• 1
  • 2
2024-01-10, 15:24
Medlem
Ny cs som kommit inrikes, har ftt sample tsm med en annan produkt. Vad tror ni?

3,4-Methylenedioxy-PiHP / MD-PiHP

1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-4-methyl-2-(1-pyrrolidinyl)-1-pentanone
Citera
2024-01-10, 18:22
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geekforce
Ny cs som kommit inrikes, har ftt sample tsm med en annan produkt. Vad tror ni?

3,4-Methylenedioxy-PiHP / MD-PiHP

1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-4-methyl-2-(1-pyrrolidinyl)-1-pentanone

Jag hittar den ingenstans p inrikessidorna. Har du prvat produkten nnu? Tror jag minns att jag sett den finnas utrikes och p Reddit sa ngon ngot i stil med att det var smre n a-pihp och att den hade en serotonergt effekt? Om jag nu minns rtt frn anekdoterna jag lste.
Citera
2024-01-10, 21:05
Medlem
Den finns inrikes och fungerar bra. Ganska starkt stissrus. Diggar den.
Citera
2024-01-11, 15:22
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Jag hittar den ingenstans p inrikessidorna. Har du prvat produkten nnu? Tror jag minns att jag sett den finnas utrikes och p Reddit sa ngon ngot i stil med att det var smre n a-pihp och att den hade en serotonergt effekt? Om jag nu minns rtt frn anekdoterna jag lste.

Intressant substans, vore kul att prova om tillflle... tror dock att den r klassad
Citera
2024-01-15, 10:23
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Intressant substans, vore kul att prova om tillflle... tror dock att den r klassad

Osker, de sger att alla produkter de nu har r lagliga, de hade illegala saker som a-phip/lyrica osv tidigare men tyckte inte det var vrt risken om jag frstod deras hemsida korrekt. Dock deras rea p denna MD-Phip r 1g fr 399kr s jag hoppar nog det, var ganska rejlt hga priser p de f produkter jag vet vad det r... men aldrig hrt nn som kpt av dem utver reklamsnubben hr p fb s vem vet om eller vad man fr?
Citera
2024-01-17, 12:04
Medlem
mrdrutts avatar
Tror mdpihp kan vara ganska bra men saknar omdmen frn ngon som faktiskt bestllt och ftt frn den vendor som sljer. Ngon som kan "grna" ?
Citera
2024-01-18, 02:00
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Tror mdpihp kan vara ganska bra men saknar omdmen frn ngon som faktiskt bestllt och ftt frn den vendor som sljer. Ngon som kan "grna" ?

Konstigt att de haft ppet s lnge utan att nmnas.
Sedam deras illvilja mot jaggermeister pekar ju p garen/garna bakom benzokungen eller vad de hette.
Citera
2024-01-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Konstigt att de haft ppet s lnge utan att nmnas.
Sedam deras illvilja mot jaggermeister pekar ju p garen/garna bakom benzokungen eller vad de hette.

Vart kan jag lsa om deras agg mot jagger? Jagger r vl den om ngon en vill ha som kund.
Citera
2024-01-20, 23:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Vart kan jag lsa om deras agg mot jagger? Jagger r vl den om ngon en vill ha som kund.
Jag skrev om vad deras produkter hade visats i ett analystest ppet
Och verkligt tveksamt att folket bakom benzokungen ens har resurser till att fixa "MDPIHP". F. s r den klassad tror jag ox.
Senast redigerad av Jaggermeister 2024-01-20 kl. 23:16.
Citera
2024-01-21, 00:34
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag skrev om vad deras produkter hade visats i ett analystest ppet
Och verkligt tveksamt att folket bakom benzokungen ens har resurser till att fixa "MDPIHP". F. s r den klassad tror jag ox.

Ja, jag kollade upp det och den r klassad sedan ett bra tag tillbaka i tiden. Om butiken hade varit grn hade jag dock mer n grna testat mdpihp fr p reddit fr den fina omdmen av ngra som nyss testat (dock ej frn svenska butiken ifrga). Jag vet ju inte om den svenska butiken r rd eller grn,ingen annan verkar heller veta och det r lite mrkligt eftersom dom haft sidan uppe ett tag nu s tnker inte chansa frrn dom kliver ut ur skuggorna
Citera
2024-01-22, 04:03
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Denna r klassificerad som narkotika sedan tidigt 2023.

Se Riksdagens frteckning ver narkotikalistade preparat: https://www.riksdagen.se/sv/dokument...sfs-1992-1554/

Folkhlsomyndighetens frslag frn december 2022: https://www.folkhalsomyndigheten.se/...ofarlig-vara2/
Citera
2024-12-03, 13:59
Medlem
Jaggermeisters avatar
Ngon som provat denna? Den r ganska poppis hos EU vendors, d det har blivit den "nya pv'n" efter a-PiHP frsvann.

Har hrt att den inte gr att jmfra med MDPHP, vilket som jag tycker var riktigt skit. Brunt pulver som knappt gick att rka utan att skiten brann upp eller downgraded spass mkt att det blev helt svart i pipan. Har hrt att denna ska vara s mycket bttre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in