2024-01-28, 09:26
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Vem är det ni jiddrar om? Vem ligger runt?

Haha vet inte
Citera
2024-01-28, 09:27
Citat:
Ursprungligen postat av Skithuset
Det var ju tråkigt för dig, men det är inget jag kan göra något åt.

Nu snackade jag om kvinnan som ligger runt. Att påstå att hora runt är ett sexliv är bara absurt
Citera
2024-01-28, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Haha vet inte
De pratar säkert om kameramannen.
Citera
2024-01-28, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikkomanz
Varför kan man inte streama sista avsnittet ännu? Släpps det ikväll?

Dom tidigare avsnitten har släppt kl 09 på morgonen. Kanske även detta görs? Isf borde det att titta på det nu.
Citera
2024-01-28, 10:06
Medlem
LaPrincipessas avatar
Någon som vet vilket klockslag avsnitt 10 sänds?
Citera
2024-01-28, 10:17
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Någon som vet vilket klockslag avsnitt 10 sänds?
Kl 18.
Citera
2024-01-28, 10:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Jaha så du har inte ens läst domen trots att du så många gånger upprepat att han ”bara” kastat en drink? Varför så arg? Sergios egna ord att hon hoppade in i hans armbåge och därför började blöda.
Domen hittar du nedan, varsågod.
(FB) Love is Blind: Sverige
Jag har faktiskt inte läst domen då jag aldrig följer okända länkar via Flashback längre.

Hur fick du det till att det var ett av hans ex? Eller står det också med?
Citera
2024-01-28, 10:57
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag har faktiskt inte läst domen då jag aldrig följer okända länkar via Flashback längre.

Hur fick du det till att det var ett av hans ex? Eller står det också med?

Det står att dom inte var ett par vid tillfället men att det inte var ovanligt att dom gick hem tillsammans.

På donken efter krogen pratade några yngre killar med tjejen och Sergio blev svartsjuk.

Senare vaknar tjejen av att Sergio kastar nån burk/flaska på henne och sen utdelat våld på något sätt. Hon var påverkad av alkohol och det var mörkt så hon verkar inte veta exakt vad han gjort men hon fick ont i ansikte/huvud.
Citera
2024-01-28, 11:00
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Nu snackade jag om kvinnan som ligger runt. Att påstå att hora runt är ett sexliv är bara absurt

Men starta en egen tråd om din syn på billiga brudar tack.
Citera
2024-01-28, 11:25
Medlem
wicks avatar
Nån annan än jag som inte kan se avsnittet de sista som ska komma ut idag enligt netflix?
Citera
2024-01-28, 11:26
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nån annan än jag som inte kan se avsnittet de sista som ska komma ut idag enligt netflix?

Nvm såg att det var kl 18..
Citera
2024-01-28, 11:53
Medlem
sandwichcats avatar
Lägger här in målsägandes version av vad som hände, från domen där Sergio frikändes. Tycker att de sammanfattningar andra postats är väldigt färgade av personens åsikt om det hela. Det är alltså inte så att han bara ska ha slängt en drink på henne. Tog bort hans efternamn när jag skrev av texten.

Citat:
Hon tror att hon hade druckit sex drinkar med sex centiliter sprit i varje. Hon och Sergio var inte ett par vid tillfället men de träffades och det var inget konstigt med att de skulle gå hem tillsammans. När Sergio slutade arbeta [som DJ] gick de till McDonald’s och köpte mat. Där var det några yngre killar som pratade med henne vilket gjorde Sergio irriterad och svartsjuk. När de kom hem till hennes lägenhet gick hon in på toaletten för att göra sig klar för att sova. Hon minns att Sergio var irriterad och svartsjuk över samtalet med killarna på McDonald’s men hon minns inte om de pratade om det innan hon gick och lade sig. När hon gick och lade sig satt Sergio i soffan. Hon såg att han höll i hennes telefon och var arg över något. Därefter somnade hon och vaknade av att hon fick Coca Cola slängt på sig. Det var mörkt i rummet och hon har svårt att minnas det efterföljande händelseförloppet. Hon minns att hon reste sig upp mot Sergio i sängen och efter det är det “nattsvart”. Hon kände ett tryck mot näsan och läppen och när hon märkte att hon blödde fick hon panik och blev rädd. Hon tror att han stod över henne, antingen i sängen eller bredvid, när han slängde Coca Colan. Hon tror att hon reste sig mot honom när hon fick Coca Colan över sig. Hon hamnade på golvet med Sergio över/vid sig. Hon sparkade mot honom precis innan hon ringde polisen eftersom hon inte ville att han skulle närma sig henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in