2025-03-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Han är psykiskt sjuk.
Inte bara det, fruktansvärt ful, hela käkpartiet o tänder som sticker ut, skulle inte ta i honom med tång, o inget sött osv, den killen hade mått bra av att slappna av lite
Citera
2025-03-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
För att experimentet heter "love is BLIND" kanske? Är han så ytlig och har så starka preferenser kanske han inte ska vara med öht? KAN trots allt dyka upp korthåriga tjejer.. Fanns en korthårig tjej i brasilianska upplagan som det gick bra för så är uppenbarligen inte en dealbreaker för samtliga män, långt ifrån (och som sagt då kanske man inte ska vara med..)

Personligheten blev han ju förälskad i i kapslarna, även om DU inte tycker om den..

Ja, hon ser äldre ut än sin ålder, men det gör även Karin. Han hade väl blivit besviken över överviktiga Karolina också isf? Som sagt, sök inte då. Dessutom dubbelmoral när han själv ser ut som han gör, självinsikt noll.

Sen är det helt fine att inte finna attraktion. förra säsongens Katja och Lucas sa det bra, det handlar inte bara (nödvändigtvis) om utseende utan kemi och att dras till varann, du kan sakna det hos en 7a men hitta det hos en 5a, det är inte alltid logiskt. Man kanske har sin typ (små lugna brunetter, bubbliga blondiner) osv.

Nja. Om man vill exponeras i fler avsnitt gäller det ju att få ihop det med någon.
Tror varken eller blev förälskad i det paret, liksom i de flesta andra.
Citera
2025-03-30, 18:51
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tycker du Ola är snygg då?

Jag kan förstå om tex Wictor sett Milly och blivit besviken, men Ola? Come on. Vi snackar 40 +, inget jobb, konstiga vänner, aldrig stadgat sig till den grad att han haft barn, fru el bra jobb (red flag)

För att inte tala om hans konstiga tänder och alla rynkor

Jag är mycket snyggare än Milly men hade aldrig kunnat vara med Ola och är därför team milly i detta sammanhang

Du snackar som att 42 är år gammalt . Det är typ primeåldern för män. 30-45 ser män objektivt sett bäst ut och får mest kvinnor.
Sedan att han inte har jobb beror nog mest på att han inte behöver jobba, dvs har mycket pengar. Hur är det dåligt? Vem vill jobba om man inte måste?
Citera
2025-03-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Haha ja, syrran såg ut som Cruella de Vil på begravning(bröllopet)

Det var ju jobbigt att se när wictors skulle pranka sin svärmor under svensexan. Det var ju väldigt tydligt att hon inte ville ha med han att göra.
Citera
2025-03-30, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampIhuvudet
Hade velat se ett avsnitt med hela släkten under midsommarafton haha.
Dom heter Loveless i efternamn, det kan inte bli mer ironiskt.

Det var extremt jobbigt TV att se på wictor när han skulle käka med familjen Loveless. Han har absolut ingen social förmåga överhuvudtaget. Det är som att ha med sig en bäbis
Citera
2025-03-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Du snackar som att 42 är år gammalt . Det är typ primeåldern för män. 30-45 ser män objektivt sett bäst ut och får mest kvinnor.
Sedan att han inte har jobb beror nog mest på att han inte behöver jobba, dvs har mycket pengar. Hur är det dåligt? Vem vill jobba om man inte måste?

Om detta är hans Prime är det verkligen inget att hänga i granen
Citera
2025-03-30, 21:45
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Om detta är hans Prime är det verkligen inget att hänga i granen

Jag sa i vilken ålder män generellt har sin prime. Min kommentar var riktat till dig som påpeka att 42 år skulle vara gammalt
Citera
2025-03-30, 21:50
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
…just det. Inte speciellt stort. Fortfarande litet. Ok?
Ja. Litet.
Det du skriver är fortfarande irrelevant.
Citera
2025-03-30, 23:40
Medlem
Kolla lite på vilka Ola följer på instagram, bl.a. Erik och Lin från Holy F*ck-dokumentären och andra tantrasidor. Han är definitivt en tantraman. Inget fel med det dock.
Citera
2025-03-31, 00:42
Medlem
Ouff, undra hur snubbarna sover!?

Alltså är det bunk-bed-style ("sovsal") eller har var och en sin egna lilla sovhytt så att de kan stänga dörren om sig? Tänker framförallt om de har möjlighet att göra ifrån sig på kvällarna efter sina dejter. Det finns ju ett gammalt ordspråk om att man aldrig ska gå på dejt med laddat vapen, det kan sluta hursomhelst då. Nu har dom förvisso en vägg emellan sig, men ÄNDÅ! Jag tänker att det kan påverka psyket mer än grabbarna anar.
Citera
2025-03-31, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Det var ju jobbigt att se när wictors skulle pranka sin svärmor under svensexan. Det var ju väldigt tydligt att hon inte ville ha med han att göra.

Instämmer, är det någon säsong från nåt land som överträffar den här?

Jag förstår henne. Men dom där vännerna som kom med förslaget. Vad fan tänkte dom? Och att dom gick med på det. Vi snackar giftermål med deras döttrar efter en månad, dom har kommit från ingenstans, gör tv och första samtalet till mammorna ringer dom och gör narr av mammorna. Lägg på att mammorna inte tror på att det är kärlek och att killen bara är någon random dåre från gatan, vilket är rimligt att tänka. Sinnessjukt, verkligen noll empati vid det där bordet, noll.
Citera
2025-03-31, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag såg bara en festbild, från när de spelade in kräftskivan och gick ut efteråt.
Har hon varit ute mer än så? - Även nyblivna mammor kan behöva komma ut litet också, barnet har ju en pappa.

Absolut att barnet har en pappa men om man är helt slutkörd då barnet har kolik har jag svårt att förstå att man går ut och festar.

Han är ju dessutom ganska liten fortfarande och förstår inte att man kan ha längtan att komma ifrån sitt barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in