• 1
  • 2
2024-01-10, 15:24
Medlem
Ny cs som kommit inrikes, har fått sample tsm med en annan produkt. Vad tror ni?

3,4-Methylenedioxy-PiHP / MD-PiHP

1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-4-methyl-2-(1-pyrrolidinyl)-1-pentanone
Citera
2024-01-10, 18:22
Medlem
HaIvHerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geekforce
Ny cs som kommit inrikes, har fått sample tsm med en annan produkt. Vad tror ni?

3,4-Methylenedioxy-PiHP / MD-PiHP

1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-4-methyl-2-(1-pyrrolidinyl)-1-pentanone

Jag hittar den ingenstans på inrikessidorna. Har du prövat produkten ännu? Tror jag minns att jag sett den finnas utrikes och på Reddit sa någon något i stil med att det var sämre än a-pihp och att den hade en serotonergt effekt? Om jag nu minns rätt från anekdoterna jag läste.
Citera
2024-01-10, 21:05
Medlem
Den finns inrikes och fungerar bra. Ganska starkt stissrus. Diggar den.
Citera
2024-01-11, 15:22
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Jag hittar den ingenstans på inrikessidorna. Har du prövat produkten ännu? Tror jag minns att jag sett den finnas utrikes och på Reddit sa någon något i stil med att det var sämre än a-pihp och att den hade en serotonergt effekt? Om jag nu minns rätt från anekdoterna jag läste.

Intressant substans, vore kul att prova om tillfälle... tror dock att den är klassad
Citera
2024-01-15, 10:23
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Intressant substans, vore kul att prova om tillfälle... tror dock att den är klassad

Osäker, de säger att alla produkter de nu har är lagliga, de hade illegala saker som a-phip/lyrica osv tidigare men tyckte inte det var värt risken om jag förstod deras hemsida korrekt. Dock deras rea på denna MD-Phip är 1g för 399kr så jag hoppar nog det, var ganska rejält höga priser på de få produkter jag vet vad det är... men aldrig hört nån som köpt av dem utöver reklamsnubben här på fb så vem vet om eller vad man får?
Citera
2024-01-17, 12:04
Medlem
mrdrutts avatar
Tror mdpihp kan vara ganska bra men saknar omdömen från någon som faktiskt beställt och fått från den vendor som säljer. Någon som kan "gröna" ?
Citera
2024-01-18, 02:00
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Tror mdpihp kan vara ganska bra men saknar omdömen från någon som faktiskt beställt och fått från den vendor som säljer. Någon som kan "gröna" ?

Konstigt att de haft öppet så länge utan att nämnas.
Sedam deras illvilja mot jaggermeister pekar ju på ägaren/ägarna bakom benzokungen eller vad de hette.
Citera
2024-01-18, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Konstigt att de haft öppet så länge utan att nämnas.
Sedam deras illvilja mot jaggermeister pekar ju på ägaren/ägarna bakom benzokungen eller vad de hette.

Vart kan jag läsa om deras agg mot jagger? Jagger är väl den om någon en vill ha som kund.
Citera
2024-01-20, 23:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Vart kan jag läsa om deras agg mot jagger? Jagger är väl den om någon en vill ha som kund.
Jag skrev om vad deras produkter hade visats i ett analystest öppet
Och verkligt tveksamt att folket bakom benzokungen ens har resurser till att fixa "MDPIHP". F.ö så är den klassad tror jag oxå.
Senast redigerad av Jaggermeister 2024-01-20 kl. 23:16.
Citera
2024-01-21, 00:34
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag skrev om vad deras produkter hade visats i ett analystest öppet
Och verkligt tveksamt att folket bakom benzokungen ens har resurser till att fixa "MDPIHP". F.ö så är den klassad tror jag oxå.

Ja, jag kollade upp det och den är klassad sedan ett bra tag tillbaka i tiden. Om butiken hade varit grön hade jag dock mer än gärna testat mdpihp för på reddit får den fina omdömen av några som nyss testat (dock ej från svenska butiken ifråga). Jag vet ju inte om den svenska butiken är röd eller grön,ingen annan verkar heller veta och det är lite märkligt eftersom dom haft sidan uppe ett tag nu så tänker inte chansa förrän dom kliver ut ur skuggorna
Citera
2024-01-22, 04:03
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Denna är klassificerad som narkotika sedan tidigt 2023.

Se Riksdagens förteckning över narkotikalistade preparat: https://www.riksdagen.se/sv/dokument...sfs-1992-1554/

Folkhälsomyndighetens förslag från december 2022: https://www.folkhalsomyndigheten.se/...ofarlig-vara2/
Citera
2024-12-03, 13:59
Medlem
Jaggermeisters avatar
Någon som provat denna? Den är ganska poppis hos EU vendors, då det har blivit den "nya pv'n" efter a-PiHP försvann.

Har hört att den inte går att jämföra med MDPHP, vilket som jag tycker var riktigt skit. Brunt pulver som knappt gick att röka utan att skiten brann upp eller downgraded såpass mkt att det blev helt svart i pipan. Har hört att denna ska vara så mycket bättre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in