Citat:
Ursprungligen postat av
timpani
Jag håller mig för god för att recensera Millys utseende, men rent generellt har Ola ett klart mer fördelaktigt utseende än hon.
En kort recension
Millie ser ut som en bagardotter ifrånen landsortsby som blivit bisexuell och jobbar som undersköterska.
Hon har definitivt nån sorts hår-issues då hon klippt herrfrisyr samt har inopererade/lösa ögonfransar. Överlag beter hon sig inte som det som anses särskilt typiskt kvinnligt.
Millie vet dock vem hon är och behöver någon med fötterna på jorden, inte uppe i luften.
Ola har aldrig använt solskydd eller hudkräm i sitt liv vilket är orsaken till att han ser ut som olivplockare i huden. Han kommer från en övre medelklassbakgrund och har pengar, har därför tid att gå all-in på new-age-trams (inget ont om ädla stenar, de är fina, bergkristall/ äkta kvarts är mycket speciellt och har stor användning sen stenåldern typ) och KAN känna in allt möjligt som folk som inte har tid eller pengar för sånt inte kan/gör. Om någon shaman hade sagt till honom att han ska använda en gatsten till huvudkudde skulle han garanterat göra det.
Han behöver nog göra en inre resa till.
Sen tror jag absolut att han skulle kunna hitta rätt partner, någon som är lite extrem som han är
Allegedly, spekulationer