Toomas heter han, inte Thomas. Toomas är född 1950 och var därmed runt 40 år när han adopterade J. Han har drivit mäklarhuset i Åsa sedan flera decennier tillbaka och är fortfarande aktiv.
J. spelade fotboll i Åsa IF som liten och gick på samma skola (Åsaskolan) i många år tillsammans med en annan reality-profil: Camilla Fogestedt, född 1992.
Han gick också förmodligen i samma klass som musikern Albin Lee Meldau. Albin är född 1988, Jakob född 1989, men på den tiden så gick man i blandade klasser i låg och mellan-stadiet på Åsaskolan, så elever födda 88 och 89 gick stundtals i samma klass.
Jacob är bra. fan vad jag gillar honom, bäst i hela serien.
Så genuin och snäll
Varför får jag Knutby-vibbar av wictors familj?
Där hans syster är självaste Åsa Waldau och ska godkänna allt som ska giftas in i släkten.
Bara att familjen döpt wictor till Viktor med 'W'. Hela hans liv kommer gå ut på att då säga 'victor med W'.
Och om du någon gång tänkt att du är en beta-hane, då kan du ägna en tanke åt Wictor för att känna sig lite starkare. Jag tycker på riktigt synd om honom. Vem i familjen är ansvarig för hans extremt låga självkänsla och självförtroende?
Senast redigerad av kastenhof 2025-03-29 kl. 22:26.
Varför får jag Knutby-vibbar av wictors familj?
Där hans syster är självaste Åsa Waldau och ska godkänna allt som ska giftas in i släkten.
Bara att familjen döpt wictor till Viktor med 'W'. Hela hans liv kommer gå ut på att då säga 'victor med W'.
Och om du någon gång tänkt att du är en beta-hane, då kan du ägna en tanke åt Wictor för att känna sig lite starkare. Jag tycker på riktigt synd om honom. Vem i familjen är ansvarig för hans extremt låga självkänsla och självförtroende?
Hade velat se ett avsnitt med hela släkten under midsommarafton haha.
Dom heter Loveless i efternamn, det kan inte bli mer ironiskt.
Senast redigerad av SvampIhuvudet 2025-03-30 kl. 00:03.
Det är förståeligt att Milly blev en stor besvikelse för Ola. Hon har en mindre trevlig personlighet. Hon är småfet och hennes hår får henne att se ut som 55-60 år gammal. En kvinna kan få se ut som Milly efter att ha fött och uppfostrat +3 barn men inte innan. Varför tar vissa kvinnor Milly i försvar? Är de för att de ser sig själva i fettsäcken ?
Det är förståeligt att Milly blev en stor besvikelse för Ola. Hon har en mindre trevlig personlighet. Hon är småfet och hennes hår får henne att se ut som 55-60 år gammal. En kvinna kan få se ut som Milly efter att ha fött och uppfostrat +3 barn men inte innan. Varför tar vissa kvinnor Milly i försvar? Är de för att de ser sig själva i fettsäcken ?
Det såg han väl direkt? Varför avslutade han inte när de sågs?
Tror du lite cola och godis varit ett lika stort problem för Ola om Milly sett ut som Ola velat?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!