Citat:
Ursprungligen postat av
MrFishboy
Tydligen fanns ju något tvång, enligt rätten?
Jag vet högt rankade kvinnliga mma-fighters som åkt på stryk av män som är nybörjare i sporten.
” – Jag puttade bort honom, vände mig om och sa nej. Men han bara fortsatte, vittnade kvinnan inför rätten." För mig personligen så upphör alla försök till sexuell samvaro där. Allt efter det är inte ok. Borde vilken normal människa som helst förstå?
Han fortsätta fastän hon sa nej, korrekt. Han borde slutat, det håller jag med om. Men hon slutade säga nej, och gjorde inget motstånd. Så det var i princip tjatsex. Hon var ju fullt delaktig i själva akten, om det var något som hon inte tyckte om så sa hon det och han anpassade sig. Hon hämtade vatten åt honom, lade sig för att sova bredvid, gav honom en kram på morgonen etc.
Sedan kom hon på att försökte få tillbaka sitt ex och då såg det ju skit ut att ha legat med en random, så det sög ju. Men hennes vänner övertalade henne att det måste ha varit våldtäkt eftersom hon initialt sa nej, även om hon gick med på det sen.
Det skulle såklart inte räckt, men sedan tilldelades V en advokat som är ultra-feminist och som jobbar med att försvara våldtäktsoffer, och hon gjorde i princip allt vad hon kunde för att få sin egen klient dömd.
Tråden har ju inte över 5000 inlägg för att det är en vanlig dom, som du säkert kan förstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Och ändå är V dömd för just: våldtäkt.
Fast det är ju vida ansett att det har varit en felaktig dom, så att enbart en bipolär 60-åring och en patetisk 50-åring som lever i celibat är kvar och försvarar domen. Tur att den är överklagad.