Citat:
Ursprungligen postat av
mrsracoon
Jag var så säker på att de nämnde det i den amerikanska säsongen med en kille som frågade massa tjejer om han skulle kunna ha dem på axlarna under en konsert (för att lista ut vikt) att de då nämnde att de inte skulle prata om utseende och att det var något han gjorde för att komma förbi den regeln men jag kollade upp det nu och det verkar inte som att det är emot reglerna att prata om utseende!
Jag måste kommit ihåg fel. Kanske för att han fick väldigt mycket skit för den frågan.
Ja han fick skit för det av några av de andra deltagarna men han blev inte utskickad av produktionen och som någon skrev innan så berättade ju Sergio i svenska säsong 1 om sin etnicitet utan att det var några problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pinklip
Jag tycker Milly är söt
Men töntig som ska prata Svengelska hela tiden
Allihop håller ju på med det
Och gud oh my god shit och så vidare
Inte värre än finskan i förra säsongen och flera andra väl? Då kändes det som nästan alla deltagare slängde in (ofta felaktiga) meningar på engelska väldigt ofta. Jag tycker sånt är riktigt störigt, särskilt när vi har ett så vackert språk.
Citat:
Ursprungligen postat av
trazdockans
Man fattar ju att det är TV och att de vill ha färgstarka personligheter med. Men herregud vad är detta? Inte en enda som känns genuin.
Svårt att känna nått vidare engagemang för nån av dom som är med i årets säsong.
Hade mycket hellre följt detta paret. Knappt sett dom men det lilla jag sett av killen så verkade han normal och gjorde ett gott intryck.
https://www.hant.se/noje/love-is-bli...tflix/10731078
AVSLÖJAR! Love is blind-profilerna blev ett par – ratas av Netflix: ”För tråkiga”
Hmm. Låter ju som att det inte var ett riktigt frieri? Och då gick inte Netflix med på att fortsätta följa paret/skicka de till Kreta. Gissar jag.