2025-03-18, 07:14
Medlem
cjeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jakob berättar om en svår händelse: "jag tog av någon anledning en taxi hem, plötsligt låser han alla dörrar och sätter en kniv mot min hals och jag tänker att jag kanske dör här och nu. Så får jag till ett drömläge och slår honom så han faller ihop i skogen"

Var dom inte i taxin? Hur hamnade dom i skogen?

Orkar inte hans bölhistorier

Det är ju uppenbart att Jakob ljuger om taxiresan, frågan är vad som har hänt? Jag misstänker att han blivit utsatt för ett våldtäktsförsök alt. blivit våldtagen? Något han aldrig kommer att erkänna för någon
Citera
2025-03-18, 09:34
Medlem
Viralas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
KristallOla kommer in med stirr i blicken, du ser ju ut som en pöjk i den frisyren!
Vissa tar det här med ögonkontakt på sjukligt allvar.
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Rätt lik Alex Schulman va?
Ja
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Spot on! Exakt vad jag tycker också. Frisyren, ögonen, TÄNDERNA!
YES!!!
Citat:
Ursprungligen postat av laymedown
Gör det? Är det inte The Ultimatum du tänker på?

On topic: Ola är fan det obehagligaste jag sett. Att han har mage att klaga på Millys utseende när han ser ut som en seriemördare på tjack är otroligt.
Ola ser ut som det han bokstavligt talat är "någon som inte tror på uv-strålning" har någon negativ effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Ola ser ut som en psykisk sjuk häst.
Ja lite som Alex.
Citera
2025-03-18, 09:37
Medlem
Viralas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag besvarade ju denna fråga alldeles nyss

Ja. Global Investment Manager, men inte Global investeringscontroller. Det senare hur uttalar man det på svenska, engelska eller svengelska?
Citera
2025-03-18, 09:40
Medlem
Viralas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjeri
Det är ju uppenbart att Jakob ljuger om taxiresan, frågan är vad som har hänt? Jag misstänker att han blivit utsatt för ett våldtäktsförsök alt. blivit våldtagen? Något han aldrig kommer att erkänna för någon

Det kändes långsökt att en taxichafför skulle råna en tonåring i sin taxibil med kniv.
Citera
2025-03-18, 10:30
Medlem
Fler än jag som tycker att årets säsong är skit. Inga av paren har riktig kemi mer än paret i Gröndal. Känns så påtvingat för alla andra. Tror bara det blir ett bröllop i år tyvärr.
Citera
2025-03-18, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Fler än jag som tycker att årets säsong är skit. Inga av paren har riktig kemi mer än paret i Gröndal. Känns så påtvingat för alla andra. Tror bara det blir ett bröllop i år tyvärr.

Håller lite med.
Riktiga märkliga människor med i år..
Citera
2025-03-18, 14:08
Medlem
” Tindra och Mikael fann varandra i ”Love is blind Sverige” – men fick inte gå vidare i programmet.
När avsnitten släpptes förra veckan insåg de även att hela deras kärleksresa är bortklippt.
– Man blev så klart lite besviken, säger Tindra Varga Laurén till TV4.”

https://www.tv4.se/artikel/1VekUJ5b2...t-supertrakigt

SAAY WHAAAT ???
Citera
2025-03-18, 16:50
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
” Tindra och Mikael fann varandra i ”Love is blind Sverige” – men fick inte gå vidare i programmet.
När avsnitten släpptes förra veckan insåg de även att hela deras kärleksresa är bortklippt.
– Man blev så klart lite besviken, säger Tindra Varga Laurén till TV4.”

https://www.tv4.se/artikel/1VekUJ5b2...t-supertrakigt

SAAY WHAAAT ???
Kan ju vara så att ingen friade? Typ att de bestämde sig för att ses efter men utan frieri så ville inte Netflix skicka dem till Grekland. De verkar inte gifta och de nämner inget ang. om de förlovade sig eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det jag säger ju! Men folk här inne tycker hon har bra personlighet iallafall
Och du bevisar igen att du enbart bryr dig om utseende och inte verkar ha förstått dig på programmets idé.
Citera
2025-03-18, 18:16
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Kan ju vara så att ingen friade? Typ att de bestämde sig för att ses efter men utan frieri så ville inte Netflix skicka dem till Grekland. De verkar inte gifta och de nämner inget ang. om de förlovade sig eller inte.

Och du bevisar igen att du enbart bryr dig om utseende och inte verkar ha förstått dig på programmets idé.

Jag förstår programmets idé. Jag ifrågasätter folk som säger att hon har bra personlighet. Hon har usel personlighet och brist på humor. Wictor kunde inte ens säga ett oskyldigt skämt utan att det var ”olägligt” enligt pk-fittan Millie. Lär dig att läsa vad jag skriver så slipper du fultolka.
Citera
2025-03-18, 18:30
Citat:
Ursprungligen postat av Virala
Det kändes långsökt att en taxichafför skulle råna en tonåring i sin taxibil med kniv.

Varför då? Hans farsa, som driver eget företag i mäklarbranschen, sitter på rätt mkt kulor. Han har trappat ner på verksamheten numera är och väl i stort sett pensionär som 75-åring, men tillgångar på över tre miljoner sek finns deponerade enbart i bolaget: https://www.allabolag.se/foretag/tg-.../2K1YJV6I5YDV9

Jakob gick ofta runt med exklusiva prylar och kläder redan som barn/tonåring. Skulle förvåna mig om inte fadern TG skämde bort honom.
Senast redigerad av anwe8 2025-03-18 kl. 18:34.
Citera
2025-03-18, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjeri

Min egna teori är att han faktiskt redan då blandats in i något med droger.
Kanske skulle han köpa men det gick snett och langaren drog kniv mot honom.
Det skulle han aldrig säga om han ljugit i 20 år…
Enklare hitta på en story då.
Tror däremot att han säkert haft trauma pga det.
Citera
2025-03-18, 20:39
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Jag förstår programmets idé. Jag ifrågasätter folk som säger att hon har bra personlighet. Hon har usel personlighet och brist på humor. Wictor kunde inte ens säga ett oskyldigt skämt utan att det var ”olägligt” enligt pk-fittan Millie. Lär dig att läsa vad jag skriver så slipper du fultolka.
Vilket du tycker pga. hennes utseende. Vi har redan rett ut detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in