2025-04-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naradon11
Ja, det är hennes bonuspappas efternamn. Han är britt.

Märkligt att namnet är så stor del av hennes identitet om det ”bara” är hennes bonuspappas
Citera
2025-04-03, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ingen tvingade honom att först fria och sedan åka till Grekland med henne.

Det är jag väl medveten om, men samtidigt så kanske han ville ge det ett försök men kunde inte komma över tröskeln att han inte gillade och aldrig skulle komma att gilla hennes utseende, du kan inte tvinga någon till kärlek genom grupptryck.

Att Ola är galen råder inga tvivel om ,men för det är han inte tvungen att gifta sig med en korthårig, godisätande och cigarettrökande marshmallow.
Citera
2025-04-03, 15:12
Citat:
Ursprungligen postat av Vasvas
Märkligt att namnet är så stor del av hennes identitet om det ”bara” är hennes bonuspappas

Nu gissar jag hejvilt men jag tror att hennes styvpappa har agerat som hennes pappa.
Hon har berättat i kapslarna att nån i hennes familj har ett beroende problem och hon går till ett stödmöte för anhöriga. Jag tror att det handlar om hennes pappa. Hennes pappa var inte heller på bröllopet.
Citera
2025-04-03, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasvas
Hur är det möjligt att hon har samma efternamn som bonuspappan? Bytte hon och mamman namn samtidigt? Vad hette hon innan?
Citera
2025-04-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det är säkert inte du heller
joo
Citera
2025-04-03, 16:40
Medlem
Otroligt cringe diskussion om efternamn. Vad gäller familjen Loveless får jag känslan av att mamman gift upp sig och att hon och döttrarna nu lägger sig till med ett överdrivet överklassmanér för att kompensera för detta.
Senast redigerad av Valrossa 2025-04-03 kl. 16:42.
Citera
2025-04-03, 16:46
Medlem
Så otroligt triss reunion.

Gamla vanliga snack om att ställa Ola emot väggen, produktionen och övriga deltagare får nog finna sig i att det inte går att ställa en narcissist emot väggen.

Tror fortfarande många har missförstått, Carolina och Jakob blev de inte uppståndelse på sociala medier över när Carro inte fann Jakob attraktiv, men Ola och Milly var det sättet Ola la fram det på och att han pekade ut en attribut som var känslig för henne, hade räckt att säga att attraktionen inte fanns punkt

Oskar och Alicia ingenting, Oskar och milly ingenting Alicia och Tim ingenting. Gäsp gäsp gäsp enda spännande var väl att Karin var 🤰 men de kändes nästan lite väntat av alla par att det just skulle va dom, aldrig bråkat och ett helt perfekt förhållande utåt sätt.
Citera
2025-04-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
Otroligt cringe diskussion om efternamn. Vad gäller familjen Loveless får jag känslan av att mamman gift upp sig och att hon och döttrarna nu lägger sig till med ett överdrivet överklassmanér för att kompensera för detta.
Gift upp sig? Loveless låter ju som ett jättefånigt namn
Citera
2025-04-03, 18:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Hur kunde JLC hinna lägga ut ett avsnitt 09:11 med deras reaktioner på Reunion när avsnittet släpptes 09:00 på Netflix?
08:00 släpptes det.
Citera
2025-04-03, 18:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Helt värdelös och meningslös återträff.
Ola fick inte stå till svars för sitt sjuka beteende. Men han har varit på tantraretreat och det säger väl en del.
Ja, äntligen fick vi det bekräftat! Har han träffat en tantra-tant, tro?

Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Roligt ändå att de tog upp Olas ”humanden” och att han förklarar: ”Åh, det är ett humlebäckshummande som jag lärde mig på en tantraretreat.” Det blir så många trådar som flätas samman. Holy Fuck-dokumentären, relationen med Bea och allt däremellan. Det finns så mycket mer jag vill veta om detta. Det är också tydligt att han ses som en guru bland killarna i serien, och redan från start har det varit uppenbart att han känns sektkompatibel.

Yes, en snabb googling på Humlebäck ger kursgården för tantra, tantras centrum i Sverige.... Tänk att han sa det så stolt.

Deras tantrakurser börjar på 5000:- gången!
Citera
2025-04-03, 18:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Men det är ju ett riktigt märkligt efternamn ändå... "Kärlekslös"...
Alla jävla Svenssons här i tråden visar gång på gång er historielöshet.
Loveless är ett otroligt fint namn, med en lång historia! Information är en snabb googling bort. Använd den.

Bara för att folk i Mjölby och Hugestad inte känner till namnet betyder det inte osv.
Citera
2025-04-03, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Alla jävla Svenssons här i tråden visar gång på gång er historielöshet.
Loveless är ett otroligt fint namn, med en lång historia! Information är en snabb googling bort. Använd den.

Bara för att folk i Mjölby och Hugestad inte känner till namnet betyder det inte osv.

Håller med dig! Jag läser mycket om bland annat namn i Storbritannien då jag släktforskar och jag kände mycket väl igen namnet. Om man bemödar sig att läsa lite istället för att vara se negativt i allt i livet så kan man först och främst se att har sitt ursprung långt tillbaka i Wales.
Ett fint efternamn tycker jag och en vacker variant av namnet är Lovelace.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in