2025-02-01, 17:47
Medlem
Jaggermeisters avatar
Frågar igen.

Någon som testat? Finns inne nu hos europas största distributor (Deras main supply & lab är i kina)
Enligt en vän så är det helt ok omo man jämför med a-PiHP. Och det tolkar jag som riktigt bra i jämförelse med inrikesprodukterna atm

Det är inte heller som MDPHP öht. Det är off-white/grayish kristallint och smälter bra i pipa.

Funderar på att köpa.

Namn MDPiHP | 3,4-Methylenedioxy-α-Pyrrolidinoisohexanophenone
IUPAC 1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-4-methyl-2-(1-pyrrolidinyl)-1-pentanone
Senast redigerad av Jaggermeister 2025-02-01 kl. 17:51.
Citera
2025-02-05, 18:11
Medlem
HaIvHerrs avatar
Den här är en blanding mellan mdphp och a-pihp. Suverän produkt.
Citera
2025-02-15, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaIvHerr
Den här är en blanding mellan mdphp och a-pihp. Suverän produkt.

Är det samma dosering som på a-pihp?
Citera
2025-02-19, 20:20
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SemaP
Är det samma dosering som på a-pihp?
Ja
Citera
2025-03-19, 22:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Kommer absolut inte köpa denna igen... -.- Fy.. Smakar väldigt likt MDPHP, vilket jag verkligen avskyr (Jag brukar i regel älska PV smaken vid rökning )
Den ser riktigt nice ut, off-white, kristallint pulver med diverse små kristaller.

Smälter väldigt dåligt, i stil med MDPHP tyvärr. Blir mörkt DIREKT typ. O effekten är väldigt "efter". Inte som andra PV där effekten kommer direkt efter blosset. Denna så smyger effekten på o du peakar efter typ 10min, medans vanliga PV så peakar du efter 2-3 min.

Nä... Kmr förmodligen gilla den mycket mer med benzo i blodet dock
Citera
2025-03-22, 20:35
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Kommer absolut inte köpa denna igen... -.- Fy.. Smakar väldigt likt MDPHP, vilket jag verkligen avskyr (Jag brukar i regel älska PV smaken vid rökning )
Den ser riktigt nice ut, off-white, kristallint pulver med diverse små kristaller.

Smälter väldigt dåligt, i stil med MDPHP tyvärr. Blir mörkt DIREKT typ. O effekten är väldigt "efter". Inte som andra PV där effekten kommer direkt efter blosset. Denna så smyger effekten på o du peakar efter typ 10min, medans vanliga PV så peakar du efter 2-3 min.

Nä... Kmr förmodligen gilla den mycket mer med benzo i blodet dock

Ah tråkigt att höra den verkade lovande! Du kan ju alltid kalla den ”pv” och sälja den till grovt överpris på gatan - alla sådana går under pv eftersom folk är idioter o summorna de är beredd att lägga är till gränsen på hjärnskada. Skulle man säga riktiga namnet skulle de inte fatta något
Citera
2025-03-23, 18:32
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ah tråkigt att höra den verkade lovande! Du kan ju alltid kalla den ”pv” och sälja den till grovt överpris på gatan - alla sådana går under pv eftersom folk är idioter o summorna de är beredd att lägga är till gränsen på hjärnskada. Skulle man säga riktiga namnet skulle de inte fatta något
haha jag veeet

Fyfan, fick världens delirium efter 0.5g och 7 blå på 2 nätter. Denna är fan som MDPV, man är påtänd i fan 10h.... Är fortfarande skakis om händerna fast jag sovit i 16h.... Fyfan

Både jag o tjejen verkar tycka på nått konstigt jöävla sätt att påsens pulver var 1000x potentare dagen efter. Omöjligt, jag vet. Så jag drog ett skämt o sa att "reaktionen var ej färdig, så den var tvungen o ligga lite"

Men så jävla stor skillnad är det, hur vet jag inte.... Den här e läskig alltså
Citera
2025-03-23, 20:08
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
haha jag veeet

Fyfan, fick världens delirium efter 0.5g och 7 blå på 2 nätter. Denna är fan som MDPV, man är påtänd i fan 10h.... Är fortfarande skakis om händerna fast jag sovit i 16h.... Fyfan

Både jag o tjejen verkar tycka på nått konstigt jöävla sätt att påsens pulver var 1000x potentare dagen efter. Omöjligt, jag vet. Så jag drog ett skämt o sa att "reaktionen var ej färdig, så den var tvungen o ligga lite"

Låter som något för mig detta.
Citera
2025-03-31, 02:31
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
haha jag veeet

Haha ja men då ordnade upp sig!
Kan ju varit hur set och setting känns ibland hur det slår tycker jag….sen kanske denna hade en delay på peaken av någon jävla anledningen

Själv sitter jag och kör tjack o lyrica i väntan på att hitta en pålitlig målvakt så jag kan prova köpa hem nep eller några grejer från sidan som börjar med fx, du vet. Snackade med deras admin och han rekommenderade premium shipping till svea, så bara hålla tummarna 🤞
Citera
2025-04-02, 19:14
Medlem
Citat:
Haha ja men då ordnade upp sig!
Kan ju varit hur set och setting känns ibland hur det slår tycker jag….sen kanske denna hade en delay på peaken av någon jävla anledningen

Själv sitter jag och kör tjack o lyrica i väntan på att hitta en pålitlig målvakt så jag kan prova köpa hem nep eller några grejer från sidan som börjar med fx, du vet. Snackade med deras admin och han rekommenderade premium shipping till svea, så bara hålla tummarna 🤞

Sist jag handlade där tog snuten/tullen det innan det ens lämnade Spanien.
Citera
2025-04-02, 19:42
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1000RopparOch1Yxa
Sist jag handlade där tog snuten/tullen det innan det ens lämnade Spanien.

Hur länge sedan var detta? Vet några som köpt deras a-php för en tid sedan och det kom fram. Vet att vendorn var skit fram tills något år bak då de verkade ordna sig…Sen har de ju fler länder att utgå från än Spanien nu hoppas jag vore ju standard nu, no bueno.

Från deras hemsida
”Due to the amount of losses using the “tracked shipping” and virtually zero losses with Premium Shipping.

We now only offer the following 2 options:-”

Så hade det förlorats på vägen så hade de skickat ut orden åt mig igen till en annan adress än senaste vilket är en bra ensurance nu förtiden …

Men jag bestämde mig för en bättre shop istället tydligen så jag får inte meddela hur mitt äventyr avslutades med dem.
Citera
2025-04-02, 19:46
Medlem
Citat:
Hur länge sedan var detta? Vet några som köpt deras a-php för en tid sedan och det kom fram. Vet att vendorn var skit fram tills något år bak då de verkade ordna sig…Sen har de ju fler länder att utgå från än Spanien nu hoppas jag vore ju standard nu, no bueno.

Från deras hemsida
”Due to the amount of losses using the “tracked shipping” and virtually zero losses with Premium Shipping.

We now only offer the following 2 options:-”

Så hade det förlorats på vägen så hade de skickat ut orden åt mig igen till en annan adress än senaste vilket är en bra ensurance nu förtiden …

Men jag bestämde mig för en bättre shop istället tydligen så jag får inte meddela hur mitt äventyr avslutades med dem.

Kanske 1 år sedan. Men då hade nog fx inget eller typ skickade vidare mig till old******rc. Iaf beställde a-php. Iaf mailade med dom och dom sa att dom skickat det men att tullen/snuten jobbat så ett tag. Fick aldrig något brev från tull eller polis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in