar gng p gng er historielshet.
Loveless r ett otroligt fint namn, med en lng historia! Information r en snabb googling bort. Anvnd den.

Bara fr att folk i Mjlby och Hugestad inte knner till namnet betyder det inte osv.
Citera
2025-04-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alla jvla Svenssons hr i trden visar gng p gng er historielshet.
Loveless r ett otroligt fint namn, med en lng historia! Information r en snabb googling bort. Anvnd den.

Bara fr att folk i Mjlby och Hugestad inte knner till namnet betyder det inte osv.

Hller med dig! Jag lser mycket om bland annat namn i Storbritannien d jag slktforskar och jag knde mycket vl igen namnet. Om man bemdar sig att lsa lite istllet fr att vara se negativt i allt i livet s kan man frst och frmst se att har sitt ursprung lngt tillbaka i Wales.
Ett fint efternamn tycker jag och en vacker variant av namnet r Lovelace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in