2025-03-14, 10:36
Medlem
BallaBellas avatar
Tycker det är väldigt tråkiga människor med denna säsong.
Inget par som väcker intresse.

Han Jakob är lite röd flagg för mig.
Citera
2025-03-14, 10:37
Medlem
Är det inte ett särdeles tråkigt gäng denna säsong?
Citera
2025-03-14, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Karolina gillar långa och mörka män.
🤣
Citera
2025-03-14, 10:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Tycker det är väldigt tråkiga människor med denna säsong.
Inget par som väcker intresse.

Han Jakob är lite röd flagg för mig.
Det äckliga med Jakob är att han bara säger saker utan att reflektera över om de är sanningar eller lögner. Obehagligt.

Karolina har också något obehagligt över sig, som hon försöker dölja.
Citera
2025-03-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jakob berättar om en svår händelse: "jag tog av någon anledning en taxi hem, plötsligt låser han alla dörrar och sätter en kniv mot min hals och jag tänker att jag kanske dör här och nu. Så får jag till ett drömläge och slår honom så han faller ihop i skogen"

Var dom inte i taxin? Hur hamnade dom i skogen?

Orkar inte hans bölhistorier

100% lögn. Vilken otroligt creepy man. Fattar inte att han får vara med.
Samma med Oskar. Får skolskjutningsvibe av honom.
Citera
2025-03-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Karolina gillar långa och mörka män.

Fast ”tall dark and handsome” brukar nog mer syfta till mörka drag och inte blåsvart
Citera
2025-03-14, 11:35
Medlem
Gulligt att tro att man träffat sin livspartner för att denna har samma allergier som ens syster 🙂
Citera
2025-03-14, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Upplägget är ju så att man bara får följa dom som till slut blir par, och är man med för att få TV-tid så är det ju ett smart drag att säga ja vid ett frieri, då är man ju automatiskt med i resten av serien! 😆
Precis😄

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Gulligt att tro att man träffat sin livspartner för att denna har samma allergier som ens syster 🙂
Allt prat och jämförelser med systern och mamman😳 Nog för att det sägs att män dras till kvinnor som är lika sin mamma, men det där 🚩🚩
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-03-14 kl. 11:55.
Citera
2025-03-14, 11:40
Medlem
Bara kollat avsnitt 1 och 2.
Tycker att alla deltagare verkar riktigt passé. Mellanmjölk. Alla verkar ha samma typ av jobb inom samma typ av område. Folk är dessutom otroligt verbala och känslosamma där inne. Vad sysslar dom med egentligen?

Finns det ingen som är lite mystisk av sig, som har levt ett LIV på riktigt? Någon som är intressant att lyssna på. Killarna verkar vara ett gäng mesar och tjejerna är inga speciella.
Citera
2025-03-14, 11:42
Medlem
BallaBellas avatar
Jag gillar Ola och Milly
De är super sköna och jag hoppas de håller ihop. De passar ihop.

Nathalie kommer inte att fungera.
Hon är alldeles för introvert.
Citera
2025-03-14, 11:45
Medlem
IdunLos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niksi
Känner inte Ola. Men känner folk som kände han förr i tiden. Han var tydligen en riktigt vass pokerspelare förr i tiden och hängde med dom duktigare svenska namnen. Som jag förstår det så behöver han kanske inte längre jobba i den utmärkelsen som vi vanliga Svenssons behöver. Han har råd att ta det lite piano.
Kul för Ola men han snackar fortfarande en massa skit. Hans ”spiritualism” är en pinsam kopia av amerikansk genomkommersialiserad pop-new age.

Man ska passa sig för personer som måste tala om för andra hur goda, harmoniska och upplysta de är. Det finns alltid ett motiv bakom.
Citera
2025-03-14, 11:57
Medlem
IdunLos avatar
Håller med om att det är rätt tråkiga personer i den här säsongen men en positiv detalj är att det inte är lika mycket svengelska. Förra säsongen var olidlig med alla engelska fraser som deltagarna tryckte in, särskilt finskan, och som dessutom användes fel vid flera tillfällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in