• 2
  • 3
2025-05-24, 05:02
Medlem
inspulins avatar
denna underbara kemikalie kommer återigen att förenas med mig i veckan.

Dock så återstår problemet med den... så jävla svår att röka, vilket gör så jag tar den iv istället, och pv's iv = kaos i 24 timmar där jag bara sticker och sticker mig själv, om och om igen för att få känna den där rushen.

Nån som har något tips på hur man röker den i en oil-burner på bästa sätt?
Citera
2025-05-24, 10:57
Medlem
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hur länge sedan var detta? Vet några som köpt deras a-php för en tid sedan och det kom fram. Vet att vendorn var skit fram tills något år bak då de verkade ordna sig…Sen har de ju fler länder att utgå från än Spanien nu hoppas jag vore ju standard nu, no bueno.

Från deras hemsida
”Due to the amount of losses using the “tracked shipping” and virtually zero losses with Premium Shipping.

We now only offer the following 2 options:-”

Så hade det förlorats på vägen så hade de skickat ut orden åt mig igen till en annan adress än senaste vilket är en bra ensurance nu förtiden …

Men jag bestämde mig för en bättre shop istället tydligen så jag får inte meddela hur mitt äventyr avslutades med dem.
Vädigt tveksamt att något skulle ha a-php att sälja idag (dom som vet, vet...). NEP, A-pvp, absolut, men a-php är väldigt tveksamt.
Citera
2025-05-25, 19:01
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHoeHank
Vädigt tveksamt att något skulle ha a-php att sälja idag (dom som vet, vet...). NEP, A-pvp, absolut, men a-php är väldigt tveksamt.
Håller med. Eftersom PVP är mer populärt o lika svåprt att få prekursor soom php så.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in