2025-03-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Toomas heter han, inte Thomas. Toomas är född 1950 och var därmed runt 40 år när han adopterade J. Han har drivit mäklarhuset i Åsa sedan flera decennier tillbaka och är fortfarande aktiv.

J. spelade fotboll i Åsa IF som liten och gick på samma skola (Åsaskolan) i många år tillsammans med en annan reality-profil: Camilla Fogestedt, född 1992.

Han gick också förmodligen i samma klass som musikern Albin Lee Meldau. Albin är född 1988, Jakob född 1989, men på den tiden så gick man i blandade klasser i låg och mellan-stadiet på Åsaskolan, så elever födda 88 och 89 gick stundtals i samma klass.

Jacob är bra. fan vad jag gillar honom, bäst i hela serien.
Så genuin och snäll
Citera
2025-03-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Vilket land är Jakob ifrån? Han ser ut som en indisk neger.

Sri lanka, tror jag

Han har skarpa ögon, ser smart ut.
det märks att han är fostrad svenskt, inte överspänd eller uppblåst på nåt sätt +++++
Senast redigerad av Emoist 2025-03-29 kl. 21:30.
Citera
2025-03-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Haha vilken underbar snubbe Niklas är. Vilken skillnad mot hur han porträtterades i de första avsnitten😂😂😂😂😂

Tycker Nicklas är toxisk, orkar inte dra några fler analyser men han hade också en dröm precis som Jakob.
Citera
2025-03-29, 22:24
Medlem
Varför får jag Knutby-vibbar av wictors familj?
Där hans syster är självaste Åsa Waldau och ska godkänna allt som ska giftas in i släkten.

Bara att familjen döpt wictor till Viktor med 'W'. Hela hans liv kommer gå ut på att då säga 'victor med W'.

Och om du någon gång tänkt att du är en beta-hane, då kan du ägna en tanke åt Wictor för att känna sig lite starkare. Jag tycker på riktigt synd om honom. Vem i familjen är ansvarig för hans extremt låga självkänsla och självförtroende?
Senast redigerad av kastenhof 2025-03-29 kl. 22:26.
Citera
2025-03-29, 22:55
Medlem
Är nathalie helt svensk?
Citera
2025-03-29, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Varför får jag Knutby-vibbar av wictors familj?
Där hans syster är självaste Åsa Waldau och ska godkänna allt som ska giftas in i släkten.

Bara att familjen döpt wictor till Viktor med 'W'. Hela hans liv kommer gå ut på att då säga 'victor med W'.

Och om du någon gång tänkt att du är en beta-hane, då kan du ägna en tanke åt Wictor för att känna sig lite starkare. Jag tycker på riktigt synd om honom. Vem i familjen är ansvarig för hans extremt låga självkänsla och självförtroende?
Hade velat se ett avsnitt med hela släkten under midsommarafton haha.
Dom heter Loveless i efternamn, det kan inte bli mer ironiskt.
Senast redigerad av SvampIhuvudet 2025-03-30 kl. 00:03.
Citera
2025-03-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Är nathalie helt svensk?

Loveless? Skulle inte tro det
Citera
2025-03-30, 00:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SvampIhuvudet
Tycker Nicklas är toxisk, orkar inte dra några fler analyser men han hade också en dröm precis som Jakob.
"Toxisk" detta modeord.. vad är "toxiskt" med honom, är han det så är 90% av Sveriges män (och kvinnor) det också. Dumheter.
Citera
2025-03-30, 09:25
Medlem
Det är förståeligt att Milly blev en stor besvikelse för Ola. Hon har en mindre trevlig personlighet. Hon är småfet och hennes hår får henne att se ut som 55-60 år gammal. En kvinna kan få se ut som Milly efter att ha fött och uppfostrat +3 barn men inte innan. Varför tar vissa kvinnor Milly i försvar? Är de för att de ser sig själva i fettsäcken ?
Citera
2025-03-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Men för fan. Göteborg är en liten håla i det stora hela men nu pratar vi Sverige och se inlägget jag svarade. Sopa.

…just det. Inte speciellt stort. Fortfarande litet. Ok?
Citera
2025-03-30, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palantirr
Det är förståeligt att Milly blev en stor besvikelse för Ola. Hon har en mindre trevlig personlighet. Hon är småfet och hennes hår får henne att se ut som 55-60 år gammal. En kvinna kan få se ut som Milly efter att ha fött och uppfostrat +3 barn men inte innan. Varför tar vissa kvinnor Milly i försvar? Är de för att de ser sig själva i fettsäcken ?
Det såg han väl direkt? Varför avslutade han inte när de sågs?

Tror du lite cola och godis varit ett lika stort problem för Ola om Milly sett ut som Ola velat?
Citera
2025-03-30, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Om man ska se sig om i världen så är alla ställen i Sverige hålor, inklusive ditt Stockholm lille vän.

Jag kallar dem mindre städer.
Stockholm?
Har varit där några gånger i min
ungdom - i de flesta fall för att ta
flyget från Arlanda…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in